L'Oreal Skin care Haul

10:56:00


Ćao slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, andam se da ste svi dobro. Danas ću vam pokazati nove proizvode za negu kože koje sam nedavno kupila.

Uskoro ću potrošiti proizvode za negu kože koje koristim, pa sam se odlučila da probam nove proizvode. Izabrala sam L'Oreal proizvode. Pre sam koristila L'Oreal proizovde i jako su mi se dopali. Kolekcija koju sam pre koristila se zvala filler renew, jedini proizvod koji mi se nije dopao iz te kolekcije je bio serum, ali se nadam da će ova kolekcija biti sjajna.

Odlučila sam da totalno promenim proizvode za negu kože, pa sam kupila sve od gela za umivanje do seruma, takodje sam se odlučila da probam i novu masku za lice.

Hey cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. In today's post I am going to show you my new skin care products that I bought. 

I'm almost out of my current skin care products that I use so I decided to try some new products, and I chose L'Oreal. I used L'Oreal in the past, and I liked it. Collection that I was using was filler renew collection, only thing that I didn't like from that collection was serum, but I hope that this collection is going to be amazing.

I bought everything new from cleanser to serum, and I decided to try their new mask. 



Prvo, ćemo početi sa kremama. Kao što možete videti na fotografijama odlučila sam se da probam nutri gold kolekciju. Glavni razlog zbog koga mi se dopala ova kolekcija jeste tekstura dnevne i noćne kreme. Ne volim kada su kreme previše guste, zato što na kraju lice ne izgleda kao da ima prirodni sjaj već izgleda veoma masno. Takodje noćna krema je ujedno i maska što je jako interesantno i to je bio takodje jedan od razloga zašto sam se odučila za ovu kolkciju. Ova kolekcija je ipak za zreliju kožu, ali moja koža je veoma suva i ako ne nanesem dnevnu kremu, ili ne hidriram kožu, bore na čelu dosta dodju do izražaja što mi se naravno nikako ne dopada i to je glavni razlog zbog koga koristim kreme za zreliju kožu. Mojoj koži takve kreme jako odgovaraju i drago mi je da posle dve godine borbe sa borama ostala je samo jedna koja i nije previše izražena.

First, let start with moisturizers. As you can see I bought nutri gold collection. Reason that I decided to buy is light and silky texture, I don't like when moistruzers are to thick they just end up making my face oily, and I don't like that. Also Night cream is a mask so I thought that was interesting, I really have high hopes for this collection. I know that this collection is for much mature skin, but my skin is now drier, and I find when I use products for mature skin lines on my forhead are almost not visiable at all. If I don't apply mostruizer my lines are very visible. Over the past two years my skin is doing much more better, but I still have one line on my forhead that I don't like. 


Sledeći, proizvod je ulje za lice. Njega ću koristiti kao serum. Super stvar kod ovog ulja je to što vam neće učiniti kožu masnom, kao što sam vecć napomenula ne volim kada lice previše sija. Takodje i ovo ulje je iz nutri gold kolekcije. 

Next, we have face oil. I am using that as my serum. Great thing about this oil is of course non greasy texture, like I said before I don't like when my face is glowing too much. Face oil is also from nutri gold collection.


Sledeći, proizvodi su gel za umivanje i toner. Gel za umivanje sam kupila pošto tvrde da temeljno čisti pore, a pore su mi glavni problem na licu, ali kada koristim penaste gelove za umivanje koža i pore su mi čistiji. Što se tonera tiče ' uklanja nesavršenosti' koristila sam takav sličan toner i bio je veoma dobar za crvenilo, a pošto je moja koža malo više osetljiva mislim da će biti jako dobar.

Next, we have cleanser, and toner. I bought this cleanser, because they claim that this cleanser cleans your pores, and that is my problem area, and when I use foaming cleansers my skin feels much more cleaner. As far as toner goes they say it 'removes all impurities' I used similar toner before, and it was really good for redness so I hope this one is going to be great for redness too, because my skin is very sensitive. 


Zadnji, proizvod je maksa za lice. Ja se najiskrenije nadam da će me oduśeviti, čula sam super stavri o njoj. 

Last, product is a mask. I hope that this mask is going to be amazing, I heard great stuff about it.


Takodje sam dobila poklončiće od Lili drogerije, zato što sam poručila preko njihovog sajta.

Also I got some freebies from Lilly, because I ordered my new products on their website. 


To je sve za ovaj post nadam se da vam se dopao, ostavite komentar i recite mi koji su vam omiljeni proizvodi za negu kože? 

That's all for this post I hope you enjoyed, leave a comment, and tell me some of your favourite skin products? 

Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice slatkiša.
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 


Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!


You Might Also Like

6 comments

  1. Odlični proizvodi draga, nisam nikada koristila L'Oreal proizvode, ali sam čula dosta dobrih stvari o njima. Slike su odlične *-*

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  2. Čekam recenziju,pošto nisam koristila ništa od ovoga(ja još uvek ne koristim kreme protiv bora,osim oko očiju). Ulje mi deluje zanimljivo,a i pena,tako da čekam utiske. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post! Mnogo mi se dopada! Uclani se i javi mi da ti uzvratim! *-*
    Imam novi post o teorijama zavere, poseti moj blog ako mozes, znacilo bi mi mnogo : http://darkdiaryd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19. март 2017. 06:42

    Najviše me svakako zaintrigirao ovaj serum, vidjela sam ga svugdje u zadnje vrijeme i baš se veselim da ga uskoro probam! Zapratila sam te, prvi put sam tu (ali ne i zadnji).

    kalxpsia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram