Easy D.I.Y. Peel off mask

06:03:00

Hello cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. In todays post I am going to show you quick, and easy homemade peel off face mask. So I hope you are going to enjoy in this post XOXO. 

Hello slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. U današnjem postu ću vam pokazati kako možete lao i jednostavno napraviti masku za lice. Nadam se da će vam se dopasti ovaj post xoxo.





Thing that you need:

Egg, Lemon, Tissue, Bowl, Honey

This is a multipurpose mask which helps: 

1. Whitening your complexion instantly (GLOWING)
2. Removes Blackheads and Whiteheads
3. Deep Cleanses
4. Tightens your skin/pores
5. Controls oiliness
6. Gets rid of acne scars

7. Reduces wrinkles

Šta vam je potrebno:

Jaje, Limun, maramica, Činija, Med

Ova maska je višenamenska maska i pomaže:

1. Prosvetljue kožu i daje sjaj
2. Uklanja mitisere
3. Dubinski čisti
4. Zateže kožu i pore
5. Kontoroliše masnu kožu
6. Pomaže u uklanjanju ožiljka od akni
7. Smanjuje bore



Step No1 
Separate egg yolk, and egg white. We are only using egg white for this mask.

Step No2 
Add a tea spoon of honey

Step No 3 
Add half lemon and mix all of that together

Step No 4 
Sperate tissue layers, usually tissue come in 3 laters we only need one.

How to apply it?

Very easy. First, you clean your face with warm water, and after that apply mixture to small area, and put tissue over it. after that add a little bit more mixture over tissue. Continue that until your face is covered.

Next, step is to make yourself coffee or tea and enjoy reading or watching tv show or something for 30 to 45 minutes I always keep it for 40 minutes.

After that just peel of the mask. Result is smooth slowly gorgeous skin.


Korak No1
Odvojite žumance i belance. Koristićemo samo belance za ovu masku.

Korak No2
Dodajte kašičicu meda.

Korak No3
Iscedite polovinu limuna i sve pomešajte zajedno.

Korak No4 
Odvojite slojeve maramice pošto će vam biti potreban samo jedan.

Kako da je nanesete? 

Veoma lako. Prvo, očistite lice najbolje vrelom vodom kako bi ste otvorili pore, zatim nanesite smesu na lice i stavite maramicu, ili deo maramice preko lica. Zatim dodajte još jedan sloj maske preko toga, nastavite dok vam celo lice nije prekriveno maskom.

Sledeći korak je da napraite sebi kafu ili čaj i uživate čitajući knjigu, ili uživate uz epizodu omiljene serije, ili radite nešto narednih 30 do 45 minuta. Ja uglavnom držim 40 minuta.

Posle toga samo oljuštite  masku sa lica. Rezultat je meka i prelepa koža.






That's all for this post, I hope you enjoyed. Leave a comment and tell me did you try out this mask?

To je sve za današnji post, nadam se da vam se dopao. Ostavite komentat i recite mi da li ste probali ovu masku?


Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!


Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice slatkiša.
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 


You Might Also Like

6 comments

  1. Wow this sounds really unusual! I think I have all the ingridents at home except the lemon so may give this a go tonight!

    http://victoriaspongepeasepudding.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sa ovom maskom sam se nedavno susrela, i moram reci da je i meni odlicna bila i da je od tada redovno koristim tako da mi je drago da je neko napisao post na ovu temu. Odlicno objasnjeno, super post zaista.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Nijesam do sada probala ovu masku, ali definitivno cu morati, jer imam problem sa mitiserima u poslednje vrijeme. Nadam se da ce djelovati xo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopao post i definitivno probaj ovu masku :) meni je puno pomogla oko mitisera :)

      Избриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram