My phones case collection \ Moja kolekcija maskica za telefon

12:57:00


Hey cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. Todays post is going to be a little bit different. Today I am doing my phone case collection, I don’t think any blogger that I follow did this post. I love phone cases I am always looking for perfect phone case, I change my case almost every single day. Most of the cases that I am going to show you today are from eBay, and Facebook page called Maske za mobile. They have phone case for almost all phones definitely check their page out here.  Let’s start with this post. 

Ćao slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. Današnji post će biti  malo drugačiji. Danas ću vam pokazati moju kolekciju maskica za telefon, mislim da ni jedan blogger\ka nije uradio\la ovaj post. Ja volim maskice za telefon i uvek tražim nove i zanimljivije, ja redovno menjam make za telefon skoro svakof dana. Većina maskica koje ću vam pokazati danas su sa eBay-a, ili sa Fejsbuk stranice koja se zove Maske za mobilni. Njihova stranica ima maskice skoro za sve modele telefona, definitivno posetite njihovu fejsbuk stranicu ovde. Pa da krenemo sa ovim postom.




Phone that I have is iPhone 6 plus not 6s just six. Reason why I did’t want to upgrade to 6s like most people do is I was waiting for 7 to come out, and I was right. I am going to buy 7 plus in January when I go to Paris. Most of my cases are big, and you are probably making how you put your phone in pocket? I never put phone in pocket, I either have phone in my hands or in my bag, I don’t like having phones in pocket. 


Telefon koji ja imam je iPhone 6 plus ne 6s samo 6. Razlg zbog kog nisam želela da uzmem 6s kao što je većin uradila je to što sam čekala da izadje iphone 7 i bila sam upravu. Kupiću iphone 7 plus kada odem u Pariz u Januaru. Većina mojih maskica za telefon je velika i verovatno se pitate kako staviš telefon u džep? Ja nikada ne nosim telefon u džep, ili mi je u ruci, ili je u torbu. Ne volim da mi telefon bude u džepu.





First, case that I am going to show you is my most recent one. It’s totoro case. If you love Hayao Miyazaki you will love this case. It’s big beautiful, and protects my phone perfectly, I am going to buy another one from my new phone, because  really like this case, and My Neighbour Totoro is one of my favourite movies.


Prva, maska koju ću vam pokazati je moja najnovija. To je totoro maska. Ako volim filmove Hayao Miyazakija dopašće vam se ova maska. Lepa je  ivelika i savršeno štiti telefon. Kupiću još jednu za moji novi telefon, zato što mi se jako dopada i My Neighbour Totoro mi je jedan od omiljenih filmova.






Next, case is Moschino bear. This was one of my favourite cases. It is also big, and protects phone. Also is really cute I mean how doesn’t like cute teddy bears. 


Sledeća, amskica je Moschino meda. Ovo mi je bila jedna od najomiljenjih maskica. Takodje je veoma velika i lepo štiti telefon. Takodje je veoma slatka mislim ko ne voli mede? 




Next, is moschino frenchfries. You probably saw every single celerity wearing this case. This case fit so perfect around phone, and it’s very slim so for all frencfhris lover, and you cuties that like slim cases you will love this one.


Sledeća, maska je Moschino pomfirt.  Verovatno ste videli ovaj masku, većina poznatih ličnosti je imala ovu masku. Ova maska savršeno pristaje na telefon, takodje veom tanka za sve ljubitelje pomrita, tako da svi vi slatkiši koji volite tanke i zanimljive makse ova će vam se dopasti.



Next, is my macaron phone case that I bought in Claries store in Paris. It’s pink, and cute, but doesn’t fit well to my phone. So I don’t wear it so often now days. 


Sledeća, je mcaron maska za telefon koju sam kupila u Clariesu u Parizu. Roze je i slaakt, ali ne pristaje lupo na telefon. Tako da je ne nosim često.



Next, case is CHANEL smoking kills phone case. I think everyone had this case. This case is slimmer than my other one, and it s also very fun, and fashionable. 


Sledeća je CHANEL smoking kill masks. Muslim da su takodje skoro svi imali ovu masku. Ova maska je takodje tanka, veoma je zabavna i moderna.





Next, case is CHANEL perfume bottle. Also case that I think everyone had, It goes perfect with all black phones, what I don’t like about this case it scratches so much in the back no matter how good you take care of it. 


Sledeća maska je CHANEL parfemska bočica. Takodje su svi imali ovu masu, savršeno pristaje na telefon, ako imate crni teleofn ova maska će se savršeno stopiti uz telefon, šta mi se ne dopada u vezi ove maske je to što bez obzita koliko vodite računa o njoj uek se dosta pogrebe.





Last, two cases are simple black one that my cousins gave it to me. It s great on phone, but attracts a lot of dust. Last, is my biggest regret. This case was impulsive purchase, and I paid 4000 rs for simple gold case. My biggest regret.


Zadnj dve maskice su veoma jednostavne jedna je crna i bila je poklon od rodjaka. Super je za nekog ko voli jednostane maske, loša strana je  tome što skuplja dosta prašine. Zadnja je moje najveće razočarenje. Ova maska je bila najvećea impulsivna kupovina koja je koštala 4000 dinara i to je obična zlatna maska. Definitivno najveće razočarenje. Ako je neko želi prodajem je za 1000. 






That’s all for this post cuties, I hope you enjoyed. Leave a comment, and tell me which cases is your favourite fro this post?


To je sve za ovaj post slatkiši, nadam se da ste uživali. Ostavite momentar i recite mi koja je vaša omiljena maska od ovih koje sam pokazala u ovom postu?

Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!


Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice slatkiša.
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 


You Might Also Like

12 comments

  1. Chanel smoking kills maskica je najljepsa :)

    ОдговориИзбриши
  2. Imam istu maskicu Moschino meda i predivna je.Ja sam odusevljena kvalitetom slika,prvenstveno.Uclanila sam se i nadam se da ces uzvratiti.

    nacalifestyletips.blogspot.rs-Najveci balkanski giveaway

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Jako mi se sviđaju maskice, pogotovo ova channel, a ona prva je preslatka *-*
    Zapratila sam te, pa ako imaš vremena zaprati i ti mene: This is my life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno hun, samo te moli ostavi link bloga poto kada kliknem pise page not found xo

      Избриши
  4. Predivne maskice, mene je odusevila ova prva, najveca, zaista je onako nesvakidasnja, i skroz unikatna!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  5. Lepe maskice, Chanel pakla cigareta i Moschino pomfrit i meda su mi top tri, mada su sve prelepe! <3

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno meni je meda bio omijena maskica celog leta i pokupio je najvise komplimenata. :)

      Избриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram