Zorannah perfume worth the hype?

08:32:00




Hey, cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. If you are on my blog for the first time I wish you very warm welcome. In today's post, I'm doing a review of Zorana's perfume. You know that I love Zornnah and that she is my fav fashion blogger. So let's start.


Ćao slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. Ako ste po prvi put na mom blog želim vam najtopliju dobrodošlicu. U današnjem postu ću uraditi recenziju Zoraninog parfema. Znate da volim Zoranu I da mi je ona jedna od omiljenih modnih blogerki. Pa počnimo.




This perfume comes in bottles of 30 and 50ml. Price for a 50ml bottle is around 1900 rsd which is very affordable for perfume. Actually, mine was present from my dear friend. I was very happy when I got it. 

When it comes to bottle it's very very simple. It looks like lab testers bottle. I mean I don't hate its nice simple with gold rose lid and on the bottle it says Zorannah. To be honest I think it would be nice it Zorannah on the bottle was written in black or rose gold because you can't really see it at first. Also, the box is really adorable with pink and white stripes.

Kada je u pitanju bočica ona je jako jednostavna. Podseća men a tester bočice koje se koriste u laboratorijama. Iskreno nije baš da mi se ne dopada, ali nije ni da mi se nesvidja. Ima lep rose gold poklopac I na bočici piše Zorannah. Po mom mišljenu bi bilo lepše da Zorannah piše crnim, ili rose gold slovima pošto se ne može baš lepo videti. Takodje je kutija jako lepa sa rose I belim prugama.

Ovaj parfem dolazi u bočicana od 30 I 50 ml. Cena za 50 ml je oko 1900 dinara što je jako pristupačno za ovaj parfem. Ja sam moj dobila na poklon od prijateljice. Bila sam jako srećna kada sam ga ugledala.


In the end, everything comes to smell. This perfume is pure vanilla in the bottle. When you first spray it there some nice mint candy smell, but after a while, it turns into the amazing vanilla smell. It's not one of those heavy vanilla smells that will make you sick it's really nice and refreshing. I was surprised how long this perfume stays on your skin and clothing. On my skin, it stayed up to 5 hours and you can still smell that nice vanilla smell. On clothing, you can still smell it the next day. The best thing about this perfume it doesn't fade at all and I m pleasantly surpsrissed because some of my high-end perfume doest's last at all. 

Now we come to the part of what I like and what I don't like. 

What I like: Smell, box, consistency, price 
What I don't like: Bottle design. 



In the end, this perfume deserves 5 camellias. For 1900 rsd you get a perfume that's better than the most high end. 

Na kraju se naravno sve svodi na miris. Ovaj parfem je čista vanilla u bočici l. Kada naprskate po prvi put može se osetit miris mint bombona, ali ubrzo posle toga se razvije u predivan miris vanile. Nije jedan od onih teških vanilla mirisa od kog će vam biti muka, zapravo je jako lep I osvežavajuć. Bila sam iznenađena koliko je ovaj parfem postojan i na koži i na odeći. Na mojoj koži ostaje i do 5 sati i posle toga se još uvek može osetiti blag miris vanile. Na odeći se može osetiti i dan posle. Najbolja stvar je što uopšte ne izbledi i ne gubi miris, čak pojedini high end parfemi koje posedujem izgube miris jako brzo.

Samo smo došli do dela o tome šta mi se dopada i ne dopda.

Dopada mi se: miris, kutija, postojanost, cena.
Šta mi se ne dopda: Dizajn bočice.

Na kraju ovaj parfem zaslužuje 5 kamelija. Za 1900 dinara dobijate savršen parfem koji je bolji od većim high end parfema.





That's all for this post cuties, I hope you enjoyed. Leave a comment and tell me did you try this amazing perfume? 

To je sve za ovaj post slatkiši, nadam se da ste uživali. Ostavite komentar i recite mi da li ste probali ovaj parfem?

You Might Also Like

9 comments

  1. Jao, miris vanile. Obožava miris vanile ahahha. Zaista odlična recenzija draga, viđala sam ovaj parfem ali nisam se usudila kupiti ga, ali po tvojoj recenziji izgleda da je baš dobar ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru xo :) definitivno ga probaj pre nego što kupiš mada mislim da se nećeš razočarati :)

      Избриши
  2. Zaista me je zainteresovao ovaj post, cim sam ga videla, te sam citala svaku rec bukvalno po dva puta hah. Jako me je zanimalo tvoje misljenje! Ja u sustini gotivim Zoranu, i njen rad, ne preterano ali ono, resprekt prema devojci, uspela je. Medjutim sam parfem sam imala prilike d aprobam i ne mogu reci da sam odusevljena, naprotiv, za te pare se moze kuptiti dosta razlicitih parfema s vecom mililitrazom. Ovo je moje misljenje, nadam se da ti ne smeta sto sam ga podelila, stvar je ukusa. Ja volim drugaciji tip parfema.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalapuno komentaru, qli n kraju krajeva poštuem tvoje mišljenje. Naravno ukusi su različiti sada sve zavisi na koje parfeme misliš Avon ima ekstra parfeme po povoljnim cenama koji su od 75 o 100 ml, ali zato uopšte nemaju postojanst i miris često nije isti kao u katalogu xo <3

      Избриши
  3. Probala samo u dm-u i prijatno se iznenadila postojanošću i kvalitetom. Ipak, miris mi je previše vanilast i presladak, ali da sam tinejdžerka, sigurno bih ga obožavala :)
    Nikada pre toga nisam probala parfeme naših poznatih ličnosti (Emina, Ceca... :D) pa ne znam kakvi su, ali pohvalila bih Zoranu jer deluje da se baš potrudila!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam imala prilike da probam par parfema od naših poznatih i Zorannah definitivno nosi tortu :D Vidi se da se zaista potrudila a o ceni da ne pricam iskreo cena je u skaldu sa kvalitetom :)

      Избриши
  4. Zoranu ne pratim baš kao blogerku i jutjuberku ali pošto volim biti u sklopu sa trendovima kupila sam njene knjige i onako su mi se dopale, a što se tiče parfema čim sam ga ugledala znala sam da ga moram kupiti.... A sudeći po tvojoj recenziji ne deluje loše, sviđa mi se što dugo traje i miris ne izlapi <3 Takođe fotografije su prelepe <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  5. aquolina pink sugar-zorana je od a do s ukrala ovaj miris, potpuno je identican, od prvih nota do zadnjih. naravno posto su isti svidja mi se, ali kopija je uvek samo kopija

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram