The best matte drugstore liquid lipsticks \ Najbolji drogerijski tečni matte ruževi

12:54:00


Hey cuties! Welcome back to my blog, I hope  you are all doing well. In todays post we are doing review of the one of the best drugstore matte liquid lipsticks that I found. If you follow me you know that I said I want to purchase these lipsticks. Its Golden Rose liquid lipsticks. I tried them already in lilly, and I was very happy with how they looked. Also I am going to holiday this week, and I am so so so happy! So lets start with this review. 

Ćao slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam seda ste svi dobro. U današnjem postu ćemo uradite recenziju za jedne od najboljih drogerijskih tečnih mat ruževa koje sam pronašla. Ako me pratitr znate da sam rekla da ću kupiti ove ruževe, što se na kraju i dogodilo. Rec je o Golden rose brendu. Već sam ih jednom isporbala u liliju i veoma mi se dopalo kako su izgledali. Takodje ove nedelje napokon putujem na odmor i veoma sam srećna zbog toga. Hajdemo da krenemo sa recenzijom.




Well lets start with price. Price of these lipstick is 455 red, which is very affordable for drugstore brand. They come in standard golden rose black packaging, and they are nine shade to chose from. Shade that I bought are 01, 04, and 05. 

Now lets move to what I like about this lipsticks. They are affordable, they dry really fast, they not dry out your lips, its enough to put it only once to reach intense colour, and best best thing is you need to apply it only once, and they can survive eating, and also they don’t transfer which is amazing, because most of matte lipsticks that I own transfer so much, I mean I love mac, but their matter lipsticks transfer. For the price that you are paying you get amazing product.



Pa počnimo sa cenom. Cena ovih ruževa je 455 dinara, što je veoma pristupačno za drogerijski brend.  Dolaze u standardnom goldren rose pakovnju i postoji devet nijasni koje možete izabrati. Nijanse koje sam ja kupila su 01,04 i 05.




Sada da predjemo na ono što mi se dopada kod ovih ruževa. Veoma su pristupačni, brzo se suše, ali pritome ne presušuju usne,  takodje je dovoljno da nanesete jedan sloj da postignete intezivnu boju i najbolja stvar je dovoljno je da nanesete samo jednom u toku dana, a možete slobodno da jedete, pijete, uživate takodje se neće preneti na tipa obraz, ili šoljicu to mi je prvo trenutno palo napamet, što je savršeno, zato što većina mat ruževa koju posedujem se prenose veoma lako i koliko god da volim mac ruževe ipak se oslikavaju, ili ostavljaju mrlje. Za cenu koju plaćate ovaj proizvod je savršen.





Now lets move to not so great thing. First, thing is smell. This smell is really really horrible, like horrible, Idk what they did, but I don’t like this smell at all. Also applicator is too big, if you have medium to fuller lips this will be great aplicator for you. I have medium size lips so I like these applicator, but if you have thinner lips you ll have bit of problem with this applicator, because its too big. Second, downside is its hard to remove them. Like its crazy how hard they are to remove, I never believed that product can be this hard to remove, if you don’t have micellar water you can scrub for two hours, and still there will be colour left on your lips. I found that oil based make up removers are the best to easily remove this product from your lips. 

Now I want to say something about shade that I bought.

Shade 01 is totally summer shade. It s light pink peachy very girly shade, that I actually don’t wear very often now days, now I am dark shade kind of girl. OccasionallyI will wear it, but they start to look weird on me, idk why is that, I found that reds, and dark shade suit me much more.

Shade 04 is red shade. What can I say more. Well I can add that this shade is orangey based red so its not pure red but its on red side you can really see too much of orange pigment.


Shade 05 is def my all time fav shade. I wore this shade the most, because I just love it. Its dark purple\ plumy shade that goes perfect with my porcelain skin. I know that this shade is totally fall, but like I always say you can wear whatever shade you want anytime! 

Sada da predjemo na ne tako dobre stavri. Prva, je miris... Miris je stvarno stvarno loš i veoma mi je žao što to moram reći, ali je tako je. Takodje apliktor je malo preveliki, ako imate srednje, ili punije usne ovaj aplikator će biti super za vas. Ja imam usne srednje veličine tako da je ovaj aplikator odgovarajuće veličine za moje usne, ali ako imate tanje usne imaćete problema oko aplikacije proizvoda, zato što je preveliki. Druga loša strana, odnosno treća je to što se teže uklanjaju sa usana, nikada nisam verovala da je toliko teško ukloniti ruž sa usna, ako nemate micelarnu vodu možete skrabovati usne dva sata i josš uvek ćete imati boju na usnama. Najbolje je ukloniti sa micelarnom vodom koja ima uljanu bazu.

Sada nešto o nijansama koje sam ja kupila.

Nijansa 01 je definitivno nijansa za leto. Veoma svetla pink\ breskvasta nijansa, koju sam zapravo prestala da nosim iz razloga što izgleda veom čudno na meni i sve sam više fan tamnijih nijansi koje se savršeno slažu uz moje porcelansko lice. Nekako imam osećaj da mi lepše stoje tamnije nijanse.

Nijansa 04 je crvena nijansa. Šta više mogu reći nego sve najbolje. Mogu da dodam da ima narandžasti pigment tako da nije čista crvena, ali definitivno je crvena boja dominantnija u odnosu na narandzastu. 

Nijansa 05 je definitivno moja najomiljenija nijansa. Nju sam najviše i nosila zato što je obožavam. Ova nijansa je tamno ljubičasta\ plumi nijansa koje sa super slaže sa mojom porcelanskom kožom. Znam da je ova nijansa za jesen, ali kao što uvek kažem uvek možete nositi koju god nijansu ruža želite bez obzira na doba godine!







So thats all for this post cuties! I hope you enjoyed leave a comment,and tell me if you tried these lipsticks, and if you would like to try them if you didn’t?

To je sve za ovaj post. Nadam se da ste uživali, ostavite komentar i recite mi da li ste probali ove ruževe, ako niste da li bi ste ih probali?


Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!


Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice slatkiša.
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 


XXXO
Alexis




Follow my blog xo


You Might Also Like

12 comments

  1. Jos nisam probala ove tecne karmine. Procitala sam vec dosta postova i svi hvale da su dugotrajni a meni to treba. Ne volim svaki minut da se mackam i popravljam, ovaj 05 mi se bas svidja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno ce ti se dopasti, a o nijansi 05 necu da govorim koliko je savrsena :D

      Избриши
  2. Jos nisam probala ove ruzeve. Jako.dobra recenzija, moram priznati :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. probala,super su...imam broj ! ,rado bih da probam neki tamniji :) Lepo se provedi na odmoru

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ah lepo lepo drago mi je da ti se dopadaju xo hvala puno ti se lepo provedi ako ides negde :D

      Избриши
  4. Sve tri nijanse mi se jako dopadaju. Iz cijele kolekcije ima mnogo nijansi koje su mi divne i koje planiram kupiti. Do sada sam čula sve najbolje o ovim tekućim ruževima pa se nadam da ni mene neće razočarati. :)

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram