Feel perfect on your next romantic date \ Osećajte se savršeno na sledećem dejtu

13:14:00

Hey cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. Todays post is going to be a little bit different we are going talk about dating. Actually how can you plan you perfect date, and I am going to share my tips, and trick to feel good, and look good on your next date.

Ćao slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, andam se da ste svi dobro. Današnji post će biti mao drugačiji pričaćmo o dejtovima, Zapravo kako možete isplanirati savršeni sastanak, i podleiću neke trikove kako da se osećate i izlgedate dobro na sledećem dejtu.



First let’s start with picking a day. The best day for date is Saturday. I like it, because I have whole day to get ready for a date, or whole morning to get ready for lunch date, or afternoon for dinner date. Saturday is perfect, because at Friday you are tired from work, or school, and you will want to go home and sleep on Friday or stay in like I love to do.

Prvo ćemo početi sa datumom. Najbolji dan za dejt je Subota. Ja volim subotu, zato što imam celo jutro da se pripremim za lunch dejt, ili popodne za dinner dejt. Subota je savršena iz razloga što ste u Petak umorni od posla, ili škole i sve što želite da radite jeste da spavate, mislim to ja volim da radim petkom.



Next step is to take a bath or a long shower, and wash you hair if you hair is really dirty, if you hair is one day old just put some dry shampoo and you are good to go. I would put a bath bomb and relax, of course I would put some nice relaxing music. 

Sledeći korak je dugo kupanje, ili dugo tuširanje i obavezno operite kosu ako je prljava, ako je prošlo jedan dan od pranja onda je okay samo stavite malo suvog šampona i dobri ste. Šta volim da uradim jeste da stavim bath bomb i da se opustim uz dobru muziku.



After that its time for skin care, and body care. I always put my favourite body butter, and that is aqua kiss from VS. I love to feel extra extra fresh after shower. After that is time for face mask, and episode of some favourite tv show. By that time I would eat bit of fruit for breakfast, or lunch if you are going to dinner date.

Posle toga je vreme za negu kože i negu tela. Ja volim da nanesem moj omiljeni body butter , a to je aqua kiss od VS. Volim da se osećam extra sveže posle tuširaja. Posle toga je vreme za masku za lice i epizodu omiljene serije. Tu je već vremene za doručak obično volim da jedem voće, ili lagan ručak ako idete na večeru.


After that time for skin care. Now we are at make up time. I would suggest if you are going on such don't put to much make up, and instead of foundation use bb cream, and don't  counter some light blush n cheeks, nice lipsticks, and I would enhance my eyes, and thats it. If you are going on dinner lightly counter, and put some nice eyeshadow, and you are good to go.

Vreme je za negu kože lica. Sada da predjemo na šminku. Ja predlažem da ne stavite previše šminke iumesto podloge stavite bb kremu i nemojte konturisati, nanesite svetlije rumenilo, lep ruž i malo bih naglasila oči maskarom i to je to. Ako idete na večeru stavite malo kontura i neku lepu tamniju senku i spremni ste.




It’s time to pick outfit, but first we should start with underwear. To be honest I love underwear, and I love to feel good, and underwear is foundation of everything. I found some great underwear on adore me website so you guys can check it out. Next is outfit. I love fall time for dates if I am going aa lunch I would pick some nice sweater, and some nice skinny jeans with nice boots, leather jacket, and big cozy scarf. I would also add some cute nice bag nothing to big or too small. If you are going on dinner I would find some nice longer dress that I would pair with some nice boots also, or some cute heels, and also some nice bag.

Vreme he da izbaremo outfit, ali prvo ćemo početi sa donjim vesšom. Da bude miskrena ja volim donji veš, i voim da se osećam dobro u donjem vešu, a donji veš je podloga za ce ooutfit. Našla sam super donji veš na adore me vebsajtu pa možete pogledati. Sledeći je outfit. Jesem mi je omiljeno doba godine za dejtove, ako idem na ručak izabrala bih lep džemper, lepe uske armerke sa lepim čizmama i lepom kožnom jaknom i velikom maramom. Takodje bih dodala lepu malu torbicu, ali ne premalu niti preveliku. Ako idete na dinner dejt Našla bih lepu dugu haljni koju bih takodje uparila sa lepim čizmama, ili potpeticama i takodje sa malom lepom torbom.






Time for hair. If you washed your hair time t blow dry it. Depends how you wear your hair like, but for that much or dinner I would add some curls in my hair to make it a bit romantic. 

Vreme je za kosu. Ako ste oprali kosu vreme je da je osušite. Zavisi kako volite da nosite kosu, ali mislim da dejt zaslužuje lepe romantične lokne, da izgleda više romantično.



Next step is to be excited and put your favourite perfume, grab your keys phone, wallet, and go out. When you are picking a spot try to find some nice cafe that is not too much crowds if its crowded you are nothing going to be able to hear what’s guy or girl taking to you trust me been there done that. That goes too for dinner, but don t pick place that is too romantic, pick some casual nice relaxed place, I would suggest some nice sushi bar, I like sushi, and sushi on first date is a good sign, I mean don t go to mc Donald’s that is not romantic. 

Sledeći korak je naravno da se uzbudite, smejete, ili kako ja volim da kažem imate pozitivnu tremu, stavite svoj omiljeni parfem, uzmite ključeve, telefon, novčanik i spremni ste da idte. Kada birate gde želite da idete izaberite neki le cafe u kome nema previše gužve ako ima previš gužve nećete čuti šta vam dečko, ili devojka sa kojima ste na dejtu pričaju i verujte mi dogodilo mi se to nekolio puta. Ako idete na večeru nemojte izabrati mesto kojeje previše romanticno, izaberite neko opušteno, kežual mesto, ja bih predožila lep sushi bar. Ja volim sushi i sushi na prvom dejtu je super znak, mislim nmojte ići u Mc Donald's to nije romantično.






If your date is not going nice don't just leave, what I would always do is I would say I am glad that I met you I have to go now it was nice meeting you thank you for have lunch\ dinner with me. If date goes well well kiss is great for first date. If date went well I ll always send text message it was really nice thank you for great time xo. If guy\ girl respond guess who is going in second day? 

Ako vam dejt ne ide lepo nemojte samo otići, to jednostavno nije lepo, šta bih ja uradila rekla bih da mi je drago što smo se upoznali i naravno zahvalila se na ručku ili večeri podelila račun i otišla. Ako dejt ide dobro poljabc je sasvim super za prvi dejt. Na kraju nemojte biti trvdoglavi i čekati da vam se neko prvi javi naravite rvi korak nijeto ništa strašno, zahvalite se i recite da vam je bilo veoma lepo. Ako vam dečko\ devojka odgovori pogodite ko ide na sledeći sastanak? 


So that's for all this post cuties. I hope you enjoyed, leave a comment and tell me some of your tips, and what you would like to do before you go on a date?

To je sve za ovaj post slatkiši. Nadam se da ste uživali, ostavite komentare i podelite neke trikove i šta volite da radite pre nego što idete na dejt?

Also I found some great underwear on adore me website so you guys can check it out andtell mw what you think i would like to order a few paris, and they have amazing amazing activwear! 

Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!


Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice slatkiša.
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 

You Might Also Like

2 comments

  1. Ovo je zaista odlican post. Zaista si sve ubrojila, pocev od higijenskog sredjivanja, do izglednom doterivanja, i to mi se posebno dopalo. Inace slicice koje si dodala su sasvim korektne i odlicne tako da post deluje vrlo originalan. Do sada nisam citala nista na slicnu temu te mi je drago da je to bas ovde na tvom blogu.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram