Lilly haul Maybelline, Eveline & Golden Rose

11:35:00

Hey cuties. Welcome back to my blog. I hope you are all doing well. Todays post is going to be another lilly haul. So lets start.

Ćao slatkiši. Dobrodošli nazad na moj blog. Nadam se da ste svi dobro. Danšnji post će biti još noviteta iz lilija. Pa počnimo.





First, product that I mouth is eveline 8 in 1 action nail conditioner. My friend has this one, I tried it once, and I was in love. This is the most amazing nail conditioner, and its also very affordable. I am really getting into nail care so this is the essential for healthy, and beautiful nails.

Prvo, proved koji sam kupila je eveline 8 u 1 action nail conditioner. Moja drugarica ima ovaj lak, ja sam ga jednom probala, i bukvalnpo se zaljubila. Ovo je jedan od najboljih regeneratora za nokte, i takodje je veoma pristupačan. Stvarno sam krenula da brinem o noktima i ovo je potreba za lep i zrave duge nokte.


Second, product that I bought is foundation brush by Golden `Rose. My Real techniques brush basically fell apart completely, so this brush was more need than impulsive buying. I like it its very soft, and you can really blend foundation well. Only thing that bugs about this brush is that absorbs foundation a little bit.

Drugs proizvod, koji sam kupila je četkica za podlogu od Golden Rose. Moja Real tehniques ćetkica se bukvalno raspala, pa je ova četkica više bila potreba nego impulsivna kupovina. Svidja mi se zato što je mekana i zato što se podloga lepo izblenda. Jedina stvar koja mi smeta jeste da malčice upija podlogu..


Last, product that I bought are by my favourite drugstore brand, and that is Maybelline. I bought two matte liquid lipsticks, and two lips pencils. Liquid lipstick that I bough are in shades 05 nude flush, and 45 possessed plum. I am going to do review for this products so stay tuned for that, and follow my blog. Lip pencils that I bought are in shades 130 love my pink, and 140 minimalist. Pigmentation of this lip pencil is amazing, plus they are ver affordable. Only down side is that they are really small.


Zadnji, proizvodi koje sam kupila su od mog omiljenog drogerisjkog brenda, a to je naravno Maybelline. Kupila sam 2 mat tečna karmina, i dve olovke za usne. Tečni karmini koje sam kupila su u nijansama 05 nude flush, i 45 possessed plum. Uradiću recenziju za ove proizvode tako da ostanite u toku, i naravno pratite moj blog. Olovke za usne su u nijansama 130 love my pink, i 140 minimalist. Pigmentacija ovih olovki je savršena, plus su veoma pristupačne. Jednina stvar koja mi se ne dopada je to što su dosta male. 







I hope you enjoyed. Leave a comment, and tell me some of your favourite products that you bought recently?
Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!

Nadam se da ste uživali. Ostavite komentar i recite mi vaše omiljene proizvode koje ste kupili u skorije vreme?
Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice slatkiša.
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 


XXXO
Alexis





Follow my blog xo



You Might Also Like

12 comments

  1. Nedavno sam i ja kupila taj Eveline 8u1, perfektan je!

    ОдговориИзбриши
  2. ja sam mozda potrosila 10 bocica eveline laka 8u1 , jedina stvar koja mi pomaze da imam cvrste i duge nokte, ali cim se ne koristi redovno , odmah nokti pucaju i opet sve po starom, nazalost, ali ne zamjeram mu, puno mi je pomogao, osim suhih zanoktica , ali, i to mu oprastam, ma nemam mu sta oprostiti , odlican je, =D
    hehe
    super haul

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru :) Upravu si čim se ne koristi redovno odmah nokti pucaju, a ja se setim jednom u 2 nedelje na svu žalost, već posle prvog puta se vidi poboljšanje :D

      Избриши
  3. ja odavno koristim Eveline 8in1 i dosta mi pomaze da ocuvam nokte dugim i zdravim :)

    ОдговориИзбриши
  4. Maybelline & Loreal are my two favorite drugstore brands. Their quality is amazing! I have to try matte liquid lipsticks:)
    xx
    http://putitallonme.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Moja sugestija je da ti font za srpski i engleski bude različit ili bar da jedno bude boldovano. Preglednije je :)

    ОдговориИзбриши
  6. Imam ovaj regenerator za nokte od Eveline-a i njihobo ulje od argana takodje za nokte..preporučujem ti i njega. Ja njega nanesem preko noći i zaista neguje nokte.

    Zapretite moj blog i pogledajte moj prvi outfit post, sa nekim stvarcicama koje sam sama kreirala..
    https://soniacreazzione.wordpress.com/2016/04/11/u-duhu-proleca/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste zaista je super :) Iskreno mi se dopadaju tvoje kreacije stvarno su cute samo tako nastavi xo :)

      Избриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram