Empties July 2017 Mizon, L'Oreal, L'occitane ,The Body Shop, Sephora, Uriage, Avon, Maybelline

12:15:00


Hey, cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. If you are on my blog for the first time I wish you very warm welcome. In today's post, I'm going to show you products that I used and I'm going to give you mini review and how those products worked for me. I hope you gonna enjoy in this post xo.

Ćao, slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. Ako ste po prvi put na mom blogu želim vam najtopliju dobrodošlicu. U današnjem postu ću vam pokazati proizvode koje sam iskoristila I takodje ću uraditi mini recenziju i da li su mi porizvodi odgovarali. Nadam se da ćete uživati u ovom postu xo. 

Most of the products that I'm going to show you today are skin care products and a few hair care products. 

Većina proizvoda koju ću vam danas pokazati je za negu kože i par proizvoda za negu kose.




First, products are by brand The Body Shop. I bought their tea tree face wash and toner. I have mixed feeling about this products. Face wash didn't do much for me because my skin is normal and this product is more for people with problematic skin. When it comes to toner I really liked it. My skin is extra clean so I would highly recommend this toner. 



Prvi, proizvodi su od brenda The Body Shop. Kupila sam njihov tea tree fel za umivanje i tea tree toner. I imam pomešano mišljenje kada su ovi proizvodi u pitanju. Kada je u ptianju gel moram priznati da ništa posebno nije učinio za moju kožu, a razlog tome je to što je moja koža kombinovana, a ovaj proizvod je više za problematičnu kožu. Kada je u pitanju toner on mi se zaista dopao. Moja koža je bila extra extea čista i preporučujem vam da probate ovaj toner. 


Next, we have products by L'Oreal. Again face wash is definitely not for normal skin. This is more for oily skin, otherwise, your skin will be extremity dry. So I don't recommend this product if you have normal skin. When it comes to toner it's the same situation like the previous toner I like it and recommend it. 



Zatim, imamo proizvode od L'Oreala. Ponovo gel za umivanje nije definitivno za normalnu kožu lica. Ovo je gel za mastnu kožu, u protivnom and koža će vam biti ekstremno suva. Tako da vam ga ne preporučujem ako imate norlamnu kožu. Kada je u pitanju toner ista situacija kao i sa predhodnim, dopada mi se I preporučujem ga. 



Next, we have to products one is by Mizon, and another one is Chinese brand that I never heard about. When it comes to Mizon face cream it's amazing. One of the best face creams that I ever tried. The face mask is 0. I by accident ordered let's say copy version for the original bubble mask. This one is awful it's will make your skin sticky and your skin can get irritated. I didn't really use this at all but anyway I'm putting it in this post. Pls, be careful when you buy on eBay.

Zatim,. Imamo dva proizvoda jedna je od brenda Mizon I drugi je od kineskog brenda za koji nikada nisam čula. Kada je u pitanju Mizon krema za lice Ja sam oduševljenja. Kada je u pitanju maska za lice čista 0. Slučajno Sam naručila kopiju originalnog proizvoda. Ova proizvod je nikakav, koža će vam biti lepljiva I koža može da se iritira. Dva puta sam probala ovu masku, ali sma ipak odlučila da ga stavim u ovaj post. Molim vas budite pažljivi kada kupujete ne ebayu.


Last, skin care product is thermal water by Uriage. This is amazing products and I definitely recommend it for hot summer days. 

Zadnji, proizvod za negu kože je termalna koža od brenda Uriage. Ovaj proizvod je predobar I preporučujem ga za tople letnje dane. 


Now we are moving on to hair products. I have two they are by the same brand called Natures Bounty. Both of them are vitamins for your hair, skin, and nails. When it comes to gummies vitamin don't waste your money they don't do anything, but when it comes to actually vitamin pills they are amazing. Your hair and nails are going to grow faster thicker and you are going to notice new hair all over your head. When it comes to skin, to be honest, didn't really notice anything. 

Sada ćemo preći na proizvode za negu kose. Ima dva proizvoda od Brenda Natures bounty. Ona proizvoda su vitamini za kosu, kožu I nokte. Kada su u pitanju gummie vitamini nemojte trošiti novac na njih ništa posebno nećete učiniti za vašu kosu, kada su u pitanju pilule one su savršenstvo. Kosa će vam brže da raste biće gušća, nokti će biti jači i duži, ali kada je u pitanju koža ništa posebno nisam primetila. 



Next, we have two body care products. One is by Sephora and another one is by Afrodita. I already talked about Sephora body lotion. It's one of the most beautiful lotions that I ever tried. When it comes to afrodita to body milk I'm very disappointed. Everyone talked about how amazing is this body milk and shower gel and I'm here like really? The smell disappeared after 10 minutes and it doesn't moisturize at all. Don't get me wrong I love afrodita products I use their shampoo, but this lotion is a big no from me. 

Zatim, imam dva proizvoda za negu kože. Jedan je od Brenda Sephora, a drugi je od brenda Afrodita. Već sam pisala o Sephora losionu. Jedan od najboljih losiona koje sam probala. Kada je u pitanju afrodita mleko za tel, dosta sam se razočarala. Svi su pričali kako su extra itd. Miris nestaje nakon 10 minuta i ne hidrira uopšte. Nemojte me shvatiti pogrešno ja volim afrodita proizvode koristim njihov šampon, ali ovaj losion je veliko ne od mene. 



Last, products for this post are Avon nail expert cuticle complex disappointed. Dr rescues the same, but L'Occitane hand cream is the most amazing hand cream I ever tried definitely gonna buy it again. 

Zadnji, proizvodi za ovaj post su Avon nail exprect cuticle complex razočarenje. Dr Rescue takodje, Ali kada je u pitanju L'Ocittane krema za ruke ja sam oduševljena, defeinitivno ću je ponovo kupiti. 





That's all for this post cuties! I hope you enjoyed, leave a comment and tell me what you used recently? 


To je sve za ovaj post slatkiši! Nadam se da vam se dopao, ostavite komentar I recite mi šta ste koristili u poslednje vreme? 

Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 



Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.















You Might Also Like

3 comments

  1. Htela sam da probal body shop gel za umivanje, ali sada vidim da i nemam neku posebnu potrebu za njim :D Moja koza je masna, verovatno ce rezultat biti kao i tvoj :) Odlican post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno nemas potrebe nece uopste ocistiti pore ja ti preporucujem L'Loreal, Avon, ili Baking powder od brenda etude ^^ oni su super za masnu kožu i odlično čiste pore ^^ p.s hvala na komentaru xo :)

      Избриши
  2. L'Occitane kreme za ruke obozavam, vecinu sam probala i ne bih se mogla odluciti samo za jednu :)

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram