February Favourites MAC, SEPHORA, Victoria's Secret, CAUDALIE, Maybelline, Dove

12:52:00

Hey kitties. Welcome back to my blog. I hope you are all doing well. In todays post I am going to show you few of my favourite products that I used in February. Also don’t forget to enter in my giveaway.

Čao mačići. Dobrodošli nazad na moj blog. Nadam se da ste svi dobro. U današnjem postu ću vam pokazati par proizvoda, koje sam koristila u Februaru. Takodje ne zaboravite da učestvujete u mom darivanju.




First lets start with body care. I have one lotion by Dove. I showed this lotion in one of my new in post so you can check out that if you want. I love this smell this is one of my favourite smells pistachio cream & magnolia, very strange combination, but they are so perfect together. Your skin will be so happy & thankful when you put this lotion, because its smells nice, and moisturises perfectly. In the end skin is smooth,and hydrated.

Pro počnimo sa negom tela. Imam jedan losion od Dove. Pokazala sam ovaj losion u jednom od mojih postova o novitetima, možete te pogledati i te postove ako želite. Obožavam ovaj miris jedan je od mojih omiljenih miris pistachio cream, i magnolia, veoma čudna kombinacija, ali su savršena zajedno. Vaša koža će biti srećna, i zahvalna kada nanesete ovaj losion, zato što miriše lepo, i hidrira savršeno. Na kraju koža će biti glatka, i hidrirana.



Next,products that I used are by  brand that I used for the first time. Its called CAUDALIE, and its brand from Paris. My friend sent me this hand cream, and lip balm to try, and trust me this is the most perfect lip balm that I found in a while, and hand cream too. Forget eos this lip balms is much better its enough to apply this lip balm two to three times a day, and your lips will be so smooth, even when you wear matte lipstick. Hand cream is amazing for people that like to have soft hands, and also for people with cuticles like me they will love this cream. Smell is citrusy which I like very very much, I don’t know where you can get these two in Serbia, but I ll try to find it, and let you know.

Sledeći,proizovdi koje sam koristila su od brenda koji koristim po prvi put. Zove se CAUDALIE, i ovaj brend je iz Pariza. Moja drugarica mi je poslala kremu za ruke i labelo da probam, i verujte mi ovo je najsavršenije labelo koje sam našla u poslednje vreme, i krema za ruke takodje. Zaboravite eos ovo labelo je mnogo bolje i dovoljno je da ga nanesete dva do tri puta na dan, i usne će vam biti mekane, pa čak i kada imate mat ruž na usnama. Krema za ruke je savršena za sve one koji obožavaju glatke, mekane ruke, i takodje za one koje imaju probleme sa zanokticama kao ja voleće ovu kremu. Miris je citrusni koji mnogo mnogo volim, ne znam gde možete kupiti ove proizvode u Srbiji, ali pokusaću da nadjem i javiću vam. 





Last, body care product that I have is body mist by Victoria s secret. Its called secret charm. This body mist is very refreshing. Main ingredients are honeysuckle & jasmine. I love jasmine so much, and that is the main reason why i love this body mist so much, if you like floral scents definitely get this body mist. In Serbia you can get this mist at Nikola Tesla airport. 

Zadni, proizvod za negu tela je mist od Victorie secret. Zove se secret charm. Ova body mist je veoma osvežavajuć. glavi sastojci su honeysuckle, i jasmine. Obožavam jasmin zato je i razlog zašto volim ovaj bodi mist, ako volite cvetne mirise ovaj će vam se definitivno dopasti. U srbiji možete kupiti ovaj mist na aerodromu Nikola Tesla.



Now lets move on to make up.
Da predjemo na šminku.

Primer that I used is baby skin by maybelline. I love this primer so much, I already did review of this primer so you can check it out here.

Prajmer koji sam koristila je baby skin od maybellina. Volim ovaj prajmer. Već sam odradila recenziju za ovaj prajmer koju možete pročitati ovde.



Foundation that I used is also by maybelline its called affinimat foundation, I also did review for this product that you can check out here. If you look for good affordable full coverage foundation you will love this one.

Podlogu koju sam koristila je isto od maybellina i zove se affinimat podloga, takodje sam uradila recenziju i za ovaj proizvod koju možete pročitati ovde. Ako tržite dobaru pristupačnu podlogu ovu će te voleti.



My favourite highlighter was oh darling highlighter by mac. I bought this highlighter when Magic of the night collection came out, and this highlighter is pure perfection just like all highlighters by mac. Its bit pricy, but worth if you want to have great high end product.  

Mom omiljeni hajlajter je bio oh darling od maca. Pupila sam ovaj hajlajter kada je Magic of the night kolekcija došla kod nas, i ovaj hajlajter je cišto savršenstvo, kao i svi hajlajteri od maca. Malo je skuplji, ali vredan ako želite da imate dobar high end proizvod.



Last, product is powder by SEPHORA. I bought this when I was in Paris it was impulse shopping at checkout. To be honest I didn’t expect to be something special, but in the ned I am more than happy with it. Your face will look so flawless, and it will cover any pimple that you have really amazing product. You can get it at Sephora, and price of this product was 11, 95 euros.

Zadnji, proizovod je puder od SEPHORE. Kupila sam ga  kada sam bila u Parizu, i to je bila impulsna kupovina kod kase. Da budem iskrena nisam očekivala da će biti nešto sepcijalno, ali na kraju sam bila veoma zadovoljna. Lice će vam izgledati bez mane, i prekriće svaku bubuljicu koju imate stvarno super proizovd. Možete ga kupiti u Sephori,i cena ovog proizvoda je 11, 95 eura.



I hope you enjoyed. Leave a comment, and tell me your february favourites?
Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of kitties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!

Nadam se da ste uživali. Ostavite komentar i recite mi vaše februarske favorite ?
Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice mačića,
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 

XXXO
Alexis

Follow my blog xo



You Might Also Like

12 comments

  1. Moram da nabavim hajlajter,doduše do neće biti Mac ,bar ne za sada zbog cene. I onu četkicu. :)
    Koju ti četkicu koristiš?
    Xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hun odlični su highliteri od AURE :D veoma su pigmentovani i cena im nije loša :) Koristim lepezastu četkicu ima je u Alexandru :)

      Избриши
    2. Hvala za preporuku,stavljam na spisak i četkicu,obavezno. :) :*

      Избриши
  2. Анониман12. март 2016. 08:20

    Zanimljivi favoriti. Takodje sam u potrazi za novim highliterom ali ne bi kupila Mac :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман12. март 2016. 08:47

    Mislim da cu potraziti taj Sephorin puder, treba mi neki :) Hajlajter izgleda super <3

    ОдговориИзбриши
  4. Potpuno se slazem za miris Dove losiona, i takodje mi je jedan od omiljenih. Steta sto ovog mista nema u drogerijama nego samo na aerodromu, zvuci odlicno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ovaj dove losion obožavam jedva čekam da nabave ulje :) Imalo je ovog VS mistova u Lillyju jos maja 2014 god, ali ih više ne nabavljaju možeš ih po pristupačnijoj ceni kupiti kod Komšinice Sikret, pošto su na aerodromu papreno skupi :( plus nema nikave akcija npr 5 body care products za 30 eura :(

      Избриши
  5. Dopadaju mi se tvoji favoriti, ja ovožavam Dove mleka za telo i Victorie secret mistove. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja volim Dove kozmeiku najlepše miriše i kvalitetna je što se tiče VS mistova svi ih volimo ^^ <3

      Избриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram