My experience with Lilly online store \ Moje iskustvo sa Lilly online prodavnicom

10:09:00


Hey cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. In todays post I am going to talk about with my lilly online store experience, and also I am going to show you products that I bought. Also there is more time to enter in my giveaway xo, you can enter here so lets start.

First, I want to tell you bit more about online store. When there say that now you can order from lilly online I was so so so happy. Well I love to go to shopping, but sometimes I am very lazy, and I like to shop from the bed. Best thing about lilly online store is that they have a lot more brands online than in stores, and if you make order 3000 or bigger you get free shipping. Also one more great thing is you can pay with you credit card, and wait for post guy to call you. Also you can pay when package arrives at your door.

Now lets see what I bought.

Ćao slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. U današnjem postu ću pisati o mom iskustvusa lili online prodavnicom, takodje ću vam pokazati proizvode koje sam kupil. Takodje ostalo je još vremena da se prijavite za moje darivanje, možete se prijaviti ovde, pa počnimo.

Prvo želim nešto da vam kažem o online radnji. Kada su rekli da je moguće poručivati proizvode online bila sam veoma veoma voema srećna. Kao što znate volim da idem u šoping, ali nekada volim da se izležavam u krevetu i kupujem. Najbolja stvar u vezi lili online radnje, je to što imaju više brendova online nego u radnji, i ako vam je porudzbine veća od 3000 inara ili veća poštarina je besplatna. Druga super tvarje to što možete platiti kredinom karticom, i posle toa čekate poziv od kurira. Takodje moete platiti paket kada vam ga dostave.

Sada da vidimo šta sam kupila.




First, I’ll start with one of my favourite brands, and that is AURA. I bought their primer, because I saw nice reviews, and since my baby skin is almost out I decided to try new one. Also I bought blush, highlighter, and some lashes from their new collection. I am going to do review of that collection when I get back from my holiday.

Prvo, ću početi sa jednim od mojih omiljenih brendova, a to je naravno AURA. Kupila sam prajmer zato što sam pročitala dosta dobrih recenzija, takodje moj baby skin je skoro gotov pa sam se odlučila da probam novi. Takodje sam kupila rumenilo, highliter i trepavice iz njihove nove kolekcije. Uradiću recenziju za ove proizvode kada se vratim sa odmora. 








Next, I bought golden rose mates liquid lipstick. I said that I want to buy them so I did I bought three shades, and review will come very very soon, all that I can say is they are really amazing, I am testing them at the moment.

Sledeći, proizvodi koje sam kupila su golden rose mat tečni ruževi. Rekla sam da želim da ihkupim i kupila sam ih. Kupila sam tri nijanse i takodje ću za nih uraditi recenziju, sve što vam mogu reći jeste da su predivni, trenutno ih testiram.




Next, product is essence camouflage concealer. I bought this product, because I am getting low on concealers at the moment.

Sledeći, proizvod je essence camuglage korektor. Kupila sma ovaj korektor iz razloga što sam skoro sve ostale potrošila.  




Next, product is maybelline master contour stick, I bought this products, because I want to try cream countering, and it was affordable.

Sledeći, proizvod je maybelline master countour stick. Kupila sam ga zato što želim da pokušam cream konturisanje, i takodje je bio veoma pristupačan.




Next, product is thermal water by la roche. I love thermal water esspcialy during summer, and I bought 50ml one,  you can actually take this bottle into airplane, and believe me when you land you will want to spray your whole face. I always turn into pizza when I travel by plane.

Sledeći, proizvod je termalna voda od la roche. Ja obožavam termalnu vodu pogotvo leti i ova bočica koju sam poručila je od 50ml i savršena je za putovanje avionom, verujete mi kada sletite želećete da ptorošite celu bočicu. Moje lice uvek postane pica kada putujem avionom.




Next, I have to body scrubs. I bought neutrogena pink grapefruit daily scrub, and other now is velnea that is amazing body scrub this is my second one.

Sledeći, proizvodi su pilinzi za telo. Kupila sam nutrogena piling za lica sa roze grejpfrutom, a drugi je velnea piling za telo koji je čisto savršenstvo ovo je moje drugo pakovanje.




Last, product is micelar water by garnier. I bought this product, becuase I am out of my rose water, and I also read good reviews for this product.

Zadnji, proizvod je micelarna voda od garniera. Kupila sam ovu micelarnu vodu zato što mi je ponestalo moje ružine vodice i takodje sam pročitala dosta dobrih recenzija u vezi ovog proizvoda.




That all for this post. I hope you enjoyed, leave a comment, and tell me some products that you recently bought? 

To je sve za ovaj post. Nadam se da ste uživali, ostavite komentar i recite mi koje ste proizvode nedavno kupili?

Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!


Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice slatkiša.
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 


XXXO
Alexis




Follow my blog xo


You Might Also Like

7 comments

  1. Odlicne stvarcice si kupila, vecinu koristim i zadovoljna sam, verujem da ces i ti biti :) Fashion Lover

    ОдговориИзбриши
  2. Javi utiske o hajlajteru :) Baš me zanima vredi li tih para.
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
  3. Baš si se lepo ponovila, ja sam juče isla do Lilija da kupim neke GR ruževe ali je na polici ostalo svega par nijansi koje mi nisu odgovarale, moraću da pogledam online. :)

    Beauty by Keti

    ОдговориИзбриши
  4. Koristim ovu Micelarnu vodu i odlična je, skine apsolutno sve nečistoće sa lica, ja nisam mogla da vjerujem! Nisam nikad probala ovu Aura kozmetiku, a zaista imam želju, i definitivno čim odem negdje van Bosne moram je potražiti! Jer je ovdje kod nas nigdje nema. Divne si proizvode kupila, probala sam i ove ruževe i Neutrogenin piling, i stvarno su odlični. :)

    Nađoh tvoj blog na blenderu, i zaljubila sam se, imaš predivne slike i zapratila sam te na GFC odmah! :)

    http://sminkasticno.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram