Mini Yu -Gi -Oh haul unboxing

14:13:00

Helou slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. U današnjem postu ću raspakovati i pokazati vam moje nove Yu Gi Oh karte. Ja stvarno obožavam Yu Gi Oh. U skorije vreme sam krenula ponovo da sakupljam i uvećavam svoju kolekciju i mislila sa da to sve podelim sa vam, pošto ne želim moj blog bude samo fokusiran na lepotu želim da pišem o animeu, mangama, knjigama i sve to želim da podelim sa vama. Naravno još uvek ću pisati o lepoti modi i ostalim stvarima vezanim za lepotu. Nadam se da će vam se dopasti ovaj post.

Ovo puta sam kupila dva pakovanja. Jedno pakovanje je iz novog Yu Gi Oh filma koji je apsolutno savršen i vraća toliko lepih uspomena i ako ga niste pogledali definitivno pogledajte dopašće vam se ako volite original Yu Gi Oh.

Drugo pakovanje je Gold series 4 pyramid edition. Ovo pakovanje uključuje i play mat.

Hello cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. In todays post I am going to unbox & show you my new Yu Gi Oh cards. I really really love Yu Gi Oh like really! I recently started collecting cards again, and I thought that I am going to share this with you, since my blog is not just about beauty, and to be honest I don't want to write just about beauty, I want to write about anime, manga, books etc I really wanna share everything with you! I am still going to write beauty, because I love beauty, and also fashion, but I also love other stuff, and I want to share that with you, so I hope you are going to enjoy in this post xo.

This time I bought two packs. One is from new Yu Gi Oh movie that is absolutly amazing it brings so many good memories, and I felt so nostalgic while watching it, if you didn't watch it definetly go, and watch you will like it! 

Other pack that I bought is Gold series 4 pyramid edition. This pack comes with a amazing play mate.




Kao što možete da vidite ja sam dobila Kaiba play mat i nisam razočarana, ipak Kaiba mi nije najomiljeniji lik, ali Blue Eyes white dragon je jedna od mojih najomiljenijih karata. Takodje sam veoma srećna zato što sam dobila i Orichalcos shunoros kartu koja mi je jedna od omiljenih iz waking the dragons sezone. 

As you can see I got Kaiba play mat, and I ain't mad at that. Kaiba is not my top favourite charecter from original Yu Gi Oh series, but Bleu eyes white dragon is one of my favourite cards. I am really happy, because I got Orichalcos shunoros that is one of my fav cards from waking the dragons season.




Sada da predjemo na pakovanje iz filma. Dolazi sa tri pakovanja i promo kartama. Promo karte koje dobjate su Blue Eyes white dragon i Duza the meteor cubic vessle. Dopada mi se print novog Blue eyesa.

Now let's move on to movie pack. You get three packs, and promo pack in a box. Promo cards that you get are I believe it's a new print of Blue eyes white dragon, and Duza the meteor cubic vessle. I really like new blue eyes print.






Ovo je ostatak karata koje sam dobila. Moram reći da sam izuzetna zadovoljna sa onim što sam dobila, ali sam se iskreno nadala da ću dobiti lemon magician girl, ali više sreće sledećeg puta. Umesto toga sam izvukla Deep eyes white dragon i Blue Eyes Alternative Dragon karte, takodje i dosta cubic klopki.

This is the rest of cards that I got. I must say I am really happy with what i got. To be honest I was hoping to get lemon magician girl, but better luck next time I guess. Instead I got Deep eyes white dragon, and Blue eyes Alternative Dragon, and also i got a few cubic traps.






To je sve za ovaj post slatkiši! Nadam se da ste uživali, ostavite komentar i recite mi koja je vaša omiljena karta xo.

That's all for this post cuties! I hope you enjoyed, leave a comment, and tell me your favourite card xo.

Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!


Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice slatkiša.
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 




You Might Also Like

2 comments

  1. Jaaoj, sećam se tih Yu Gi Oh filmova kada sam bila mlađa. Zbog igre "tapke" imala sam i ja pozamašnu kolekciju ali se to negde, nažalost, izgubilo. Jako zanimljiv post, draga ♥♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I still enjoy Yu Gi Oh ^^ i ponekada volim da igram umesto običnih karata. Hvala na komentaru ^^

      Избриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram