MAC Magic of the night haul & CHANEL giveaway CLOSED

05:04:00

Hi cuties! How are you today? Today's is post is going to be haul from MAC. You probably know that MAC Magic of the night collection is out so I decided to go ,and pick up some products. And its time for giveaway. So if you want to see what you can win keep reading.

Ćao slatkiśi kako ste danas? Današnji post će biti haul iz maca. Verovatno znate da je MAC Magic of the night kolekcija u prodaji pa sam odlučila da pokupim nekoliko proizvoda. I vreme je za novo darivanje, Ako želite da vidite šta možete da osvojite nastavite da čitate.





First product that I bought is highlighter. I can say that I have obsession with highlighter especially mac. I bought Oh Darling which is gold shade there is one more it's brown, and I have very light skin tone so this shade is for me . Also this highlighter can be used as I shadow. Girl that worked in mac was wearing it on her eyes, and it looked so amazing.  I want to say how polite  she was I think her name is  Zlata she was so incredible  , and we had really nice chat so big thumbs up for mac girls! 

Prvi proizvod koji sam kupila je highlighter. Mogu reći da imam opsesiju highliterima pogtovo mac highlighterima. Kupila sam Oh Darling što je zlatna nijansa postoji još jedna nijansa koja je više braon, i ja imam veoma svetao ten tako da ova nijansa više odgovara mom tenu. Takodje ovaj highlighter se može koristiti kao senka. Devojka koja je radila u macu je imala na očima i izgledalo je savršeno. Želim da naglasim koliko je bila prijatna mislim da se zove Zlata tako je neverovatna i lepo smo četovale veliki like za devojke iz maca!




I bought two lipsticks. Unfortunately again they didn't have rebel, but I bought Please me and evening rendezvous. Please me is perfect pink shade a bit more pink than Angel, and evening rendezvous is on purple side again another shade of my comfort zone, and I am so happy that I bought  it it similar too Rebel, but it s brighter with pink tone. Also this limited edition packaging is so adorable I love it so much Mac really did good for this collection also I am going to leave you prices at the end of the post xxxo

Kupila sam dva ruža. Na svu žalost ponovo nisu imali Rebel, ali sam kupila Please me i evening rendezvous. Please me je savršena pink nijana malo više pink nego Angel i evening rendezvous je ljubičasta ponovo van moje komforne zone, i veoma sam srećna
što sam je kupila slična je kao Rebel, ali je više svetla sa pink tonom. Takodje ova limitirana pakovanja su preslatka mnogo ih volim mac je stvarno dobro uradio ovu kolekciju takodje ću vam ostaviti cene na kraju posta xxxo







Last item that I bought is pencil brush. It s mac s 219 pencil brush, and I know this brush is too expensive to be honest, but I really wanna invest in good brushes. That is because they are really the best quality I have 217 I bought it in London 2 years ago, and that brush is like new like I just bought it. Ofc I have different brushes, but mac brushes are my favorite. 

Poslednja stvar koju sam kupila je pencil četkica. To je mac 219 pencil četkica i znam da je ova četkica previše skupa, ali stvarno hoću da investiram u dobre četkice. To je zato što su stvarno najboljeg kvaliteta imam 217 kupila sam je u Londonu pre dve godine i još uvek je kao nova kao da sam je sada kupila. Naravno imam i drugih četkica, ali mac četkice su najbolje.

Prices. Cene 

Oh Darling highlighter 4000 rsd
Please me 2600 rsd
Evening rendezvous 2600 rsd
Pencil brush 3780 rsd

And now what you can win ,but first rules!
I sada šta možete osvojiti, ali prvo pravila!

1. Follow my blog via google friend, and like my fb page , and follow me on ig.
1. Pratite moj blog preko google friend connecta i lajkujte moju fb stranicu i pratite me na ig

2. Share this post publicly on facebook!
2. Podelite ovaj post javno na fejsbuku!

3. Leave a comment with your e-mail.
3. Ostavite komentar sa vašim e-mailom.

That's all. :)
Now prizes!
Sada nagrade!








End of giveaway is 25th of December.
Kraj darivanje je 25 Decembra.
Winner will be chosen via random.org
Pobednik će biti odabran preko random.org

GOOD LUCK CUTIES!
SREĆNO SLATKIŠI!

GIVEAWAY IS INTERNATIONAL!!!







You Might Also Like

0 comments

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram