MAC Haul & Giveaway winner

08:18:00


Hey cuties! Welcome back to my blog. I hope you are all doing well. Today's post is going to be MAC haul. I am going to show you what I bought in MAC. Before we start I wanna wish you Merry Christmas, and to be healthy, happy, and to smile every single day. Giveaway winner is number 5. Thank you for everyone who entered in my giveaway, and followed my blog. I love every single one of you so much, and if you didn't win this time don't be discouraged, there are going to be more giveaways in the future xo. Lets start.

Ćao slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog. Nadam se da ste dobro. Današnji post će biti MAC noviteti.Pokazaću vam šta sam kupila u MACU. Pre nego što počnemo da vam poželim srećan Božić i zdravlje, sreću, i da se smejete svakog dana. Pobednik darivanja je broj 5 . Hvala svima koji su učestvovali u darivanju, i koji prate moj blog. Volim svakog od vas mnogo, i ako niste pobedili nemojte biti obeshrabreni, biće više darivanja u budućnosti xo. Pa počnimo 







I bought three lipsticks in shades Cyber, Diva & Creme cup.

Kupila sam tri ruža u nijansama Cyber, Diva i Creme cup.












First, let's talk about Diva. As you know I am really into darker shades lately, so when I saw this one I was like you are mine lets go home. This shades is red with brown tones with matte finish. Yes it can look very dry on lips, so definitely apply lip balm before applying lipstick. This shades is perfect for winter, but considering that is sunny outside, I wear it, but I wait for snow. If you are looking for reddish/ brown lipstick ,check out this one when you are at MAC.

Prvo, ćemo pričati o Divi. Kao što znate trenutno sam u fazi kada volim tamnije nijanse, tako da kada sam videla ovu nijansu rekla sam moja si idemo kući. Ova nijansa je crvena sa braon tonom, i mat finišom. Usne mogu da vam izgledaju suvo, tako da obavezno nanesite labelo pre ruža.  Ovo je savršena nijansa za zimu, ali s obzirom da je sunčano napolju, nosim je, ali čekam sneg. Ako tražite crvenu/ braon nijasnu ruža, pogledajte ovu nijansu kada ste u MACU. 




Next, shade is ofc pink this time I bought creme cup. This shade is brighter pink nude similar to Angel, Angel is bit darker. Finish of this lipstick is cremesheen, so your lips will look very hydrated, and you don't need lip balm before applying. It has that glossy look that I really like, and its not sticky like a lipgloss. This is great for everyday  lip colour. I know that I am going to use it the most.

Sledeća, nijansa je naravno pink nijansa ovog puta sam kupila Creme Cup. Ova nijansa je svetlija pink nude nijansa slična kao Angel, Angel je malo tamnija nijansa. Finiš ovog karmina je cremesheen, tako da će vam usne izgledati hidrirano, i ne treba da nanesete labelo pre ruža. Ima izgled sjaja koji mi se dopada, i nije lepljiv kao sjaj. Ovo je divna nijansa za svaki dan. Znam da ću je najviše koristiti.



Last, shade that I bought is Cyber. This is one of my all time favourites shades. I also bought one for my friend, because we both fell in love when we saw it. Plus this lipstick match my soul perfectly. Shade is not black its dark dark purple with hint of black, I don't wear it yet, but I can't wait I like this shade so much. Now I have 7 MAC lipsticks in my collection and I know I am going to buy Ariana Grande Viva Glam so thats one more plus, I am also gonna get Snob, and if I find some lipstick from Viva Glam Ellie Goulding, so total will be 11 MAC lipsticks, and  you guys liked my MAC lipstick collection post I am going to do updated collection when I hit 20 lipsticks.

Zadnja, nijansa koju sam kupila je Cyber, Ovo je moja najomiljenija nijansa ikada. Takodje sam kupila i mojoj drugarici, zato što smo se zaljubile u ovu nijansu kada smo je ugledale. Plus ovaj ruž se savršeno slaže sa mojom dušom. Nijansa nije crna već tamno tamno ljubičasta sa malo crne, nisam ga još uvek nosila, ali jedva čekam mnogo mi se svidja ova nijansa. Trenutno imam 7 MAC ruževa u mojoj kolekciji, i znam da ću kupiti Viva Glam Ariana Grande to je plus još jedan, takodje ću kupiti Snob, i ako najdem neki ruž iz Viva Glam Ellie Goulding, tako da ću ukupno imati 11 MAC ruževa, i vama se mnogo doplala moja MAC kolekcija ruževa, uradiću updejt kada stignem do 20.



Swatches :) 




I hope you enjoyed. Leave a comment, and tell me your MAC shade ?
Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!

Nadam se da ste uživali. Ostavite komentar i recite mi vašu omiljenu MAC nijansu?
Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice slatkiša,
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 

XXXO
Alexis

You Might Also Like

10 comments

  1. Ubijaš nas sa ovim postovima! :D
    Creme cup izgleda mnogo lepooo!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Okay next post is Lilly haul hahaahahah :D Creme cup mi je zamena za Angel trenutno pošto msm da Angel imam manje od pola. :D

      Избриши
  2. Ništa od Mac-a kod mene. Lepe su nijanse,moderne nemam pojma kako bi meni stajale naročito Cyber.
    Fale mi slike na tebi,na usnama pa ako možeš bilo bi divno. :)
    Jupi-5! :D
    XO

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja najviše volim creme cup za svaki dan zato što je very natural. Cyber je kada sam in witch mood :D

      Избриши
  3. Cyber nijansa je predivna i nekako mi je favorit od svih ovih! :) <3

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepo je sve! Zanima me za pobednicu, da li sam to ja, jer se ne sećam da li sam bila broj 5 ili 15? <3

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala. Ne na svu žalost nisi :( više sreće next time. Hvala Ti puno što si učestvovala. :* uskoro će još Jedan giveaway ^_^

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala svakako na odgovoru! Slažem se sa Emom, realan prikaz na usnama bi bio pun pogodak! ;)

      Избриши
    2. Ako želiš da vidiš poseti moj instagram alexisdechanelxo

      Избриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram