Ultra mini Haul & review

09:21:00




Hey, cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. If you are on my blog for the first time I wish you very warm welcome. In today's post I'm going to show you a new perfume that I got, and also I'm gonna give a little review of this amazing perfume. So I hope you are gonna enjoy this post. 

Ćao, slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. Ako ste po prvi put na mom blogu želim vam najtopliju dobrodošlicu. U današnjem postu ću vam pokazati parfem koji sam dobila i takođe ću uraditi mini recenziju ovog predivnig parfema. Nadam se da ćete uživati u ovom postu.



A perfume that I got is Alien essence absolue as you can see on pics. I decided to get this perfume because my friend has it and the smell of this perfume is vanilla and you know how much I love vanilla. Another reason that I decided to get this perfume is that it's getting discontinued so I was really lucky to find this perfume. 

Parfem konji sam dobila je Alien essence absolue kao što možete videti na fotografijama. Odlučila sam se za ovaj parfem zato što ga moja drugarica ima i glavna nota ovog parfema je vanila i verovatno ako pratite moj blog znate da obožavam vanilu. Još jedan razlog zbog kog sam se odlučila za ovaj parfem je to što će biti povučen iz prodaje i iskreno sam imala jako veliku sreću što sam ga dobila. 


The price of this perfume is about 60€ I believe it's a bit expensive for only 30 ml of perfume, but in the end, it's worth when you smell it. It last really long like classic alien and has that alien base, but after a little bit it has very strong vanilla scent mixed with classic alien scent, but vanilla is definitely more powerful and I really like that. 



Cena ovog parfem je negde ono 60€ od prilike što je veoma skupo za parfem od 30 ml, ali se na kraju isplati kada ga pomirišete. Veoma je postojan kao i klasični Alien i ima alien bazu a posle se miris razvije u vanillu pomešanu sa sa alienom, ali miris vanille definitivno prevlada što mi se jako dopada. 





The bottle is extremely cute and that is one more reason why I decided to buy it, also packaged is really nice very classy I'm definitely keeping the boxAlso, one more great thing about this perfume is that is refillable. 

Bočica je ekstremno slatka i to je jedan od razloga zbog kog sam se odlučila za obaj parfem, takodje je i samo pakovanje veoma lepo i klasično i definitivno ću zadržati kutiju. Još jedna super stvar je to što kada potrošite ovaj parfem možete ga ponovo napuniti. 





When you buy perfume in France in Sephora or any other perfumery you get a lot of testers like a lot. This time I got 11. I can't wait to try them especially CHANEL mascara and nuxe face products. Also, I got 2x Miss Dior testers and two coco mademoiselle testers that I'm going to keep in my make up bag. 

Kada kupitie parfem u Frnacuskoj bili u Sephori, ili nekoj drugoj parfimeriji dobijate jako puno testera. Ovog puta sam dobila 11. Jedva čekam da ih sve isprobam pogotovo CHANEL maskaru i nuxe proizvode. Takodje sam dobila 2x testera miss dior parfema i 2x testera coco mademoiselle koje ću definitivno držati u svom neseseru. 


So that's all for this post cuties! I hope you enjoyed, leave a comment and tell me did you try this perfume and if you did tell me how much you like it?   

To je sve za ovaj post slatkiši! Nadam se da vam se dopadao, ostavite komentar i recite da li ste probali ovaj parfem, ako jeste kako vam se dopao? 

Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 



Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.



You Might Also Like

4 comments

  1. Lepe fotke:) Posetite i moj blog http://shoppingholicarka.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Nedavno sam imala i potrosila alien Extraordinaire tako se valjda pise :D Apsolutno moj omiljeni i bozanstven i svi ovi alien su po mom ukusu i opet bih kupila. Odlican izbor :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Apsolutno se slažem da su svi Alien parfemi zaista predivni :D <3 Hvala puo na komentaru xo

      Избриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram