The Best Drugstore Concealer \ Najbolji drogerijski korektor

11:34:00


Hey, cuties! Welcome back to my blog' I hope you are all doing well. If you are on my blog for the first time I wish you very warm welcome. In today's post, I'm doing a review of essence camouflage concealer. I bought this concealer when I went shopping and I showed it in my shopping therapy haul. If you want to read that post click here. So let's start. 

Hey slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam ste da ste svi dobro. Ako ste na mom blogu po prvi put želim vam najtopliju dobrodošlicu. U današnjem posto možetw pročitati recenziju essence camouflage korektora. Ovaj korektor sam kupila kada sam bila u šoping terapiji I pokazala sam ga u šoping postu koji možete pročitati ovde. Pa počnimo.






The main reason why I bought this concealer is that I'm already used creamy camouflage concealer. This concealer is not creamy like classic camouflage concealer. Classic camouflage concealer is a bit heavy for every day use and if you don't set it you can expect it to crease. I was very happy when I saw that they have the same concealer in a different form. I believe they are two shade like and dark, of course, I bought it in shade light. 


They say that this is full coverage concealer, but this is not entirely true. With one layer you can cover your under eye bags, pimples, but they are still peaking through a little bit. Of course, this concealer is build-able, you can add the second layer and achieve full coverage look, or if you don't have under eye bags you can leave it with one layer. 

Glavni razlog zbog kog Sam kupila korektor je taj što Sam koristila kremasti camouflage korektor. Ovaj korektor naravno nije totalno kremast kao klasični camouflage korektor. Klasični camouflage korektor je veoma težak za svakodnevnu upotrebu I ako se ne setuje definitivno će se izgužvati. Jako sam se oduševila kada sam videla da essence ima ovaj predivan korektor I u tečnoj formi. Mislim da imaju samo dve nijanse svetlu I tamnu, naravno ja sam kupila svetliju nijansu.


Na bočici piše da ovaj korektor ima totalnu polrovenost a.k.a full, što I nije potpuno tačno. Sa jednim slojem možete da pokrijete podočnjake I bubiljice, ali ćete još uvek moći malo da ih vidite. Naravno ovaj korektor je buildable a.k.a možete dodati još jedan sloj kako bi ste postigli potpunu polrovenost, ili ako nemate podočnjake jedan sloj će biti super i više nego dovoljan.






Packaging is okay I don't really like an orange cap, but that's okay it doesn't bother me too much. Of course, the best thing is price 349 which is very affordable. 

When it comes to blending it blends flawlessly l, but it dries a bit fast so you have to blend fast. What I like the most is it doesn't leave mask effect under your eyes, it blended perfectly with the skin and it looks like you are don't wearing any concealer which is amazing because I don't like that white under eye look.  I was amazed when I saw that it didn't crease at all. It stayed perfectly all day and I even didn't have to reapply it which is great.  Of course, I set it with powder like I always do when I test new concealers because there is no point in wearing concealer if you are not going to set it. 



Pakovanje je okay, mada moram prinzati da nisam veliki fan pakovanja. Ne dopada mi se narandžasti vrh, ali mi takodje I ne smeta previše. Naravno najbolja stvar u vezi ovog korektora je njegova cena, košta svega 349 dinara.

Kada je u pitanju blendanje, blenda se savršeno kao puter na tostu, ali morate brzo da blendate pošto se jako brzo suši. Šta mi se najviše dopada jeste finiš koji je jako prirodan I ne daje utisak maske savršeno se blenda I stapa sa kožom I izvledaćete kao da ne nosite korektor pošto je I jako lagan. Bila sam jako srećna kada sam videla da se nije izgužvao I nisam morala da ga ponovo nanesem što je jako super. Naravno da sam setovala područije gde sam nanela korektor kao I uvek pošto nema poente da se nanosi korektor ako se ne setuje.







Also, I did swatch next to L'Oreal concealer so that you can see that they are pretty much similar, but to be honest I prefer essence concealer because it's perfect not too liquidy not too creamy perfect balance of both. 


Now we come to what I like & dislike. 

What I like: coverage, price, availability, how it blends.

What I don't like: packaging, shade choice is very limited.

Naravno uradila sam I swatch I poređenje sa L'Oreal korektorom i kao što možete videti da su jako slični ( osim nijanse što se možete primetiti) da budem iskrena meni se više dopada essence korektor zato što nije ni previše tečan ni kremast savršen balansa oba. 

Sada smo došli do toga šta mi se dopada i šta mi se ne dopada.

Šta mi se dopada: pokrivenost, cena, dostupnost, lako blendanje.

Šta mi se ne dopada: Pakovanje, izbor nijansi je veoma limitiran. 




In The end, do I approve this concealer? Yes of course. It's affordable and for that amount of money, you get the perfect concealer. This concealer gets 5 camellias

That's everything for this post cuties, I hope you enjoyed. Leave a comment and tell me did you try this concealer? If you tried did you liked it? 

Na kraju da li odobravam ovaj korektor? Da naravno. Pristupačan je i za novac koji platite dobijate jako dobar proizvod. Ovaj korektor zaslužuje 5 kamelija.

To je sve za ovaj post slatkiši, nadam se da ste da ste uživali. Ostavite komentar i recite mi da li ste probali ovaj korektor? Ako ste ga probali  kako vam se dopao? 


Takodje ne zaboravite da lajkujete moju
 fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 



Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.



You Might Also Like

4 comments

  1. Odlična recenzija *.* Mnogo mi se sviđa kako si sve uradila, slike su odlične, ceo teskt je prelepo napisan i sve je objašnjeno, baš onako kako jedna recenzija i treba da izgleda, takođe se slažem sa tobom povodom pakovanja, ta narandžasta boja preeviše dominira :(
    Moraću da isprobam ovaj proizvod što pre, jer sudeći po tvojoj recenziji O D L I Č A N je <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na omentaru draga xo. Nadam se da će ti se ovaj korektor dopasti koliko se i meni dopada xo <3

      Избриши
  2. Mnogo mi se dopada recenzija. Kada sam uzimala korektor dvoumila sam se između tog i još jednog i dala sam priliku drugom. Nešto sam bila skeptična oko ovog. Ali pošto čitam sve više recenzija za ovaj korektor i sve su dobre, razmišljam da i njega poručim ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram