Shopping therapy haul Fashion H&M ZARA Pull & Bear Bershka C&A

08:28:00


Hey, cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. If you are on my blog for the first time I wish you very warm welcome. In today's post, I'm going to show you what I recently bought when I went shopping. In this post, I'm going to show you clothing that I bought and next post is going to be about beauty so stay tuned for that. I hope you are going to enjoy in this post xo.

Ćao slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. Ako ste po prvi put na mom blogu želim vam najtopliju dobrodošlicu. U današnjem postu ću vam pokazati odeću koju sam kupila kada sam šopingovala. U ovom postu ću vam pokazati odeću , a u sledećem postu ću vam pokazati kozmetiku i šminku tako da definitivno zapratite moj blog. Nadam se da će vam se ovaj post dopasti xo. 







First, I'm gonna start with Zara. I bought three items in Zara. One of the items that I bought its cute beaded boho mini bucket bag. I really needed some small cute bag that is not black and I didn't want to cost too much. So when I looked online I fell in love with this bag and when I saw in the store I was like you are mine. The price of this bag was 1990 rsd which is more than okay price. 



Next, clothing item that I bought is a simple oversized white t-shirt that says polite till I bite. You know that I love either white or black t-shirts like that. The best thing was the price. I paid 990 rsd which is a bit meh because this is a simple white t-shirt. 


Last, clothing item is dress/tunic with what I call salsa sleeves. I usually stay away from very elegant thing like that, because my style is very casual, but I changed a lot in the past two years so I'm more attracted to more elegant stuff now and this tunic was perfect. I would wear it with black pants, but it's long enough to wear it like a dress, in the end, it's all to you and what you prefer. This tunic was part of the new collection so the price is a as bit expensive I paid 3990 rsd, but material and quality of this tunic is amazing so in the end, it's worth the price. 

That's all that I bought from Zara. 

Prvo, ću krenuti sa stvarima koje sam kupila u Zari. Kupila sam tri stvarčice. Jedna od njih je preslatka boho torba sa perlicama. Trebala mi je mala lepa tprbica, a da nije crna I takodje da ne košta nečiju celu platu. Kada sam gledala online koje stvarčice imaju na Zara sajtu ova torbica mi je zapala za oko. Kada sam je ugledala u radnji bila sam u fazonu moja si! Cena ove torbice je 1990 dinara što je okay cena po meni. 


Sledeća, stvar je obična oversized bela majica na kojoj piše polite till I bite. Znate da volim, ili crne, ili bele majice kao što je ova. Najbolja stvar je bila cena s obzirom da ovakve majice mogu koštati preko 1500 dinara. Ja sam platila 990 što i nije loše s obzirom da je ovo obična bela majica.. 


Zadnja, stvar koju sam kupila u zari je haljina/ tunika sa kako ja zovem salsa rukavima. Uglavnom se udaljavam od elegantnijih stvari zato što je moj stil veoma casual, ali u odnosu na pre ukus u odeći mi se dosta promenio u zadnje dve godine. Više me privlače elgantnije stvari i ova tunika mi je odmah zapala za oko.  Ovu tuniku bih nosila sa jednostavnim crnim pantalonama, ali je dovoljno dugačka pa se može nositi i kao haljnina, sve zavisi od toga kako više volite da nosite. Ova tunika je deo nove kolekcije pa je i malo skuplja platila sam je 3990 dinara, ali materijal i kvalitet su savršeni tako da je vredna svakog dinara. 



To je sve što sam kupila u Zari.







Now let's move on to H&M. I must say I was very disappointed with H&M they didn't have half of the stuff that they have online, and also most of the stuff is from past collection, but I found few items that I liked. 


First, clothing  item is boho blouse from free spirit collection. When I saw this blouse for the first time on their website I just feel in love with it. So I was very happy when I saw it in the store. The price of this blouse is 2200 which is in my eyes a bit more considering that material is very seen through. 



Next, clothing  item is pants. Unfortunately, that didn't have machining pants, but these pants with blue details are a good match. They are very comfortable and flattering for all body types. The price of these pants was 3200 rsd. 


Next, clothing item from H&M that I bought is a black t-shirt with lacing on sides. I liked that it's simple on front and party on sides. It fits very well and laces are a nice detail. The price of this t-shirt is 1700 rsd. 

Last, items that I bought is can you guess? Black skinny jeans. All I have to say is I paid 2200 for them nothing exciting about them. That's all that
I bought from H&M. 


Sada da predjemo na H&M. Moram reći da sam razočarana H&M-om nisu imali polovinu stvari koje imaju online i takođe većina odeće koje su imali u radnji je iz prošlih kolekcija, ali sam uspela da pronadjem par stvarčica koje su mi se dopale.


Prva, stvar je boho bluza iz free spirit kolekcije. Kada sam ugledala ovu bluzu po prvi put na njihovom sajtu odmah sam se zaljubila u nju. Tako da sam bila jako srećna kada sam je ugledala u radnji. Cena ove bluze je 2200 dinara što je veoma skupo uzimajući u obzir da je materijal veoma tanak i providan. 

Zatim, imamo pantalone. Na svu žalost nisu imali pantalone koje su dolazile u komplet sa bluzom, ali ove pantalone sa plavim detaljima su dobar spoj. Veoma su udobne i pristajaće svima. Cena ovih pantalona je bila 3200 dinara. 

Sledeća, stvar koju sam kupila u H&M je crna majica koja ima pertle sa strane. Jako mi se dopalo što je jednostavna napred ,a zanimljiva sa strane, pertle sa strane su jako zanimljiv detalj. Cena je bila 1700 dinara. 



Zadnja, stvar iz H&M-a je? Možete da pogodite? Crne skinny jeans. Sve što ću reći je da sam ih platila 2200 dinara i nisu ništa wow. To je sve što sam kupila u H&M-u. 






Next store is C&A. I don't really shop there because their quality it's not the greatest, but sometimes there are a few nice good quality affordable items. I bought olive cardigan yes you read well olive. Most of my cardigans are either black or gray and I just feel in love with color material and quality of this amazing cardigan. The best thing about this cardigan was the price I paid only 1000 rsd. 

Sledeća, radnja je C&A. Ugoavnom ne kupujem u C&A radnja iz razloga što im kvalitet i nije baš najbolji, ali ponekada se može naći po koja kvalitetna stvar sa dobrom cenom. Ja sam kupila kardigan u maslinasto zelenoj boji da lepo ste pročitali maslinasto zelenoj. Većina mojih kardigana je ili crna, ili siva, ali ova boja mi se jako jako dopala kao i materijal i kvalitet. Najbolja stvar jeste cena. Ovaj kardigan je koštao svega 1000 dinara.



Next, I'm hoping to show you what I bought  Bershka. In this store, I found the most
perfect and simple black pants. They go perfectly with a tunic that I bought in ZARA. Also, I bought a phone case p.s I was not planning to buy phone case, but you know it's shopping. For pants, I paid 2300 rsd and 750 for a phone case. 


Sledeća, radnja je Bershka. U ovoj radnji sam pronašla najsavršeniji par crnih pantalona. Savršeno idu uz tuniku koju sam kupila u Zari. Takodje sam kupila i masku za telefon koja nije planirala, ali na kraku krajeva to je šoping. Pantalone sam platila 2300 dinara, a masku 750.



Last, store that I went to is Pull & Bear. Here I mostly buy accessories. This time I bought two necklaces and set of rings. Also, I bought sandals, but I forget them at my other house I'll try to find pictures to show you how they look. Necklaces were 1000 rsd a piece set of rings was 750 and sandals were 2600 rsd. 

Zadnja, radnja koju sam posetila je Pull & bear. Kod njih uglavnom kupujem aksesoare. Ovog puta sam kupila dve ogrlice sef prstenja. Takodje sam kupila i sandale, ali sam njih zaobravila u drugoj kući, pokušaću da nadjem fotografiju online da vam pokažem kako izgledaju. Ogrlice su koštale po 1000 dinara set prstenja je koštao 750, a sandale su koštale 2600 dinara.


That's all for this post cuties! I hope you enjoyed, leave a comment and tell me did you bought something nice recently? 

To je sve za ovaj post slatkiši! Nadam se da vam ss dopao, ostavite komentar i recite mi šta ste vi kupili u skorije vreme? 

Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 



Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.




You Might Also Like

0 comments

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram