Lilly haul Garnier, Batiste, AURA, LLUMUS, L'Oreal, Allin

09:09:00



Hey, cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. If you are on my blog for the first time I wish you very warm welcome. In today's post, you are going to see what I bought in Lilly. You know that I love shopping in Lilly. In this post, you are mostly going to see hair care products that I bought. So I hope you enjoy xo. 

Hey slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. Ako ste po prvi put na mom blogu želim vam najtopliju dobrodošlicu. U današnjem postu ću vam pokazati šta sam kupila u Liliju. Do sada svi verovatno znate koliko volim da šopingujem u Liliju. U ovom postu ćete videti uglavnom proizvode za negu kose koje sam kupila. Tako da se nadam da ćete uživati.



Like I said most of the products that I bought are hair care products. So we are going to start first with them. 

First,  product that I bought is Garnier grow strong hair mask. Since I'm washing my hair once or twice a well there is no need to spend money on conditioner I just use a hair mask. Also, I'm out of my last one. What made me buy this hair mask is the scent. It smells like apples and I love the smell of apples. I tried it once, but it's too early to say anything. 

Next product is also by Garnier and its hair growth serum. I'm trying to get my hair thicker and I saw this serum and decided to try it out and see if it actually is going to work. I'll definitely let you know if it works. 

Next, we have allin shampoo. The main reason why I bought this shampoo is because of build up that I have in my hair from dry shampoo.Also, this is all natural shampoo and that is going to help your hair grow thicker & stronger. When I finish using it I'm going to do a review. 

Next, we have tea tree oil. I already talked about how amazing tea tree oil is for your skin & hair.

Next, we have coconut & castor oils. I ran out of my oils and I love putting oil my hair once a week to nourish it. 

Last, two hair care products are of course my fav batiste dry shampoo and L'ORÉAL rout touch up spray. I can't wait to see how this spray is going to work. To be honest I have high hopes for this product. 

Kao što sam rekla većinu proizvoda koje sam kupila su za negu kose. Pa ćemo prvo njih pokazati i reći nešto o njima.

Prvi, proizvod koji sam kupila jeste Garnier grow strong maska za kosu. S obziom da kosu perem jednom ili dva puta nedelno nema potreba da trošim novac na regenrator i zato koristim masku za kosu. Takodje, sam potrošila prošlu masku za kosu i trebala mi je nova. Šta me je najviše nateralo da kupim ovu masku jeste miris. Miriše na jabuke , a obožavam miris jabuka. za sada sam je jednom probala tako da je rano reći nešto što se tiče ove maske.

Sledeći proizvod je takodje od Gariera i u pitanju je serum za rast kose. Trenutno idem ka tome da mi kosa postane gusta pa sam se odlučila da probam ovaj serum s obziorom da nije puno koštao i nadam se da će se uspešno pokazati. Definitivno ću uraditi recenziju za ovaj proizvod.

Zatim, imamo ulje čajnog drveta. Već sam pisala o ovom proizvodu i koliko je dobar za kosu i za kožu.

Zatim, imamo kokosovo i ricinusovo ulje. Pošto su mi ponestale bočice ulja odlučila sam da ih dopunim s obzirom da volim da koristim ulje kada je u pitanju nega kose.


Zadnja, dva proizvoda za negu kose su  Batiste suvi šampon i L'ORÉAL rout touch up spray. Jedva čekam davidim kako će se ovaj proizvod pokazati. Imam jaku velika očekivanja za ovaj proizvod.










Now let's move on to makeup products. I bought five. Three of them are aura liquid lipsticks. I already did a review for these lipsticks. Shades that o bought are 603 sooner or later, 605 checkmate & 625 Break the rules. Also, I bought two highlighters, one of them is by brand LLUMUS and another one is by AURA. I tried AURA highlighters before and I liked it so I hope this one is going to be okay. Also, I have high expectations for LLUMUS highlighter I'm planning on buying another one and doing a review. So stay tuned for that.




Sada ćemo preći na šminku. Kupila sam par proizvoda. Od toga su tri AURA tečni ruževi. Već sam odradila recenziju za ove proizvode. Nijanse koje sma kupila su 603 sooner or later, 605 checkmate & 625 Break the rules. Takodje sam kupila i dva highlightera, jedan od njih je od brenda LLUMUS a drugi je od AURE. Već sam koristila AURINE highlightere i moram priznati da sam veoma zadovoljna. Takodje, imam velika očekivanja za LLUMUS highlightere i laniram da kupim još jedan i odradim recenziju. Takoda da definitivno pratite moj blog.










That's all for this post cuties, I hope you enjoyed. Leave a comment and tell me did you tried any of these products. 

To je sve za ovaj post slatkiši. Nadam se da ste uživali. ostavite komentar i recite mi da li ste probali neke od ovih proizvoda?

Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 



Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.




You Might Also Like

6 comments

  1. Ajme draga, ova kupovina je izvrstna! Malo je reci da sam odusevljena! Meni se naravno, najvise dopada deo sa sminkom, ali i ostali proizvodi izgledaju tako savrseno, i veoma koristno! Verujem da ce ti odlicno sluziti! Sjajn post, draga!

    Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post! Predivna kupovina! Javljaj utiske za apsolutno sve proizvode, svi su interesantni :D
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru xo i uskro će biti recenzija o proizvodima koje sam kupila xo <3

      Избриши
  3. Odličan post. Zadivila si me kupovinom u Liliju. Stvari koje si uzela su odlični, ali ipak šminka je šminka ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram