South Korean Cosmetics review part 1 \ Recenzija kozmetike iz Južne Koreje

13:11:00

Hey cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. In todays post I am going to do review of some South Korean skin care product that I bought, and ordered recently. I will link all of these products in the end , and where you can find them xo.

Also check out this great deals at stylewe.com xo 






Ćao slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se ste svi dobro. U današnjem postu ću raditi recenziju kozetičkih proizvoda iz Južne Koreje koje sam nedavno kupila i naručila.  Svi likovi proizovda će biti na kraju posta, i sajt na kome ih možete pronaći xo. 

Takodje pogledajte super ponude na stylewe sajtu xo







Firs,t let start with product that I bought at Malta. As you guys know this year I went to Malta for Holiday, and I found Korean beauty store there. Of course I had to buy something, and products that I picked up are cleanser, and setting powder. Let’s start with baking powder. This is one of the best cleansers that i found. It’s great if you have oily, acne, blackheads, this cleanser will clean everything, and your face will be so clean its impossible. In two weeks my skin was completely clean. I am definitely going to purchase this cleanser again, it s really one of the best that I found. Next, product is setting powder. I was shocked  how this powder can make your skin look flawless. I was shocked when I first used it, I was like damn it covered every single imperfection, my face was so amazing, and perfect I couldn’t believe. Best thing is it won’t set into fine lines, and also it’s not going to crease during day, and it’s also great for setting concealer. Shade that i bought is a bit too dark for me, and that’s because hey only had two shade, and I p picked up lighter shade. Price is also amazing for the amount of product that you get, you get 30 grams for 12,95 which more than amazing, and this product will last you a long time, and reason for that is you really need a little to set everything. 

Prvo ćemo početi sa prizvodima koje sam kupila na Malti. Kao što već znate ove godine sam letovala na Malti i tamo sam pronašla najsladju radnju Južno Korejanske kozmetike. Naravno nisam mogla da ne kupim ništa. Proizvodi koje sam kupila su cleanser i puder sa setovanje. Prvo ćemo početi cleanserom koji se zove baking powder što je veoma interesantno ime. Ovo je jedan od najboljih cleanser koje sam ikada pronašla. Pogodan je za one koji imaju masnu kožu, akne i mitisere. Posle dve nedelje korišćenja  ovog proizvoda se videla ogromna razlika, a to je da mi je lice bilo potpuno čisto, bukvalno sam bila u fazonu da li je ovo moguće? Rezultati su me oduševili tako da ću definitivno ponovo kupiti ovaj neverovatni proizvod. Definitivno je jedan od najboljih proizvoda koje sam pronašla. Sledeći, proizvod je puder za setovanje. Bila sam šokirana kako ovaj puder učini da vam koža lica izgleda besprekorno. Kada sam prvi put nanela bila sam šokirana rezultatima, prikrio je svaku nesavršenost na licu, moje lice je bilo toliko savršeno da nisam mogla da poverujem, pošto nijedan puder nikada nije učinio da mi koža izgleda savršeno. Najbolja stvar od svega je to što se neće setovati u bore na čelu kao većina pudera, takodje se neće gužvati, izbledeti tokom dana, takodje je super za setovanje korektora. Nijansa koju sam je kupila je malo tamnija za moj ten, razlog tome je što su imali samo dve nijanse u ponudi i ja sam izabrala svetliju. Cena je takodje super za količinu proizvoda koji dobijate. Dobijate 30 grama proizvoda za samo 12,95 eura što je i više nego pristupačna cena, takodje će vam ovaj proizvod dugo trajati, a glavni razlog tome je to sto ne treba puno prozvoda da se nanese da bi se setovalo lice.







Next, two products are by the brand called Mizon. I found out about that brand thought Michelle Phan, when I was looking for peel of gel. She recommended Mizon apple smoothie peel of gel, and I ordered it. Well all I have to say is Michelle Phan never disappointed me with her product recommendations. This is the greatest peel of gel fir sensitive skin, and its easy to use. Why I love peel of gels is they remove layer of dead skin so that new skin can come out to the world. It’s not harsh, and skin is so smooth, and the best part is you can use it 2-3 a week, I usually use it Wednesday, Friday, Sunday. Last, product for this post is also by Mizon, and it’s snail serum, yes you read it right snail serum, and I was searching about his product, and found that, tis product is one of the most popular product in Korea, and Asia. Smell of this product is very nice, and you apply to your face by gently tapping. My skin is very dry so this product gives extra hydration to my skin, and my skin doesn’t get oily at all so A plus plus. 


Sledeća, dva proizvoda su od brenda koji se zove Mizon. Za ovaj brend sam saznala od Michelle Phan, kada sam tražil peel ofe gel. Ona je preporučila Mizon apple smoothie peel of gel i naravno naručila sam ga. Sve što imam da kažem jeste da me Michelle Phan nikada nije razočalrala sa svojim preporukama. Ovo je najbolji peel of gel koji sam ikada pronašla za svoju osetljivu kožu i veoma je lako za korišćenje. Razlog zbog kog volim peel of gelove je taj što oni uklanjaju mrtve ćelije sa kož lice, tako da nove ćelije mogu da izadju na površinu. Nije previse grub, a koža je na kraju melana i čista. Najbolja stvar je što ga možete koristiti 2-3 puta nedeljno, ja ga uglavno koristim sredom, petkom i nedeljom. Zadnji proizvod za ovaj post je takodje od brenda Mizon, a to je serum od pužije sluzi. Ovaj proizvod je jedan od najpopularnijih proizvoda u Južnoj Koreji i Aziji. Miris ovog proizvoda je veoma lep, a nanosi se tako što se lafano utapka u lice. Moja koža je veoma suva tako da ovaj proizvod daje dodatnu hidrataciju mojoj koži, a takodje koža nije masna tako da A plus plus za ovaj proizvod. 




The best thing about most of South Korean beauty products is:
A You can easily find them online
B They are super affordable
C They work
So if you want to try any of the products that I mentioned here you go link to everything mentioned in this post.

Najbolja stvar u vezi proizvoda iz Južne Koreje je: 

A. Možete ih lako naći online.
B. Super su pristupačni
C. Dosta su dobri
Take da ago se odlućite za neke od proizvoda koje sam pomenula u ovom postu samo kliknite na link ispod.

That’s all for this post cuties, I hope you enjoyed. Leave a comment, and tell me did you ever try any of the South Korean beauty product, and also did they work for you?

To je sve za ovaj post slatkiši, nadam se da ste uživali. Ostavite momentar i recite mi da li ste prozali nee proizvode iz Južne Koreje i takodje da li su radili ono što treba za vas?








You Might Also Like

7 comments

  1. Super post, a pogotovo mi se sviđa kako si sve fino objasnila *_* <3

    Nadam se da imaš vremena pogledati i moj blog:

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Jako zanimljiv post, odlicno napisan. Nisam probala nista od ovhi proizvoda ali sam odusevljena recenzijom, zaista.
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ćes probati neke od proizvoda iz Južne Korje zato što te neće razočarati xo <3 Hvala puno na komentaru :D

      Избриши
  3. Lovely products and reviews! It looks like something I would love to try!

    ОдговориИзбриши
  4. Awesome review, I'll definitely try to get my hands on them and try them out myself

    ОдговориИзбриши
  5. Great post. I love that you share beauty secrets from around the world. Keep up the good work.

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram