January Favourites 2016 MAC, Too Faced, Make up forever, Maybelline, NYX, L'occitane, The Body Shop

08:36:00

Hey kitties. Welcome back to my blog. I hope you are all doing well. Todays post is going to be January favourites. I know I am so late with this post, and I am really sorry, but I had exams, and other stuff that I needed to do. So lets start.

Ćao mačići. Dobrodošli nazad na moj blog. Nadam se da ste svi dobro. Danšnji post će biti o Januarskim Favoritima. Znam da kasnim sa ovim postom, i jako mi je žao, ali imala sam ispita i ostale obaveze koje sam morala da uradim. Pa počnimo.



My favourite foundation, and primer were Maybelline affinimat foundation, and baby skin primer. I already did full review of this two products so you can check that out. Foundation review Primer review
Moja omiljena podloga, i prajmer su bili Maybelline affinimat podloga, i baby skin prajmer. Već sam radila recenziju za ove proizovde pa možete to pogledati. Recenzija podloge Recenzija prajmera.





My favourite lipsticks for the month of January were MAC DIVA & CYBER. I love these two shades. Diva is red shade with brown tones, Cyber is dark purple shade, almost looks black,but its actually really dark purple. Diva has matte finish, and Cyber has Satin finish.

Moji omiljeni ruževi za mesec Januar su bili MAC DIVA I CYBER. Obožavam ove dve nijanse. Diva je crvna nijansa sa braon tonom. Cyber je tamno ljubičasta nijansa, skoro pa izgleda crno, ali je za zapravo veoma tamno ljubičasta nijansa. Diva ima mat finiš, Cyer ima satin finiš.




My absolutely favourite concealer was NYX HD concealer. If you have dark circles want to hide pimple, highlight, this is the best concealer for that. Its very affordable, and I also have review for this product so you check out. Review 

Moj apsolutno omiljeni korektor je bio NYX HD korektor. Ako imate podočnjake, želite da sakrijete bbuljicu, hajlajtujete, ovaj je najbolji korektor za vas. Veoma je pristupačan, i takodje sam radila recenziju za ovaj proizvod, pa to možete pogledati. Recenzija





Next, product is  powder. I almost out of this product, but I don’t want to spent that much money on powder. My Too Faced cocoa powder foundation was, and will be my favourite. Like you guessed by now I also have review for this product too, its really amazing when you don’t want to wear foundation, you can wear just concealer, and this powder, and you will still look like million dollars baby. You can check out review that I did for this powder. Review 
Sledeći, proizovod je puder. Skoro pa sam potrošila ovaj proizvod, ali ne želim da potrošim dosta novca na ovaj puder. Moj Too Faced cocoa puder podloga je bio i ostaće moj favorit. Kao što ste pogodili do sada imam recenziju i za ovaj proizvod takodje, divan je kada ne želite da nosite podlogu, možete nositi samo podlogu i ovaj puder, i dalje će te izgleati kao milion dolara. Možete pogledati recenziju koju sam uradila za ovaj puder. Recenzija 





Next, product is mascara that I forgot that I have. I bought this mascara in Paris, and I just forgot how much I love her. Its Make up for ever smokey extravagant mascara.I love to put this mascara before I apply  Too Faced better than sex, this mascara, I don t really know how to say this, but this mascara  really brush every single lush, and when I apply  better than sex my lashes are even bigger, and i don’t need false lashes. I paid 10 euros at check out, I don’t know if this is full size I think it is, because you know how that have travel size makeup at check out.

Sledeći, proizvod je maskara na koju sam poptpuno zaboravila da imam. Kupila sam je u Parizu, i zaboravila koliko je volim. To je Make up for ever smokey ectravagant maskara. Volim da stavim ovu maskarau pre nego što nanesem Too Faced better than sex maskaru, ne znam kako ovo da kažem, ali ova maskara stvarno pročešlja svaku trepavicu, i kada nanesem better than sex maskaru moje trepavice su još veće i ne trebaju mi folsi trepavice. Platila sam 10 eura na kasi, ne znam da li je ovo full size proizvod mislim da jeste, zato što znate kako na kasi imate travel size proizvode.







Next, two products are lip balms. One is by The Body Shop, and second one is by L’occitan. I love these two without these two my lips would be so dry and flaky. I love to apply The body shop lips balm before I go to bed, because when I wake up my lips are so soft its amazing, this lip balm is in scenet pink grapefruit, and actually tastes amazing. You know sometimes when you accidentally lick your lip balm, well this one taste amazing.  L’occitan lip balm is in scent Citron. I love to apply it before I apply matte lipstick. You know that matte lipstick can make your lips ultra dry, and that happens to me sometimes, but when I apply this lip balm before lipstick my lips look so smooth, and flawless. 

Sledeća dva proizovoda su labela. Jedno je THe BOdy shop, drugo je L’occitan. Obožavam ova dva labela bez njih moje usne bi izgledale suvo i ispucano. Volim da nanesem The body shop labelo pre nego što odem u krevet, zato što kada se probudim moje usne su veoma mekane, ovo labelo je u mirisu roze grejpfrut, i zapravo ima lep ukus. Znate kada slučajno liznete labelo, ovo ima savršen ukus. L’occitan labelo je je u mirisu Citron. Nejga volim da nanesem pre ngo što nanesem mat ruž. Znate da mat ruž može da učini da vaše usne izgledaju veoma suvo što se meni često dešava, ali kada nanseem ovo labelo moje usne su veoma mekane.






Last, two products for this post are perfume, and body mist. Perfume is one of my top five favourites its Alien by Thierry Mugler, and body mist is by Bath & body works scent is velvet sugar, and I know that winter is over, because its so sunny, and beautiful outside, but I love to put this body mist before bed. 

Zadnja, dva proizvoda za ovaj post su parfem i body mist. Parfem je jedan od mojih to pet omiljenih to je Alien od Thierry Mugler, i body mist je od Bath & Body worksa miris je Velvet sugar, i znam da je zima prošla, zato što je veoma sunčno napolju, i prelpo, ali volim da naprskam ovaj body mist pre nego što odem u krevet.



I hope you enjoyed. Leave a comment, and tell me your January favourites?
Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of kitties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!

Nadam se da ste uživali. Ostavite komentar i recite mi vaše Januarske favorite?
Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice mačića,
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 

XXXO
Alexis

Follow my blog xo 






You Might Also Like

16 comments

  1. Super mi je NYX-ov korektor, a MAC-ići su fantazija. Ja sam opsjednuta njihovim karminima, ova dva tvoja su bas smjele boje, ja nesto ne nosim cesto tamne boje ali volim vidjeti na drugima. Imas super stvarcice :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za divno čudo mene baš lepo stoje tamnije nijanse. Imam naravno i pink i nude i svakakve, ali tamne obožavam u poslednje vreme, slažem se za NYX-ov korketor stvarno je odličan :)

      Избриши
  2. Odlicni favoriti. Mnogo mi se dopada bordo nijansa Mac ruza

    ОдговориИзбриши
  3. :O Alien :O Alien :O Alien to je moj omiljeni parfem :D Imam ovu veliku bocicu i jednu slatku malu :D to je tako divan parfem, nakon sto sam otkrila ovaj parfem vise niti jedan nisam mogla da zavolim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znaš kako mi je znam kako ti je najlepši parfem definitivno ima neku misterioznu notu koju volim ^^

      Избриши
  4. MAC karmini su mi bas privukli paznju, dopadaju mi se :)

    ОдговориИзбриши
  5. Nije zima još uvek prošla,zubato nam je sunce,ali neka sija. :)
    Lepi su ti favoriti.
    Da li imaš i onu drugu kategoriju?
    Xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste da zima još uvek nije prošlaa, al je baš toplo napolju :) Na svu žalost no favourite book, tv show, or movie this month :(

      Избриши
    2. Mislila sam na fujorite kako ih zove naša koleginica. :)

      Избриши
  6. Mac Cyber izgledna odlično, obožavam tamno ljubičaste nijanse, i ostali favoriti su ti super. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja obožavam ljubičaste i Vampy nijanse u poslednje vreme :) p.s hvala na komentarisanju xo : )

      Избриши
  7. Thierry Mugler začudo nizam nikad pomirisala a toliko je hvaljen. Moraću!!:)

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram