My skin care routine

13:48:00


Hello cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. In todays post, I am going to show you my skin care routine, everything I use from start to end so I hope you are going to enjoy in this post xo.

I tried many product, and I finally found products that work for my skin. I tired everything from  crazy expensive products to cheapest products that I found. Most of the products that I use are South Korean products, if you want to try any of them you can find them on eBay, they are super duper affordable.

Hello slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. U danšnjem postu ću vam pokazati moju skin care rutinu, sve što koristim od početka do kraja, nadam se da će vam se ovaj post dopasti.

Ja sam probable dosta proizvoda i napokon sam pronašla proizvode koji odgovaraju mom tipu kože. Probala sam sve od jako skupih do jako jeftinih proizvoda. Većina proizvoda koje koristim su iz Južne Koreje, ako želite da probate neke od ovih proizvoda možete ih naći na eBayu, takodje su ultra pristupačni za sačiji džep.



Most of these product I did review for them so I don't wanna bored you with that I am gonna put everything from first to last xo.

Za većinu ovih proizvoda sam uradila recenziju tako da vas neću previše smarati o njima, ovde ću vam pokazati red po kojim ih nanosim.

First, product that I use is baking powder cleanser. Just again gonna say the most amazing cleanser that I ever bought. I am gonna purchased new one, cause I am running out of current one.

Prvi, proizvod koji koristim je baking powder cleaner. Smao još jednom hoću da kažem koliko je ovaj proizvod predobar. Definitivno ću kupiti drugi pošto sam pri kraju sa trenutnim.

Next, product is my peel of gel. That I use three times a week. This one will clean your face, you will be amazed how this product will clean your skin.

Sledeći, proizvod je peel of gel. Koristim ga tri puta nedeljno. Ovo će vam tako lepo očistiti lice bićete fascinirani time koliko će vam koža biti čista,

Next, product is amazing snail serum. After that we have snail cream, and in the end I put under eye snail cream.

Sledeći proizvod je snail serum. Posle toga sledi snail krema i na kraju snail cream za područije oko očiju.

If sun is out I always always put sunscreen, I never live the house with out my sunscreen. 

Aks ima sunca napolju obavezno nanesem kremu, nikada ne izalzim bez kreme za sunčanje.


Also from time to time when I need I put some tea tree on my sin to prevent pimples.

Takodje ponekada ako je potrebno nanesem i ulje čajnog drveta da sprečim bubuljice.

For night time I use my Lancaster total age correction cream, and this cream is very heavy oily skin this is not product for you my skin is loving it cause it s everyday at the moment.

Kai noćnu creme koristim Lancaster total age correction kremu, aka image mans kožu  ne preporučujem vam ovu kremu, ali moja koža obožava ovo kremu.

Product that is great for every skin, and I think everyone should use is Aloe Vera. I use Aloe Vera gel on my face every single night, and when I wake up my skin is so smooth and amazing. Also This gel is great to put all over your body I love to put it after a good workout, and it s also sure duper affordable, and you can find it in drugstores. I bought mine in Lilly drugstore.


Proizvod koji je super za svaki tip kože i mislim da bi svi trebalo da ga koriste jeste Aloe Vera. Ja korstim aloe vera gel na svom licu svake večeri i kada se probudim moja koža je mekana i presavršena. Ovaj gel je takodje dobar da se nanosi preko celog tela, ja volim da ga nanesem posle vežbanja i tuširanja. Takodje što je supr je to da je veoma pristupačan i možete ga naći u svim drogerijama. Ja sam moj kupila u Lilly drogeriji.














Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!


Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice slatkiša.
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 




You Might Also Like

0 comments

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram