Mini Alexandar Cosmetics Haul NYX & Blush

11:20:00

Hi kitties! Welcome back to my blog. I hope you are all doing well. Todays post is going to be mini haul from Alexandar cosmetics. I had little shopping day, and picked up a few products. So lets start.

Ćao mačići! Dobrodošli nazad na moj blog. Nadam se da ste svi dobro. Danšnji post će biti mini noviteti iz Alexandar cosmeticsa. Imala sam mali šoping dan, i kupila sam nekoliko proizovda. Pa počnimo.




First, item that I bought is powder brush. My old powder brush irritated my face. I clean my make up brushes two time a week, but always the same thing my face was so irritated. This brush brand is called Blush & its so freaking soft, it's basically like message to your face. I can apply powder all day long. My friend said when you are irritated this is good to calm your nerves.

Prva, stvar koju sam kupila je četka za puder. Moja stara četka za puder je iritirala moje lice. Svoje četkice čistim najmanje dva puta nedeljno, ali uvek ista stvar moje lice je bilo iritirano. Brend ove četkice je Blush ( rumenilo so cutee), i strašno je mekana, jednostavno masaža za lice. Mogu da sedim celog dana i nanosim puder. Moja drugarica je rekla da je veoma dobro kada ste iznervirni, da zapravo simruje nerve. ( Videćemo u vezi toga).



Next, I bought NYX HD concealer. I  used other NYX concealer for under eye area, and I love it so much. I pretty much got this on for highlight. I hope its going to be amazing I tried it in store & first impression is very blendable ,so we will se how it goes. Also its very affordable, I think I am going to do review.

Sledeća, proizvod koji sam kupila je NYX HD korektor. Koristila sam NYX korektor za područije oko očijiu, i obožavam ga. Ovaj sam manje više kupila za highlight. Nadam se da će biti super, propbala sam ga u radnji i prvi utisak je da je jako blendable, videćemo kako će se pokazati. Takodje je veoma pristupačan, mislim da ću odraditi recenziju.




Last, two products that I bought are two lip liner by NYX. One of them is in shade orange which is more on red side than on orange side. I don't know why its called orange. Second, one is called rose which is darker pink with some purple tones to it. 

Zadnja, dva proizovda koje sam kupila su dve  olokve za usne od NYXA.  Jednja od njih je u nijansi orange koja je više na crvenoj strani nego na orange strani. Ne znam zašto su je nazvali orange. Druga se zove rose koja je tamnija pink  nijansa sa ljubičastim tonovima.



I hope you enjoyed. Leave a comment, and tell me your favourite NYX product?
Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!

Nadam se da ste uživali. Ostavite komentar i recite mi vaš omiljeni NYX proizvod?
Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice slatkiša,
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 

XXXO
Alexis

You Might Also Like

18 comments

  1. Divni noviteti! Isprobala sam samo njihove jumbo olovke, ali planiram i druge proizvode isprobati. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam probala njihove jumbo olovke savršene su. Preporučujem ti mat ruževe odlični su :)

      Избриши
  2. Lepe stvari,pogotovo cetka.Tesko je da se nadje cetka koja odgovara.Moj proizvod NYX koji volim je neki mat pink karmin,ne mogu da se setim imena.

    ОдговориИзбриши
  3. I found you, not long ago, and just have to say, I really like your posts! So I wanted to ask, which make-up brushes from NYX would you recommend me to use, Blush or Cala?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so much. I recommend you Blush brushes Cala brushes really disappointed me.

      Избриши
  4. Kako ti se sviđaju nyx olivke? Imaju veliki izbor boja pa sam razmišljala da ih uzmem. Odličan uloov

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ove još uvek nisam probala koristila sam Jumbo olovke i mogu ti reći da su super. Prvi utisak o ovim olovama je da su veoma pigmentovane. :)

      Избриши
  5. Četka i korektor su nam isti,ja moje kupila pre goidinu dana i malo jače.
    Jel si videla kod mene? :)
    Koliko su im olovke? Kako ti se svidjaju?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da sam videla. Olovke su im 367 dinara prvi utisak dosta su pigmentovane :)

      Избриши
  6. Blush cetkice obozavam posto su toliko mekane! I ova ce mi uskoro biti u sakama :) Obavezno napisi recenziju o korektoru, znam da ga vecina hvali ali volela bih jos nesto da cujem o njemu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jesu premekane su moja oduševljenost je level pro. Hoću definitivno ću uraditi recenziju za korektor :)

      Избриши
  7. Nisam videla ovu cetkicu ali moracu da je uzmem pri sledecoj njihovoj kupovini. Olovke su savrsene :)

    ОдговориИзбриши
  8. Great products!! I love NYX lipliners, they're my favourite!!

    ОдговориИзбриши
  9. Mnogo želim neke njihove četkice, čeznem za njima ali nikao da dođu na red uvek nešto iskrsne , super odabir proizvoda, jako volim sve što sam do sada imala sreće da probam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam kako ti je tako uvek i ja kada trebam da kupim Loreal ruž Blake s Red uvek nešto iskrsne drugo što mi se dopada :)

      Избриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram