Very affordable clothing & accessories \ Veoma pristupačan haul garderobe i aksesoara

13:45:00

Hey cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. In todays post I have a haul for you guys. Haul is going to be from amazing site called dresslily. They contacted me, and asked would I like to work with them, and I said sure why not. So my items finally arrived, and I cant wait to show you them. Like always from me you can expect honest review on thing that I got xo.

Hey slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. U danšnjem postu imam hau za vas, Haul je sa predobrog sajta koji se zove dresslily. Kontaktirali su me i pitali da li želim saradnju i naravno da sam rekla što da ne. Moj paket je napokon stigao i jedva čekam da vam pokažem šta sam izabrala. Kao i uvek od mene možete očekivati iskrenu recenziju za stvari koje sam dobila.



I mostly got accessories, and reason for that is I recently did huge cleaning, some stuff I giveaway some stuff I throw because they reached their limit, but mostly I gave it away to red cross, and I encourage you to do that to, because there are people everywhere that need clothing, and this is the greatest way to get rid of the stuff that you don't wear. Also I realised that I don't have a lot of jewellery at all so most of the stuff that I got are jewellery. 

Uglavnom sam dobila aksesore njih sam najvise odabrala, a razlog tome je što sam uradila veliko ciščenje svog ormara šminke itd, neke stvari sam bacila iz razloga što su bile neupotrebljive, ali sam većinu poklonila crvenom krstu i ohrabrujem vas da i vi uradite isto, zato što danas postoje dosta ljudi kojima je potrebna odeća, a najbolji način da se otarasite nečega što vam ne treba jeste da poklonite. Takodje sam shvatia da ne posedujem dosta nakit, pa je većina ovog haula nakit.

First, item that I got is sweater. Sweater that I got is black of course. Unfortently size is a bit big on me, but great thing is I can wear it on one shoulder. Material is very soft, and quality is not bad at all. It came a bit wrinkled, but thats because of traveling, and are lovely customs in Serbia packed it actually just throw it back to box, and of course it wrinkled.  This sweater is perfect for fall. I would wear this with some burgundy skinny jeans, and nice big scarf, and of course some cute boots. As you can see I added necklaces so that optional, but I think it goes great with necklaces that I got.

Prva, stvar koju sam dobila je džemper. Džemper koji sam dobila je crn naravno. Nažlost mi je malo vrliki, ali je super stvar što ga mogu nositi preko jedna ramena. Materijal je veoma mek, i kvalitet uopšte nije loš. Na svu žalost je stigao malo izgužvan, ali to je sve zahvljujući našoj carini u Srbiji, nisu ga čak ni lepo spakovali samo su bacili natrag u kutiju i naravno malkice se izgužvao. Ovaj džemper je super za jesen. Ja bih ga nosila sa burgundy skinny farmerkama i velikom maramom i naravno sa lepim čizmama. Kao što možete videti ja sam dodala ogrlicu što je opcionalno, ali mislim da savršeno ide sa oglicom koju sam dobila.





Now lets move on to jewellery. I got few pieces. First piece is gorgeous turquoise necklaces. I love big necklaces, I think they are great for making your outfit stand out a little bit more, especially when you are wear something simple, like sweater that I got. Next I got a gorgeous pair of earring also turquoise, if you followed me for a while you know that I love turquoise stuff. I like this earrings, cause they look like dream catchers, and they are perfect match with necklaces. Last two jewellery pieces that I got are rings. One is turquoise  ring with rose details, so it goes perfect with necklaces, and earrings, and another one is pink crystal ring. This crystal is actually not a real crystal its made out of plastic, but its very cute, and since I got it I wore it probably every single day. 

Sada da predjemo na nakit. Dobila sam nekoliko komada. Prvi je prelepa tirkizna ogrlica. Ja volim velike ogrlice, mislim da su velike ogrlice super ko želite da učinite outfit zanimljivijim, pogotvo kada nosite nešto jednostavnije, kao džemper koji sam dobila. Sledeći komad je prelpi par mindjuša, koje su takodje tirkizne, ako me pratite znate da volim tirkiznu boju pogotovo na nakitu. Volim ove mindjuše zato što izlgedaju kao hvatači snova, i imaju slatka mala pera i super se slažu sa ogrlicom. Za kraj imam dva prstena. Jedan je tirkizni prsten sa detaljima ruže, pa idem savršeno uz moju oglricu i mindjuše, drugi prsten je roze kristal. Ovaj crystal nije pravi kristal, zparavo je od plastike, ali je veoma sladak i od kad sam ga dobila nosim ga skoro svakog dana.



For grand finally I have a bag. Yes a bag. This bag is so different and amazing, and I wanted it for the longest time, but on the other websites it was overpriced, and when I saw how much affordable it is on dressily, and I just need it. Its Lipstick bag. Yes lipstick bag. I love this bag, it is so cute, and perfect for night out. Its deffenitly ing to turn head, because it is so interesting, and cute. Only problem is it s too small, I can t fit my iPhone 6 plus in it, but you can fit money, credit, card, keys, and maybe lipstick, but  anyway I love it so much, and I am so happy that I finally have it. I will definitely wear it when I go out, and don't want to carrie big handbag.

Za veliko finale imam torbu. Da torbu. Ova torba je drugačija i predobra i od kada sam je videla želela sam da je ima, ali na drugim sajtovima je uvek bila preskupa i kada sam videla koliko je pristupačna na dressily sajtu morala sam da je imam. To je ruž\ karmin torba. Ja obožavam ove torbu, iz razloga što je preslatka i stvarno interesantna. Jedini problem je što je mala ne mogu da stavim svoj telefon, ali može da stnae novac, kartica, ključevi i eventualno ruž, ali bez obzira na veličinu ja je obožavam. Definitivno ću je nositi kada budem izlazila i kada ne želim da nosim preveliku torbu.





When it comes to customer service its amazing. Very helpful, and you can expect fast answer. 

Kada smo kod korisničke službe sve što imam da kažem da je veoma dobra. Veoma ljubazni i tu su da pomognu, i takodje veoma brzo dogovre na mail. 


I will leave you all links of stuff that I got so that you can checkout out, and buy it if you want xo.

Ostaviću vam likve za sve stvari koje sam dobila tako da ih možete pogledati i naručiti ako vam se dopadaju xo.


Sweater is sold out :( 


I hope you enjoyed in this post. Leave a cooment, and tell me what you like the most from stuff that I got?


Nadam se da ste uživali u oom postu. Ostvaite komentar i recite mi eta sam se najviše dopalo od stvari koje sam dobila?

Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!


Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice slatkiša.
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 


You Might Also Like

4 comments

  1. Meni se apsolutno sve dopalo od stvarcica koje si nam prezentovala. Ovaj nakit tj ogrlica je jako lepa, moze se kombinovati, bas je onako neutralna, ne previse napadna a opet vrlo zenstvena i jako gotivna. ova torba mi je jako unikatna i vrlo interesantna. Sve u svemu dobar post.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru. Drago mi je da ti se dopada nakit ja inače uvek gledam da nakit bude jednostavan, malo drugačiji, ali ne previše naoadan i svetlucav :)

      Избриши
  2. I ja volim nakit sa tirkizom,osveži svaku kombinaciju.
    Lepo ti ide uz džemper. :)
    Torbica je baš luda,mislim da bi se moja Lenkica oduševila. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tirkiz mi je najomiljenija boja definitivno, pogotovo za nakit. Torbica je savršenstvo i verujem da bi se maloj Lenici dopala <3

      Избриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram