Mini AURA haul & review

07:03:00

Hello cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. If you are first time on my blog I wish you very warm welcome. In today's post I am going to show you products that I bought from brand called AURA, and I am going to do review of this products. I hope you like this post. 

Helou sltakiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. Ako ste prvi put na mom blogu želim vam najtopliju dobrodošlicu. Danas ću pokazati proizvode koje sam kupila od brenda AURA i reći nešto o proizvodima. Nadam se da će vam se dopasti. 



First, product that I bought is contour palette. Price of this palette is around 750 rsd, and you can find it in Lilly drugstore or AURA website. This palette comes with two bronzers, banana powder, and highlight. This palette comes in two shade fair, and dark, palette that I bought is fair. This palette has simple design, and it's great for travel, and what I like the most is the mirror.

Benefits: 

Packaging is practical, and simple.
Affordable.
Banana powder is okay.
Highlight has nice glow. 

Down sides:
Bronzer pigmentation. I expected  to be a bit more pigmented. All in all this palette is great for no make up look. I love natural look so I am gonna use it anyway. 

I give this palette 3,5 camllias. 

Prvi, proizvod je paleta za konturisanje. Cena je negde oko 750 dinara, može se naći u liliju. Dolazi sa 2 bronzera, banana puderom (fix) i highliterom. Ova paleta ima dve nijanse svetliju i tamniju ja sam kupila svetliju (fair). Paleta je veoma lepo i jednostavno uradjna idealan je za putovanja i drago mi je što su stavili ogledalo uz ovu paletu.  

Prednosti:

Pakovanje je veoma praktično i jednostavno.
Pristupačan proizvod u odnosu na ostale palete
Banana puder ( fix) je okay.
Higliter  ima prelep sjaj.

Mane: 

Pigmentacija bronzera. Iskreno sam očekivala da budu malo više pigmentovaniji, bez obzira što je light paleta. Sve u svemu odlični su za no make up look, ali što se tiče nekog heavy konturisanja ne preporučujem ih. Ja ionako volim natural look pa ću ih svakako koristiti. 

Ovom proizvodu dajem 3,5 kamelija



Next, product is liquid lipstick from Geisha collection. This collection came out last year, but I didn't bought anything from that collection until now. I decided to get liquid lipstick, because  lipsticks my favourites products. Like I said in my previous post, now I am in phase where I buy red lipsticks. Packaging of this product is nice, and simple. Price of this product is 465 rsd on sale, regular price is 485. Shade that I bought is called Mononoke, and I must say that name of this shade is amazing, and also Princess Mononoke is one of my favourite movies. This lipstick has matte finish. 

Benefits: 
Packaging.
Price.
Applicator.
Formula is amazing, and it doesn't dry lips.
Pigmentation is great, but you need to apply one more layer to reach rich colour.
It last really long, and in my case survived coffee, tea and lunch.

Down sides:

Not totally kiss proof. It leaves small marks on cups etc.
It's a bit sticky.
It needs a bit more time to dry. 

I give 4,5 camellias to this product.

Sledeći proizvod je tečnii ruž iz njihove Geisha kolekcije. Ova kolekcija je izašla prošle godine, ali nisam do sada kupila ni jedan proizvod iz ove kolekcije. Naravno odlučila sam se za ruž. Kao što sam rekla u mom prošlom postu trenutno sam u fazi kada kupujem crvene nijanse.  Pakovanje je meni divno i jednostavno. Cena je 465 dinara na niženju, regularna cena je 485 dinara. Nijansa koju sam ja kupila je Mononoke, moram priznati da je ime ove nijanse predivno i da je Princess monoke takodje jedan od mojih omiljenih filmova. Ovaj ruž ima matte finiš.  

Prednost: 

Pakovanje vrlo jednostavno i praktično.
Cena veoma pristupačna.
Praktičan aplikator.
Formula je takva da ne isušuje usne previše.
Pigmentovan je, ali se ipak treba naneti još jedan sloj da se postigne bogata boja.
Veoma su dugotrajni, u mom slučaju je preživeo, kafu, čaj i ručak. 

Mane: 

Nije totalno kiss proof. Ostavlja vrlo mali trag kada šoljama itd.
Malo je lepljiv.
Potrebno je malo više vremena da se potpuno osuši. 

Ovom proizvodu dajem 4,5 kamelija.





Last, product is lip primer. Unfortunately for me this product is big disappointment. I expected this to be amazing product, but when i tried it I was very disappointed. This product is foundation in mini tube. It cost 490 rsd , and it's not worth that much money at all. Nothing special is going to happen to your lips, and your lips won't be soft like they say. Instead of that you can add foundation to your lips, and you are gonna get better results. So this product I don't recommend at all. Don't get me wrong, I really love AURA products, and I think AURA is amazing brand, but some products are not worth at all.

I give this product 1 camellia as lowest mark.

Zadnji, proizvod je lip primer. I na svu žalost ovaj proizvod je za mene jako jako veliko razočarenje. Očekivala sam da će ovo biti stvarno super proizvod, ali kada sam ga otvorila i probala jako sam se razočarala. Ovaj proizvod je obična podloga u tubici. Košta 490 dinara i uopšte nije vredan. Nikakv poseban efekat ne dobijate kada ga nanesete, niti su vam usne meke. Umsto toga možete naneti podlogu i dobićete bolji rezultat. Tako da ovaj proizvod uopšte ne preporučujem. Nemojte da me shvatite pogrešno, ja stvarno volim aurine proizvode i mislim da su jako dobar brend, ali neki proizvodi su im iskreno fail. 

Tako da ovaj proizvod dobija 1 kameliju kao najnižu ocenu. 


That's all for this post cuties. I hope you liked it, leave a comment, and tell me did you try any of the products that I showed in this post? If you tried them share your experience down in the comments. 

To je sve za ovaj post slatkiši. Nadam se da vam se dopao, ostavite komentar i recite mi da li ste probali neke od proizvoda koje sam podelila sa vam u ovom postu? Ako ste probali da li su vam se dopali? 

Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice slatkiša.
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 



Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.


Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!

You Might Also Like

6 comments

  1. I don't know this brand but after your review I'm not gonna look for it, but I'm interested where I can buy this cosmetics? :)

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan haul draga! Baš mi se dopadaju proizvodi, posebno tečni ruž, nijansa je preeedivna. ♥♥ xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi je žao kad se neko razočara nečim što je kupio, tako i ja kad sam probala Aura Geisha ajlajner, 1.000 dinara za nešto što ne vredi ni pola od toga! Ali karmin bih probala.

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam kako ti je znam kako ti je. Karmin je stvarno super i definitivno ga tesitiraj u lilliju :)

      Избриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram