The best drugstore matte foundation

09:44:00

Hey cuties. Welcome back to my blog. I hope you are doing well. Todays post is going to be about L'Oreal infallible foundation. If you are looking for good drugstore matte foundation, continue reading. 


Ćao slatkiši. Dobrodošli nazad na moj blog. Nadam se da ste svi dobro. Danšnji post će biti o L'Oreal infallible podlozi. Ako tražite dobru drogerijsku mat podlogu, nastavite da čitate.





So my love for foundation grew in a last month. Last year I was someones who didn’t like  foundations at all. I was all for the bb cream, but BB cream decided to make my skin oily, I don’t know how, but it happened sadly. Since that day, I was looking, and tried different foundations. Like you already know by now, I love matte foundation, and the final finish, so I always go for matte look instead of natural light coverage foundation. I mean I have those foundation too I love them too, but for now matte is my favourite foundation finish.

Moja ljubav prema podlogama je porasla prošlog meseca. Prošle godine sam bila od onih koji su nisu voleli podloge. Bila sam u fazonu BB krema, ali BB krema je odlučila da napravi moju kožu masnom, ne znam kako, ali se nažalost dogodilo. Od tog dana, sam probala razne podloge. Kao što znate do sada, ja volim mat podloge, i finiš koje mat podloge imaju, pa uvek idem ka mat podlozi, umesto veoma lakoj podlozi. Kao što već znate imam i druge podloge i njih volim, ali mat finiš je moj omiljeni finiš.




I bought this foundation in Lilly, I said in one of my previous post that I am looking for some foundation. In my mind I wanted to buy True match by  L’Oreal, and I went to Lilly for true match, but ended up with infallible foundation. It was one sale I paid 1080 which is greeeeeeat, because L’Oreal foundation are on expensive drugstore side. Packaging is okay nothing extra special, but I like tube that has hmm I don’t know how to say point end so you can control how much product you are going to put on your face.

Ova podlogu sam kupila u Liliju, pomenula sam u jednom od mojih prošlik postova da tražim dobre podloge. Želela sam da kupim True match od L’Oreala, i otišla sam u lili da kepi true match, ali završila sa infallible pxdlogom. Bila je na sniženju pa sam palatial 1080 dinars što je supeeeeeeer, zašto su L’Oreal  podloge na skupljoj drogerijskoj strani. Pakovanje nije ništa posebno, ali mi se dopada tuba koja ima sada ne znam kako se zove pa ću reći point vrh, može lakše da se kontoroliše koliko proizvoda ćete naneti.




Thing that I like the most is instead of standard 30 ml you get 35ml which is great 5ml more. Texture of this foundation is medium its not heavy so your skin can breath, and it will not clog your pores, and make you look like pizza. Coverage is high, and you are going to see that, because I took photo of side of my face with no foundation, and side when I applied foundation, literally all small pimples were covered, you can still see them if you are looking really close, but from far everything is flawless. Finish is off matte. Why I love this foundation so much is that even after 10 hours I am not shiny, like my face is like tiny tiny oil, but my face is not shiny, and this foundation didn’t crease or move, it stayed flawless all day long. One more thing is its bit harder for me to remove it, maybe that because of the make up remover that I use, if you know any good drugstore make up removers let in comment below pls I will be happy to try it out. 

Star koja mi se najviše dopada u vezi ove podloge je da umesto standardnih 30 ml dobijete 35, što je naravno odlično 5ml više. Tekstura ove podloge je srednja nije teška tako da koža može da diše, i neće zapušiti pore, tako da nećete izgledati kao pizza. Pokrivenost ove podloge je visoka što čete i videti na fotorafijama koje ću vam pokazati, pre podloge, i sa podlogom, videćete da su sve male bubuljice koje imam prekrivene, mogu se videti izbliza, ali iz daleka sve je bez mane. Finiš je naravno mat. Razlog zašto obožavam ovu podlogu je i posle 10 sati, moje lice se sija, ima vrlo vrlo malo ulja ( masti) , ali se ne sija kao božićna jelka, i ova podloga se nije gužvala, niti pomerala, ostala je bez mane celog dana. I još jedna stvar malo se teže skida sa lica, ali to je verovatno zbog micelarne vode koju koristim, ako znate neku dobru droerijsku micelarnu vodu, ostavite u mokentaru molim, biću srećna da je probam.





I hope you enjoyed. Leave a comment, and tell me what foundation should I try?
Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of kitties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!

Nadam se da ste uživali. Ostavite komentar i recite mi koju podlogu da probam? 
Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice mačića,
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 


XXXO
Alexis





Follow my blog xo







You Might Also Like

8 comments

  1. Da li mi mozes reci ova nijansa uzivo da li ima topao ili hladan oidton? Po nazivu nijanse rekla bih da je pink podton ali mi na slici deluje zuto. Bas sam se pitala kakav je puder i posle ovog posta sve sam sigurnija da cu ga uzeti, samo iz nekog razloga u mom Liliju za ovaj puder nisu stavili testere.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam neujednacen ton I pink podton. Tako da uvek Gledam da nadjem puder Sa roze podtonom. Na slici je ispalo zuckasto zbog svetla, ali cak Ni ova podloga nije perfect match Za mene. Vise vuce ka toplijem Tonu Kada Se Nanese nije zuckast. Stvarno nemaju testere??? Slobodno ih pitaj da Ti nadju tester, to Je cist bezobrzaluk sve te prodavacice testere koje dobiju one uzimaju Za njih Sto Je cist bezobrazluk slobodno im trazi, Msm da Je Jos uvek Na snizenju :) posto Sam I danas bila do Lilija :)

      Избриши
  2. Dopada mi se rezultat koji na tvom licu ucini ova podloga :)

    ОдговориИзбриши
  3. Na tvojoj kozi izgleda odlicno! Ja se kunem u obican Infallible puder dok mi je sa ovim malo teze da radim s obzirom da mi se dosta brzo osusi i ako ga ne razmazem odmah necu moci kasnije da ga popravim :)

    ОдговориИзбриши
  4. Pre svega hvala ti na kometaru. Ja ovaj puder obožavam pre svega zato što je mat finiš, ali nije onaj plastican mat finiš, več je prirodniji mat finiš. Na listi mi je i običan infallibe takodje. Kod pudera koji se brzo suše uvek možeš dodati drugi sloj i na kraju sve lepo izblendati beauty blenderom, ili nekim drugim sundjerom za šminkaje, on će pokupiti višak proizvoda pa lice neće izgledati cakey :)

    ОдговориИзбриши
  5. This looks amazing!! I definetly need to add this to my collection.

    Laura x
    http://www.teaseflutterpout.com/

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram