5 Different ways to use tea tree oil \ 5 Različitih načina za upotrebu ulja čajnog drveta

14:31:00

Hey cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well.  In todays post we are talking about tea tree oil, and some benefits of tea tree oil, I hope you are going to enjoy in this post xo.

Ćao slatkiši! Dobrodošli nzazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. U današnjem postu ćemo pričati o ulju čajnog drveta i njegovim beneficijama, nadam se da će vam se dopasti ovaj post xo.




I discovered tea tree oil trough my friend. She had some skin problems so she started using tea tree oil, and her skin is gorgeous. I bought my tea tree oil at Malta in The Body shop store, and I paid 8,50 euros. 

Ulje čajnog drveta sam otkrila preko moje drugarice. Ona je imala problema sa kožom, kada je krenula da koristi ulje čajnog drveta neko vreme, njena koža je postala predivna. Ja sam moje ulje čajnog drveta kupila na Malta u The Body Shop radnji i platila sam 8,50 eura.




First, way to use tea tree oil is in skin care. If you have a bad pimple put some tea tree oil on your pimple before you go to bed, and poof pimple gone. Its more effective than toothpaste, because it doesn't dry out your skin.


Prvi, način za korišćenje ulja čajnog drveta jeste u nezi kože. Ako imate lošu bubuljicu stavite malo ulja na nju pre nego št odete u krevet i ujutru neće biti bubuljice. Efktivnije je nego pasta za zubu i ne isušuje kožu.




Second, way to use tea tree oil is also in skin care. I mix mine with my moisturiser, and my skin is so soft and clean I am really amazed with results that I got from mixing tea tee oil with my moisturiser. In the morning I put 2 drops in my moisturiser, and at night I put 4 so that my skin is gorgeous and smooth when I wake up.


Drugi, način za korišćenje ulja čajnog drveta je takodje u nezi kože. Ja pomešam moje sa kremom, rezultat je cišta i meka koža, inače sam oduševljena rezultatima kada se pomeša ulje čajnog drveta sa kremom. Ujutru stavim 2 kapljice ulja, noću stavim 4 da bi mi koža bila predivna i mekana.




Third, way, and on of my favourite ways to use tea tree oil is as deodorant. Yes as deodorant. What you will need is some baby powder, and tea tree oil. Put some baby powder in your hand add 2 to 3 drops of tea tree oil, and massage in under your arms, and you are good to go. I do this almost everyday when I don t want use deodorant, and its much more affective , and long lasting.


Treći, način i jedan od mojih omiljenih načina za korišćenje ulja čajnog drveta jeste da se koristi kao dezodorans. Da kao dezodorans. Šta vam je potrebno je bejbi puder i naravno ulje čajnog drveta. Stavite malo bejbi pudera u ruku ddajte 2 do 3 kapljice ulja čajnog drveta i umasirajte u pazuh i spremini ste da krenete. Ovaj recept koristim skoro svakog dana kada ne želim da nosim dezodorans, ili kada ga trenutno nemam. Ovaj način je mnogo efektivniji i traje duže.



Fourth ,way to use tea tree oil is with your shampoo. Its very simple, put some shampoo on your hands add 4 drops of tea tree oil massage into your scalp, and I leave at last for a minute, and in the end I washed it. This treatment is great if your hair is thinning or if you are  experiencing some hair falling out.


Četvrti, načina za korišćenje ulja čajnog drveta je zajedno sa šamponom. Veoma je jednostavno, stavite malo šampona, ili mnogo zavisi koliko koristite i dodajte 4 kapljice ulja i sve to lepo izmasirajte i ostavite da deluje 1 min i naravno na kraju operite. Ovaj tretman je odličan ako ste primetili da vam se kosa istanjila, ili ako imate sezonsko opadanje kose.





Fifth, and my favourite way is to use it with one and only coconut oil. Again very simple recipe, but you will also need castor oil. I put 2 table spoons of castor oil, 1\5 spoon of coconut oil, and 5 drops of tea tree oil. This recipe is good for dry hair, falling out, thinning… I do it once a week and my hair is gorge, and soft after treatment. Also you should leave it in your hair for at least 2 hours, and the best way to really get all benefits its to put shower cap over your head so that all of the amazing ingredients can really work.


Peti, i moj najomijeniji način da koristim je sa jednim jedinim kokosovim uljem. Ponovo recept je veoma jednostavan, ali će vam i ricinusovo ulje biti potrebno. Ja obično stavim 2 kašike ricinusovog ulja, 1\5 kašiku kokosovog ulja i 5 kapljica ulja čajnog drveta. Oaj recept je dobar za suvu kosu, kosu koja opada, koja se tanji… Ovaj tretman radim jednom nedeljno i kosa mi je divna i mekana posle ovog tretmana. Takodje treba najmanje ostaviti oko 2h na kosi i najbolji način da s eizvuku sve beneficije jeste da stavite kapu za tuširanje tako da svi sastojci mogu da deluju.


Tea tree essential oil is one of the most powerful herbal antiseptic. The slurry of crushed leaves of tea tree (Melaleuca alternifolia) Aborigines for centuries used to treat wounds and cuts, and inhaling the 
vapour from the leaves of these plants defend themselves from coughs and colds. Tea tree essential oil is a safe and highly effective drug that every home pharmacy should have. 

Etarsko ulje čajnog drveta je jedan od najmoćnijih biljnih antiseptika. Kašu od usitnjenog lišća čajnog drveta (Melaleuca alternifolia) Aboridžini su vekovima koristili za lečenje rana i posekotina, a udisanjem pare od lišća ove biljke branili su se od kašalja i prehlada. Etarsko ulje čajnog drveta je bezbedan i veoma efikasan lek koji svaka kućna apoteka treba da ima.


That’s all for this post cuties. I hope you enjoyed. Leave a comment, and tell me if you tried tea tree oil, and did you liked it?

To je sve za ovaj post slatkiši. Nadam se da ste uživali. ostavite komentar i recite mi da li ste prozali ukje čajnog drveta i da li vam se dopalo?

Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!


Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice slatkiša.
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 


XXXO
Alexis







You Might Also Like

8 comments

  1. Ja se do sad zaista nisam susrela sa ovim uljem ali mi izgleda jako gotivno i veoma korisno tako da cu definitivno morati da ga nabavim za sebe. Inace slike su zaista divne, vrlo originalna recenzija.

    thestoryofagothic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Your tips are very helpful!
    I use tea tree oil on my pimples but your ideas are nice!!
    Kisses!!

    Homoshopien

    ОдговориИзбриши
  3. Love it! I have tea tree oil at home, but there are a lot of tips in this post that I didn't realize! Thank you!

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram