Maybelline Baby Skin review

08:03:00

Hey cuties! Welcome back to my blog. I hope you are all doing well. First, I want to wish you  Happy New Year to you all. I hope you had amazing New Year s eve. First post in this year is going to be Maybelline baby skin review. I said my Lilly haul that I am going to do review of baby skin primers . So lets start.

Ćao slatkiši. Dobrodošli nazad na moj blog. Nadam ste da ste dobro. Prvo, da vam poželi Srećnu Novu godinu. NAdam se da ste lepo prveli novogodišnje veče. Prvi post u oboj godini će biti Maybelline baby skin recenzija.  Rekla sam u svojim Lilly novitetima da ću uraditi recenziju baby skin prajmera. Pa počnimo.





As you all know baby skin finally arrived in Serbia, but they are very hard to find. I bought them in Lilly at Ušće shopping center in Belgrade in Lilly. Price is 545 rsd, and you get 22ml of product. 
There are three different primers. First one is blue instant pore eraser, and other two are instant fatigue blur in cool rose, and warm apricot.
Packaging is similar to baby lips. They come in tube, they look a bit like oversized lip glosses.

Kao što već svi znate baby skin je napokon stigao u Srbiji, ali ih je veoma teško naći. Ja sam ih kupila u Ušće šoping centru u Beogradu u Lillyu. Cena je 545 dinara, i dobijate 22 ml poizovda. Postoje tri prajmera. Prvi je plavi instant pore eraser, i ostala dva su instant fatigue eraser u nijansama cool rose, i warm apricot.
Pakovanje je slično kako baby lips pakovanje. Dolaze u tubu, i izgledaju kao preveliki sjajevi za usne.




My favourite is definitely blue one. Instant pore eraser like the name said it erase you pores, and you are not going to turn into cake or pizza. Its clear, and when you apply it your face is going to look smooth. Its smooth when you touch it. When I wear this primer I don't need touch up during day at all, and my concealer is not creasing. So if you are looking for great affordable primer I highly recommend you this one.

Moj omiljeni je definitivno plavi. Instant pore eraser kao što ime kaže izbiše pore, i ne pretvorite se u tortu, ili picu. Providan je i kada ga nanesete na lice, lice će izgledati glatko. I biće glatko na dodir. Kada nosim ovaj prajmer ne trebam da ppravljam šminku u toku dana, i korektor se ne gužva. Tako da ako tržite dobar pristupačni prajmer preporučujem vam ovaj.




Other, two are instant fatigue blur in cool rose, and warm apricot. These two are bit different. They are really good for are they really even out your skin tone, and they make you look awake. I thought that cool rose is going to match me, but its warm apricot, cool rose made me look really pink like I was blushing. When I wear them I need bit of touch up during day, but they also hold my make up really well.

Preostala , dva su instant fatigue blur u nijansama cool rose, i warm apricot. Ova dva su malo drugačija. Dobri su za izjenačavanje tena, i izgledaćete odmorno. Mislila sam da će cool rose odgovarati mom tonu, ali je to bio warm apricot,  cool rose je činio da mi koža izgleda roze kao da crvenim. Kada imam neki od njih treba mi vrlo malo popravljanje šminke tokom dana, ali takodje veoma dobro drže šminku tokom dana.






I hope you enjoyed. Leave a comment, and tell me your favourite primer?
Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!

Nadam se da ste uživali. Ostavite komentar i recite mi vaš omiljeni prajmer?
Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice slatkiša,
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 

XXXO
Alexis


You Might Also Like

8 comments

  1. Nadam se da ću uspjeti kupiti neki, još moram vijdeti koji, plavi/zeleni za smanjenje pora mi se čini ok :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Plavi je po meni najboji, znam da ga svi hvala ne možeš da pogrešiš ako ga uzmeš. Hvala na komentaru xo :)

      Избриши
  2. Odlicni su, ya sebe licno koristim plavi jer imam malo masniju T zonu i odlicno reaguje sa mojim tipom koze. Zuti je bolji na suvljoj kozi, jako je lepo zagladi i ne istice suve delove. Roze jedino nisam probala, ali ova dva koja jesam preporucujem sto zbog kvaliteta koji je odlican sto zbog cene koja je prihvatljiva svima. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cena, kvalitet za Maybelline je sve super. I ja isto imam masniju T zonu tako da plavi mi je definitivno favorit. Hvala na komentaru :))))

      Избриши
  3. Nisam isprobala ove, ali trenutno koristim Aurine i zadovoljna sam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ću takodje probati Aurine prajmere :) Ako se odlučis najtoplije ti preporučujem Maybelline prajmer. :)

      Избриши
  4. How did you get your template like that? I'm new and have no idea how to do it :( I've tried but all my templates look so bad! Please help!

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram