Rimmel Lasting Finish Kate Moss lipsticks collection & swatches

09:32:00

Hey kitties! Welcome back to my blog. I hope you are all doing well. In today s post I am going to show you my current collection of lasting finish lipsticks by Rimmel. 

Hej mačići. Dobrodošli nazad na moj blog. Nadam se da ste svi dobro. U današnjem postu ću vam pokazati moju trenutnu kolekciju Rimmel long lasting finish ruževa.



In my current collection I have five lipsticks. There are eighteen different shades available, I think there are  ten plus shades available in Serbia. I bought mine in Lilly of course, and price is 500 rsd, but you can get them on sale for 399 which is amazing price. Pigmentation of this lipsticks is really amazing, and they are really creamy, and also they hydrate lips which is great if you have really dry lips like me, and have to apply lip balm non stop. Also they smell amazing like candy.

U mojoj trenutoj kolekciji imam pet ruževa. Ima osamnaest različitih nijansi, mislim da kod nas ima 10 nijasni. Ja sam moje naravno kupila u Liliju, cena je 500 dinara, ali se mog naću na sniženju za 399 što je savršena cena. Pigmentacija ovih ruževa je savršena, i veoma su kremasti, i hidriraju usne što je super ako imaste veoma suve usne kao ja, i morate da nanosite labelo non stop. Takodje mirišu na slatkiše.



Shades that I have are 33, 34, 35, 37, 38.

Nijanse koje ja imam su 33, 34, 35, 37, 38.




Shade 33 is pink bubblegum shade. I don’t really wear this shade that much, because its really bright, and I look like Nicki Minaj I wear it when I want my lips to be centre of attention.

Nijansa 33 je roze bubblegum nijasna. Ne nosim ovu nijansu previše, zato sto je stvarno svetla i izgledam kao Nicki Minaj nosim je samo kada hoću da istaknem usne.



Shade 34 is peachy pink shade, really reminds me on spring when I bought it, and wear it. This shade would look great on someone with light skin tone.

Nijansa 34 je roze nijansa breskve, mnogo me podsećna na proleće kada samje i kupila, i nosila najviše. Ova nijansa će izgledai super na nekom ko ima jako porcelanski ten.



Shade 35 is light purple with pink tones. One of my favourites at the moment, because I really like purple, and dark shades. 33, 34 ,35 are all spring summer time shades , because they are all very bright I mean you can wear it whenever you want, but they remind me on spring so much.

Nijansa 35 je svetlo ljubičasta nijansa sa pink tonovima. Jedna od mojih omiljenih trenutno, zato što u poslednje vreme najviše kupujem tamno ljubičaste, crvene nijanse. 33, 34, 35 su nijanse za proleće i leto, zato što ssu dosta svetle naravno možete in nositi kada god poželite, ali mene podsećaju na proleće.



Shade 37 Is coral red shade slowly becoming my favourite. I like darker red shades more, but this one is prefect for spring, and summer, because its not pure red it has a bit of coral, and orange tone.

Nijansa 37 je koralno crvena nijansa, koja polako postaje moj favorit. Ipak mi se više dopadaju tamno crvene nijanse, ali ova je savršena za proleće i leto, zato što nije čisto crvena i ima malo koralni i narandžasti ton.



Shade 38 is my all time favourite its pink nude shade, reminds me a bit of mac Angel. I wear this shade almost everyday, it goes perfect with natural look. 

Nijansa 38 je moj apsolutni favorit, ova nijansa je roze nude koja me podsećna na MAC Angel. Ovu nijansu nosim skoro svakog dana, savršno ide uz prirodni izgled.



They say that they last for 7 or 8 hours, to be honest mine last 5 hours maximum which is also not bad at all for drugstore lipsticks. 

Kažu da traju od 7 do 8 sati iskreno kod mene je 5 sati maksimum pre nego što nanesem ponovo što je i više nego dobro za dorgerijski ruž.

SWATCHES 



I hope you enjoyed. Leave a comment, and tell me your favourite Rimmel product?
Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of kitties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!

Nadam se da ste uživali. Ostavite komentar i recite mi vaš omiljeni Rimmel proizvod. Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice mačića,
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 

XXXO
Alexis

Follow my blog xo 






You Might Also Like

10 comments

  1. 34 je savršena za mene! :D
    Svijaju mi se i ostale,samo nisam ljubitelj ljubičastih nijansi,ali možda bi mi se ova svidela. :)
    Lep izbor,svidja mi se kao da si za mene birala,naročito vatrenu 37. ;)
    XO

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se 37 svidja trenutno je obožavam pogotov sada je napolju lepo vreme pa ih redovno nosim ^^

      Избриши
  2. I love the Kate lipsticks and hear are such great shades! Good post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so much. Yes there are many great shades to choose plus they are very affordable :)

      Избриши
  3. Sve nijanse su zaista "moje" i definitivno moram probati neki od ovih ruzeva :)

    ОдговориИзбриши
  4. Tražila sam recenziju ovih ruževa i baš mi je drago što sam naišla na tvom blogu na ovu sjajnu recenziju. Nijanse su zaista prelepe, a tekstura mi deluje ok, pogotvo ko ima suve usne. Vreovatno ću kupiti 38 nijansu. Predobra recenzija, kao i svaki tvoj post. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Tražila sam recenziju ovih ruževa i baš mi je drago što sam naišla na tvom blogu na ovu sjajnu recenziju. Nijanse su zaista prelepe, a tekstura mi deluje ok, pogotvo ko ima suve usne. Vreovatno ću kupiti 38 nijansu. Predobra recenzija, kao i svaki tvoj post. :)

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram