Avon Haul part 3

10:21:00




Hey, cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. Today's post is going to be part3 of Avon haul. If you missed the first one you can click here to check it out. Let's start xo. 

Ćao, slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. Danšnji post će biti treći I poslednji deo Avon haula. Ako ste propustili prošle postove možete ih pogledati ovde. 







First, let's start with skincare. I have four skincare products that I bought. First, I'll start with foam face wash. I have combination skin, and I always loved foam products because they clean my face the best. This face wash has a really nice smell, and it won't dry out your skin like most of the foam cleansers. If you have combination skin one pump is enough to clean your face, but if you have oily two pumps will do. Next, we have toner. To be honest, I don't really use this toner, and the reason for that is, it contains alcohol. We all know that alcohol is not good for the skin because alcohol dries out the skin too much. I only use it at night when I apply my face oil. For my morning routine, I use my rose water toner. Next, we have face scrub. I bought this scrub because it cleans pores. Pores are my no1 enemy, and that's is the reason why I bought this scrub. I don't recommend this scrub if you have dry skin but if you have combination or oily you will like it. It has a cooling effect which will shrink your pores and we all want that. Last, is pore penetrating face mask. This mask is similar to L'Oreal's face mask but it's not concentrated as like L'Oreal's face mask but still, it cleans pores perfectly. 

Prvo, ćemo krenuti sa negom kože. Polazaću vam četiri proizvoda koje sam kupila. Prvo, ćemo krenuti od penastog gela za umivanje. Moj tip kože je kombionbani I oduvek sam volela penaste gelove za umivanje iz razloga što su mi uvek savršeno očistili lice. Ovaj penasti gel za umivanje ima jako prijatan miris kao i većina penastih gelova za umivanje koje sam koristila. Ako imate kombinovano kožu jednom će biti dovoljno da očistite love, ako imate veoma masno lice onda će dva puta biti dovoljno da očistite lice. Zatim imamo toner. Da budem iskrena ne koristim preterano ovaj toner iz razloga što sadrži alcohol, a svi znamo da alkohol nije dobar za kožu iz razloga što je previše isušuje. Ponekad ga korstim uveče pre nego što nanesem ulje za lice.
Ujutru koristim svoj ružinu vodicu kao toner koja je savršena za sve tipove kože. Sledeći, proizvod je piling za lice koji dubinski čisti pore. Kao što sam pričala u nekoliko posta pore su moj No1 neprijatelj i to je razlog zbog kog sam kupila ovaj piling. Ne preporučijem ovaj piling ako imate suvu kožu, Ali ako vam je koža kombinovana ili masna dopasće vam se ovaj piling. Kada nanesete ovaj piling na lice imate osečaj kao da vam se lice hladi što je savršeno za sužavanje pora. Zadnji, proizvod za negu lica je maska koja takodje čisti pore. Ova maska je slična L'ORealovoj masci, ali je dosta blaža nego L'Oreal maska, ali takodje savršeno čisti pore.



Now let's move on to moisturizers. I have three. One is, of course, day cream, night cream, and under eye cream. It's too early to say anything for this products. I will do a review when I finish using them but I will say that my skin really likes these products. 

Sada ćemo preći na kreme. Kupila sam tri. Jedna je naravno dnevna, druga noćna i treća je za područije oko očiju. Malo je rano za recenziju ovih kremi. Kada ih budem potroišila uradiću recenziju, ali moram priznati da moja koža jako volim ove kreme. 


Last, products are body care products. You know that mango & pomegranate is my favorite Avon scent. There was action like alway for a set of shower gel, body lotion and of course body mist. I love these products they are great and affordable for everyday use, and there is a variety of them available. 

Zadnji, proizvodi su proizvodi za negu tela. Znate da su mango I nar moj najomiljeniji miris od svi Avon mirisa. Kao I uvek ovi proizvodi su bili na akciji kao set. Obožavam ih zato što su jako pristupačni i super su za svakodnevnu upotrebu I naravno ima dosta mirisa od kojih možete odabrati onaj koji vam se najviše dopada.



That's all for this post cuties! I hope you enjoyed, leave a comment and tell me did you try any of these products and if you tired them did you like them? 

To je sve za ovaj post slatkiši! Nadam se da ste uživali, ostavite komentar I recite mi da li ste probali neke od ovih proizvoda I ako ste ih probali da li su vam se dopali? 

Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 



Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.





You Might Also Like

2 comments

  1. Avon mirisni sprej sa mangom i narom je takodje i moj omiljeni, predivno mirise. To sam jedino isprobala od svih ovih proizvoda. :)

    Dear Miss Modern

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram