Most affordable makeup palette worth your money \ Najpristupačnija paleta koja vredi svaki dinar

09:29:00



Hey, cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. If you are on my blog for the first time I wish you very warm welcome. In today's post, you can read about my 2 cents on Carli Bybel deluxe palette. This is my first let's say YouTuber palette that I bought. 

Hej slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. Ako ste po prvi put na mom blogu želim vam najtopliju dobrodošlicu. U danšnjem postu možete pročitati o Carli Bybel deluxe paleti. Ovo je moja prva paleta koju sam kupila, a da je radjena u kolobaraciji sa youtoberkom.



The reason, why I decided to get this palette, is mostly because of highlighters. You know that I love highliters , but also eyeshadow colors in this palette are also mostly warm and neutral. Also, there are a few others shades so you can do a lot o different looks.

Razlog Zbog kog sam se odlučila za ovu paletu je pretežno zbog hajlajtera. Znate da ja baš baš volim hajlajtere, Ali takodje senke koje se nalaze u ovoj paleti su u većini tople I neutralne. Takodje ima I par drugih nijansi koje možete iskoristiti za različite izglede.

When it comes to price this palette is really affordable for quality of product and how much you get. It costed 19,95, but I believe now it's cost around 22 dollars which is still very affordable. Shipping was around 7 dollars which is okay, but it was very slow. Of course I had to pay custom around 5 dollars which is let's say reasonable, but still it's extra money. In total you'll pay around 35 dollars or close to 4000 rsd which is still not bad considering that palette like this by some other brand would cost around 60$. 

Kada je u pitanju ova paleta je veoma pristupačna u odonosu na kvalitet koji pruža i koliko proizvoda se dobije za tu cenu. Mene je ova plaeta koštala 19,95 dolara, ali verujem da je poskupela ( prvih 30 dana je bila 19,95) u svakom slučaju je još uvek veoma pristupačna. Poštarina je iznela 7 dollara što je okay, ali je bila jako spora. Naravno da me je sačekala i carina koja je bila negde oko 5 dollara što je koliko toliko okay pošto na kraju je sve ukupno ispalo negde oko 35$ blizu 4000 dinara što I nije loše s obzirom da palete drugih youtubera koštaju od 60$ pa najviše.


One more reason that I decided to get this palette is packaging. It's gorgeous marble packaging, and you get a big amazing mirror, and that's a huge plus considering that this palette cost only 22 dollars. 

Još jedan razlog zbog kog Sam se odlučila za ovu paletu je naravno pakovanje. Pakovanje ima predivan mermerni print I uz to dobijate prelepo veliko ogledalo, što je još jedan veliki plus u odnosu na cenu palete. 

Shadows are very pigmented which was expected from Carli to really put herself into this palette, to be honest, I didn't expect anything less from her. These shadows blend like butter. Even when you apply them with a finger they blend easily, and that's awesome.
  

Kada su u pitanju same senke jako su pigmentovane što se I očekuvalo od Carli Bybel da uloži dosta vremena i truda kako bi ova paleta zaista bila savršena. Ove senke se bledaju kao puter. Čak I kada ih naesete prstom veoma lako se blendaju, a to je ono što želimo. 

Highlighters are also amazing. I love that there are different shades of light brown, pink, white. Trust me when I say you need a little of this highlighter to give that nice healthy glow, but if you are a fan of sparkle few more swipes and you'll be glowing like a Christmas tree in July. There is like one small downside and that's they are just a tiny bit powdery. 



Hajlajteri su takodje predobri. Najviše mi se dopada to što ima druhačijih nijansi hajlatera za svačiji ten. Od svetlo braon do pink I bele nijanse. Verujte mi na reč kada vam kažem da je dovoljno vrlo malo hall teta da dobijete prirdoni sjaj, ali ako želite da sjajite kao Božićna jelka u julu prodjite par puta četkicom I dobićete neverovatan sjaj. Jedina stvarčica koja mi se ne dopada je to što su malkice praškasti.





What I like about this palette: Affordable, a variety of eyeshadow and highlighters, pigmentation...

Šta mi se najviše dopada kod ove palette: Pristupačnost, veliki izbor senki I hajlajtera I naravno pigmentacija.

What I don't like: it's a bit bulky for travel and shipping taook to much. 

Šta mi se ne dopada: Paleta je malo velika I ne preporučujem je za putovanja I naravno predugo se čeka da stigne.

Now do I approve this pallet? Yes of course! Amazing and affordable that's everything you need. it's only appropriate to give this palette 5 camellias.

Da li oreporučujem ovu paletu? Da naravno! Prediva I pristuoačna to je sve što je potrebno. Naravno ova paleta zaslužuje 5 kamelija.

That's all for this post cuties! I hope you enjoyed, leave a comment and tell me did you try any of these products and if you tired them did you like them? 

To je sve za ovaj post slatkiši! Nadam se da ste uživali, ostavite komentar I recite mi da li ste probali neke od ovih proizvoda I ako ste ih probali da li su vam se dopali? 

Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 



Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.


You Might Also Like

8 comments

  1. Divnog je izgleda ova paleta, skroz u njenom fazonu :D
    Drago mi je da si tako oduševljena njome, 20 dolara nije puno


    Girly world
    novi post na mom blogu, prvo radno mesto :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru xo. Stvarno se vidi da je posvetila vreme i pažnju paleti :)

      Избриши
  2. The palette looks amazing! I would love to try it!
    Kisses,
    Ioanna | http://thecolourfulbouquet.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Obozavam ovu paletu i koristim je svakodnevno. Savrsena je i mngo bolja od nekih koje imam a koje sam vise platila.

    ОдговориИзбриши
  4. Lepa je paleta i stvarno cena nije strašna. Samo "jedna" zamerka... ima puno pravopisnih grešaka, dj umesto đ, veliko i, na kraju posta dupliran tekst, nejasno gde se razdvajaju tekstovi na engleskom i srpskom... Nemoj shvatiti kao hejt jer nije, samo je moj savet da malo pripaziš na to jer deluje kao da ti nije stalo do svog bloga (što verujem da nije tačno) :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno. Don't worry ne shavtam kao hejt. Nego pišem i sa telefona i nemam srpski keyborad tako da ću instalirati. Sto se tice tekstova ide odmah engeski pa srpski. Veliko i je vrv autocrrect za I anyway thank you xo <3

      Избриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram