Maybelline Fit me foundation review\ Recenzija Maybelline Fit me podloge

09:56:00



Hello cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. If you are on my blog for the first time I wish you very warm welcome. In today's post I  prepare review of the Maybelline Fit me  foundation. Many of you asked me to do post about this foundation, and I finally have some free time on my hands to write this post. I hope you are going to like it.


Helou slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. Ako ste prvi put na mom blogu želim vam najtopliju dobrodošlicu. U danšnjem postu ću uraditi recenziju Maybelline Fit me podloge. Dosta vas je me je pitalo za ovaj post i napokon imam malo više vremena da ga napišem. Nadam se da će vam se ovaj post dopasti xo.




I bought Maybelline Fit me foundation almost two months ago in lilly drugstore. Like you already know Maybelline is my favourite drugstore brand, and every foundation that I tried from Maybelline I loved. this foundation comes in a 30 ml tube which is pretty standard for drugstore foundation. It comes in 5 or 6 shade I am not really sure about that. Shade that I bought is 115 Ivory. price for this foundation is 499 rsd on sale, and regular price is around 800 rsd. This foundation is for oily, and normal (combination) skin. This foundation should make your skin matte, and hide pores. Coverage is medium, but you can build it up, but with one layer coverage is medium, also one moregreat thing is it won't set into fine lines. Texture is liquid which I prefer, it's similar texture to affinimat foundation.

Maybelline Fit me podlogu sam kupila pre skoro dva meseca u liliju. Kao što već znate Maybelline je moj omiljeni drogerisjki brend i svaku podlogu koja sam do sada probala mi se jako dopala. Myabelline fit me podloga dolazi u tubuci od 30 ml kao i većina ostalih podloga koje se mogu pronaći u drogerijama. Dolazi u 5 ili 6 nijansi. Nijansu koju sma ja kupila je 115 Ivory. Cena ove podloge na sniženju je 499 dinara dok je regularna cena negde oko 800 dinara. Ova podloga je za masnu i kombinovanu kožu. Ja imam kombinovanu kožu ( masnu t zone i suv ostatak lica). Ova podloga bi trebalo da matira kožu i sakrije pore. Pokrivenost ove podoge je srednja, ali se može dodati i sledeći sloj u zaisnosti da li želite totalnu ili srednju pokrivenost. Pokrivenost sa jednim slojem je srednja, takodje super stvar je neće naglasiti bore. Tekstura je tečna što mi se jako dopada ima istu teksturu kao affinimat podloga.

I tested this foundation for month and some days. I tested this foundation like I test all of foundations. On one side I put primer, and other side no primer. Results are: Side that had primer pores were invisible, and skin was smooth. Side of face with no primer was also smooth, but not as much as side with primer. Also you could see some pores. Of course I add some powder to set everything on both sides. After 3 hours side with no primer was oily, side with primer started getting oily after 4:30 minutes. After 8 hours on side with primer foundation didn't fade too much, but side with no primer almost completely  faded, but that, okay becauase you should't wear makeup for more than 8 hourse in my opinion.

Ja sam obu podlogu testirala mesec plus dana. Testirala sam tako što sam na jednoj strani imala prajmer na drugoj ne. Rezulta je sledeći: Strana lica na kojoj se nalzio prajmer sve pore su bili gotvo nevidljive i lice je izgledalo veoma glatko. Strana lice na kojoj se nije nalazio prajmer je takodje bila glatka, ali ne kao strana lica koja je imala prajmer. Takodje pojedine pore su i dalje mogle da se vide. Naravno podlogu sam setovvala sa istim puderom. Strana koja nije imala prajmer je već posle 3 sata bila masna, dok strana koja je imala prajmer je tek posle 4:30 minuta bila masna. Nakon 8 sati na strani sa prajmerom pofloga nije previše izbledela, dok strana bez prajmera je dosta izbledela, ali to je sasvim okay s obzirom da šmnika ne treba da se nosi više od 8 sati po mom mišljenju.






It;s very easy to remove this foundation from face, and the best thing is it won't clogged pores.

Plus sides of this foundation are:
Price, formula, finish, shades, availability

Down side of this foundation:

My only down side is that you have to use primer to achieve that perfect smooth looking skin.

All in all I really like this foundation, and I highly recommend this foundation if you have oily or normal ( combination) skin.

My final mark for this foundation is 4 camelias out of 5.

Podloga se jako lako skinula sa lica i najbolja stvar u svemu je to što mi pore nisu bile zapušene.

Prednosti ove podloge su:
Cena, dostupnost, formula, finiš, izbor nijansi
Mane ove podloge su:
Moja jedina mana je to što je potreban prajmer za savršeno glatko lice gde se ne vide pore.

Sve u svemu ova podloga mi se jako dopada i najtoplije je preporučujem osobama sa masnom i kombinovanom kožom.

Moja konačna ocena za ovu podlogu je 4 kamelije.

I hope you liked this post. Leave a comment, and tell me did you try this foundation, and if you didn't would?

Nadam se da vam se ovaj post dopao. Ostavite mi komentar i recite mi da li ste probali ovu podlogu i ako niste da li bi ste je probali?

Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 



Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.



You Might Also Like

2 comments

  1. Анониман13. мај 2017. 05:59

    Divan post. Mogu reći da je puder sasvim solidan.❤ Takođe mi je T zona masna i imam veliki problem sa tim. 💋 A da , radila sam i ja recenziju na svom blogu pa ako želiš pogledaj. ❤
    Zamolila bih te da ako možeš pročitaš poslednji post i ostaviš komentar. Treba mi zbog saradnje. ❤
    Dreaming of fashion and beauty

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru. Procitala sam oba posta i ostvila komentar, nadam se da će ti uspeti saradnja :)

      Избриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram