Sweet highlighter & Pretty lashes

03:29:00


Hey cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. In todays post I am doing review of eyelashes, and highlighter from AURA. This lashes, and highlighter came out in the summer, but I didn’t have time to try it out, and test it. Also I want to apologise for not posting for almost two weeks. Reason for that is I am going trough lots, and lots of stress, and my anxiety is very high, some days I don’ t even leave the house, but I decided to get back to my blog, because I love writing, and chatting with you guys. So I hope that this long intro didn’t bore you xo.

Ćao slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se dasje svi dobro. U danšnjem postu vas očekuje recenzija trepavica i highlitera od AURE. Ove trepavice i highliter su se pojavili na tržište ovog leta, nravno možete ih naći u lilly drogerijama, na svu žalost nisam imala prilike da ih isporbam tokom leta tako da su sedeli u fioci, sada sam napokon ugrabila vremena i rešila da ih testiram. Zatim želim da se izvinim što nisam postovala skoro dve nedelje. Razlog tome je što prolazim kroz mnogo, mnogo stresa i nivo moje aneksioznosti je veoma visok, nekada ne napuštam kuću celog dana, ali sam se odlučila da se vratim blogu, pošto me pisanje čini jakom srećnom, takodje volim da se dopisujemo u komentarima. Nadam se da vas ovaj uvod nije previše smorio xo.





So lets start with a price. Eyelashes are around 300 rsd with is very very affordable, and highlighter is way to expensive It was over 1000 rsd, which  is a bit expensive for AURA, but I feel in love with the cutes packaging, that’s big plus, because this collection I think is the most cute collection that I saw in a long time. This is my second pair of lashes I already used first pair that I bought. They are called oh so pretty, and that is the perfect name, because they are really pretty. They don’t look fulll, and  thick you know that I was omg I love thick lashes, but this pair makes my eyes more open, and my lashes really long, and when I add mascara I really open my eyes so big thumbs up for this pair of lashes. Now highlighter, I have love hate relationship. Like I said packaging is gorge, but its jelly inside, idk how they did it, but congrats. Shade is peachy pink with I love very much, also pigmentation is on medium side. What I don't like is jelly consistency. Main reason is I don't like applying with my fingers, but it’s very bendable which we all want to be. Also name of this highlighter is amazing so big plus for that.

Pa da krenemo sa cenom. Cena ovih divnih trepavice je 300 donara ato je i vive nego pristupačno, ali je highliter previše skup, cena mu je preko 1000 dinara , što je malo skupo za AURU, ali sam se zaljubila u predivno pakovanje, što je veliki plus za ovu kolekciju, mislim da je ovo najsladja kolekcija koju sam videla i koja je izašla u skorije vreme. Ovo je moj drugi par trepavica, pošto sam jdan par već iskoristila. Ime ovih trepavica je oh so pretty što je svršeno ime, a takodje su i veoma sltake, a  i pakovanje je takodje kao što sam rekla čisto savršenstvo. Ne izlgedaju punu i gusto, a većina koja me prati duže vreme zna da volim guste trepavice, ali ovaj par trepavica mi otvori oči i trepavice su mi veoma duge kada ih stavim. Sa malo maskare sve izgleda savršeno, tako da ove trepavice imaju veliki lajk od mene. Sada da predjemo na highlighter. Imam love hate vezu sa ovim proizvodom. Kao što sam već rekla pakovanje je divno, ali mi se ne svidja to što je kao žele, iskrno ne znam kako su to uspeli, super im je ideja tako da svaka čast. Nijansa je breskavasto roze što mi se jako dopada. Pigmentacija je osrednja, bez obzira na to što kada pogledate proizvod izgleda kao da će biti ultra pigmentovan. Razlog zbog kog mi se ne dopada jeste žele tekstura, a to je zato što ne volim da nanosim proizvod prstima, a četkice mi se dosta ulepe, ali se jako lepo blenduje i ima predivan odsjaj, a verujem da svi to želimo. Takodje ime ovog highlitera je savršeno tako da veliki veliki lajk od mene.







Now main question do I recommend it? Eyelashes 100 precent. Highlighter? To be honest not so much, and that’s because its jelly, a bit expensive, but if you like collecting make up so go and buy it. If you are looking to buy any other AURA highlighter that are all amazing, and I am using them on daily bases.

Sada glavno pitanje da li preporučujem ove proizvode? Trepavice 100 posto. Highlighter? Da budem iskrena ne preporučujem ga, a to je zbog žele teksture, i malo je skup, ali ako vam se dopada, ili ste kolekionar šminke kao ja onda će vam se jako dopasti. Ako želite da probate ostale AURA highlitere preporučujem vam ih, ja imam dva koja koristim svakodnevno i savršeni su! 

So that’s al for this post cuties, I hope you enjoyed, leave a comment, and tell me if you tried anything from this collection? 


To je sve za ovaj post slatiši, nadam se da ste uživali, ostavite momentar i recite mi da li ste prozali prizvode iz ove kolekcije? 





You Might Also Like

10 comments

  1. Aurine trepavise su odlicne, ja sam se odusevila So Dolly kolekcijom :) Probaj ih obavezno ako ih nadjes :)

    ОдговориИзбриши
  2. Cena mu jeste previsoka ali izlegda fantasticni :)
    www.fashionovertherainbow.com

    ОдговориИзбриши
  3. Pratimo vas rad i zelimo vam puno uspeha u daljem radu. Prijavite se na www.balkanblogfest.com

    ОдговориИзбриши
  4. jako zanimljiv post. Ove trepavice mi izgledaju odlicno, nisam ih koristilama li naizgled obecavaju.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu odlične, nećes se pokajati koje god trepavice da izbaereš od AURE xo hvala puno na komentaru :)

      Избриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram