iPhone 7 plus 256 Gb gold review & comparison with iPhone 6 plus

09:27:00


Helou slatkiši, dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro i takodje srećna vam nova godina, nadam se da će ova godina biti duplo bolja nego prošla! Takodje se nadam da ste lepo proveli novogodišnje veče. Prvi post na mom blogu za ovu godinu će biti o mom novom telefonu.  Ove godine želim više da se posvetim blogu i da češće pišem, takodje ne želim da pišem samo o kozmetici, želim da pišem više o diy projektima i nezi kože. U ovom postu ču pričati o ceni, karakteristikama i o svemu što je novo na mom telefonu. I uradiću poredjenje sa mojim starim telefonom. 

Hello cuties, welcome back to my blog, I hope you are all doing well, and also happy New Year, I hope this year is going to be two times grater than last year! Also I hope you you spent amazing New years eve. First, post for this year on my blog is going to be about my phone. This year I really want to make more time for my blog, and to post more often, also I don't want to write only about cosmetics, I also want to write more about skin care and some fun d.i.y projects. In this post I am going to talk about price, characteristics, and everything that is new on the phone. Also I am going to compere it to my old phone.



Kao što već svi znate već skoro dve godine nisam promenila telefon, zapravo 18-og januara moj telefon će imati tačno dve godine , a još uvek se sećam kada sam ga dobila. Inače sam se ponovo odučila za plus model iz razloga što volim telefone sa velikim ekranom u poredjenju sa ovim telefonom svi ostali deluju malecko. 

Kupovina ovog telefona je već priča za sebe iz razloga što je bilo jako teško uopšte ga pronaći. Ja sam imala jako veliku sreću, kada sam stigla u Pariz sledećeg dana sam se prošetala do Apple prodavnice i puf ogromno razočarenje rekli su mi da nemaju ni jedan plus model u zalihama i da ne znaju kada će im stići, naravno to me je malo razočaralo, ali nisam dozvolila da mi to pokvari moj odmor u Parizu. Odlučila sam se da ću ga kupiti u Srbiji kada se vratim pošto su ga imali u zalihama. Mada nisam znala da će mi se ipak dosta posrećiti, kada sam se vračala sa drugaricom pre starbucksa smo se odlučile da svratimo do Apple radnje, nisam ni slutila da ću uzeti telefon. Bezveze sam pitala da imaju plus model od 256 gb, veoma ljubazan dečko me je zamolio da sačekam dok usluži drugog kupca pa će proveriti. Kada se vratio očekivala sam da kaže da nemaju, ali naprotiv rekao je da imaju nekoliko plus modela u zlatnoj boji. Odjednom mi je srce jako kucalo i ostatak priče verovatno znate izašla sam iz radnje sa telefonom. 


Like most of you guys know, I did't change my phone for 2 years now, actually my phone is turing two year in January, still I remember the day that I got it. Again I decided to get plus model cause, I don't really like phones with smaller screen, believe me once you try phone with bigger screen you never go to smaller screen phones. Also all other phones are tiny compared to iPhone plus models. 

Buying this phone is story for itself, and that's because this phone is literally a unicorn it was very hard to find it. I had such big luck when it comes to buying this phone, when I arrived in Paris next day I was on the hunt to get this phone. I went to Apple store, and puuf big disappointment they didn't have any plus models left at all, and they said that they don't know when next restock is going to be. To be honest I was kind of disappointed, and it was raining that day, but after hot cup of coco at Parisian cafe I  was fine, I said to my self it's just a phone don't let phone ruin your entire trip! I was looking online, and they had it in stock in Serbia so that was also great news. At that time I didn't know that my luck is going to change. Me and my friend were getting back from Printemps at Opera, and we decided before Starbucks to go to Apple store. It was late, and it was about to close not to many people in the store. I asked a guy that worked there do they have any 7 plus models in 256gb. Guy that worked there said he is going to check in stock. When he got back I didn't expect him to say we have few in jet black & gold. My heart stopped for a second, and rest of the story you know.






Sada da predjemo na neke karakteristike i razlike izmedju 6 plus modela i 7 plus modela.

Kutija 7 plus modela pokazuje pozadinu telefona, dok kutija od 6 plus modela ima samo siluetu telefona. Sa strane  na kutijama piše iPhone kao što možete videti na fotografijama na plus modelu  je u zlatoj boji, dok je kod 6 plus modela u srebrnoj. Naravno u kutiji dobijate kjnižicu sa upustvima i nekim karakteristikama o telefonu, zatim dobijate slušalice i punjač. Naravno uz slušalice dolazi i mali adapter koji če vam služiti za stare slušalice pošto iphone 7 nema takozvani headphone jack, ali to nije problem pošto su uključili adapter uz telefon. Ako izgubite ovaj adapter cena je 9 eura i može se pronći u Apple radnji. Iskreno nemi ne smeta što iPhone 7 nema headphone jack pošto retko i slušam muziku.

Cena ovog telefona je 1129 eura ( sim free 256gb) diretkno u Apple radnji. U Srbiji je dosta skuplji bez poreza iznosi negde oko 900 eura što je i više nego super. Cene ostalih modela možete pogledati na Apple sajtu.


Know let's go to some characteristics, and differences between 6 plus model, and 7 plus model.

iPhone 7 plus box shows back of the phone, iPhone 6 plus box just shows silhouette of the phone. On the side of both boxes it's written iPhone as you can see on photos below. In box you get booklet with some characteristics about the phone, also you get headphones and of course charger. Headphones come with small adapter or your old headphones, cause by know you probably know that iphone 7 plus doesn't have a headphone jack, but that's not the problem because you get the adapter. If you lose this adapter price is 9 euros, and you can get it in Apple store. To be honest I am not mad at all at missing of a headphone jack, I rarely listen to music anyway. 

Price of this phone is 1129 euros ( sim free 256gb) directly from Apple. In Serbia it's much more expensive, and without taxes it's around 900 euros which is not bad at all. You can look price for other models, and different storage at Apple.fr 









Kao što viditi na prvi pogled oba modela deluju isto, ali su zapravo veoma različiti. Deluju kao blizanci, a zapravo su daleki rodjaci. Najveća razlika izmedju ovih telefona jeste kamera. iPhone 6 plus ima kameru od 8 megapixela koja zapravo uopšte nije loša s obzirom da napravi bolje fotografije nego pojedini telefoni sa više megapiksela. iPhone 7 plus ima duplu kameru sa dve kamere sa po 12 megapixela. Fotografije na ovom telefonu su apsolutno fenomenalne čak i kada svetlost nije savrsšena. Jedna kamera je wide angle lens, dok je druga telephoto lense tako kada zumirate ne gubite na kvalitetu.

Sledeća stvar koju možete primetit jeste da su linije atene pomerene tako da da lepše izgledaju. Na crnim modelima se i ne vide, iskreno mogli su da ih na ostalim modelima jednostavno stope sa telefonom da se isto ne vide, ali meni iskreno ne smetaju previše, ali je definitivno estetski lepše nego na starim modelima. 


At the first look both phones look the same, but actually they are very different. They look like twins, but they are actually cousins. The biggest difference between this phones is camera. iPhone 6 plus has 8 megapixel camera that acutally is not bas at all it's pretty much amazing, and also it makes better photos than some phones with more pixels. iPhone 7 plus has double camera, so that's two cameras with 12 megapixels. Photos on this phone are just breathtaking, even when lighting is not so great. One camera is wide angle lens, other one is telephoto lens. When you zoom in you don't lose quality.

Next, thing that you can notice is that antenna lines are moved so they look more aesthetically pleasing. On black models you can't really see antenna lines, it would be nice that they did that with other phones, but it doesn't bother me too much.












 





Kao što sam već rekla novi iphone nema headphone jack. Sledeća promena je dugme. Zapravo na novom telefonu to nije dugme ne nzam kako da vam obijasnim stvarno trebate da osetite da bi ste ukapirali. Novo dugme ne možete pritisnuti kao staro već je apple ugradio taptic engine i svakog puta kada pritisnete dugme zavibrira tako da imate osećaj kao da ste ga zapravo pritisnuli, ali zapravo niste to je bio odgvor telefona, zapravo tapic enginea.

Izbacili su headphone jack, ali su dodali još jedan zvučnik i verujte mi zvuk na novom telefonu je mnogo bolji nego na starom iphone 6 plus modelu.


Ekran na novom telefonu je 25 puta svetliji nego na predhodnom iphone 6S modelu.

Apple je dodao dve nove boje jet black i matte black, ili kako apple zove black.

Iako su dimenzije telefona ostale poptpuno iste iphone 7 je zapravo lakši, što će vam možda biti čudno u početu, ali je zapravo istina.

Takodje je bolji blic dodat na telefon.

Narvno dodata je i nova prednja kamera od 7 mega pixela i ekran je takodje i blic, tako da selfiji u mraku i pod lošim svetlom će izgledati dosta bolje.

Sa strane telefoni izgledaju dosta slično, nekoliko malih proemna je napravljeno.

Like I already said there is no headphone jack. Next change is the button. Actually it's not a button, don't really know how to explain you really have to press it to see what I am talking about. New button you can't press it in like old one, apple added taptic engine, and everytime you press the button you have feeling like it's real button, but actually it's taptic engine answer to your press.

Again no headphone jack, but they added one more speakers, and believe me quality of sound is much more better.

Screen is 25 precet more brighter than previous model.

Phone is much lighter than iPhone 6 plus.

Also better flash is added.

Of course they upgraded front camera, now it's 7 megapixels, and your screen is also flash so all that selfies in the dark are going to look much better.

Both phones on the sides looks almost the same, a very few things are changed.






Sada da predjemo na maskice. Ako imate stari model 6 plus i 6S moraćete da naručite nove maske pošto stare maske se ne poklapaju sa novim modelom. Ja sam jednu kupila u Parizu.

When it come to cases, you'll have to order new new cases. Old cases doesn't fit on new phone, actually they cover camera, and you don't want that.









Sada smo došli do pitanja da li vredi da kupite ovaj telefon? 

Što se mene tiče uvek sam za kupovinu novog telefona, ali ako želite da se upgredujete na iPhone 7 sa iPhona 6S, pošto su razlike minimalne sačekajte sledeći model. Ja vidim razliku u odnosu na iPhone 6. Na kraju krajeva ipak je to samo telefon, meni iskreno nije bitno kakav telefon neko ima sve dok je neko srećan sa telefonom koji ima. Samo bih htela da napomenem nemojte kupovati lažne telefone. Non stop su mi na news feedu, pre svega što ti telefoni nisu sigurni i dosta puta s dogodi da eksplodiraju. Danas sam videla da prodaju Samsung galaxy note 7, a do sada svi vrlo dobro znamo da je telefon povučen iz prodaje iz razloga što nije siguran tako da definitvno kopija ovog telefona ne može biti bolja od originala.  Na kraju dana nećete imati ni iphone ni samsung telefon imaćete kopiju koja nimalo nije slična originalu i koja pre svega nije sigurna za upotrebu. Takodje postoje dosta pristupačnijih telefona sa savršenim perfomansama, ali ako ipak želite iPhone kod nas je to već malo teže kupiti iz razloga što mu je cena u odnosu na inostranstvo dosta veća, pristupačniji način je uzeti telefon na pretplatu, ali sve u svemu molim vas nemojte kupovati nešto što vam se ne dopada samo da udovoljite drugima, ili zato što je in kupite zato što volite i zato što će vam koristiti. Ja sam nov telefon kupila pre svega što volim Apple nisam hardcore fan i ne mrzim ostale telefone, ali volim Apple i način na koji oni posluju, ali pre svega mi se dopada njihova tehnologija i njihov odnos prema klijentima.

Now final question is this phone worth buying?

If you ask me I am always for new phonr, nut if you want to upgrade from iPhone 6S, wait another year cause changes from 6S are not that much big, but I see diffrence compared to iPhone 6. In the end of the day it's just phone, I presonally don't care about what phone is someone carrying, if they are happy with their phone that is so awsome. I want to say something very important, and that is DON'T BUY FAKE PHONES. Fake phones are constantly on my news feed. Those phones are not safe to use, and many times they explode. Today I saw that they are selling fake galaxy note 7, ad we all kno that that phones is  out of the market, becuase it's not safe to use, so copy of that phone is definitely not safe to use. In the end you won't have iphone, samsung or anyother phone. You'll have copy that is not the same at all as original phone, and the most importantly it's not safe to use. There are so many affordable phones on the market with great specifications, but if you want to buy iPhone in Serbia it's a different story cuase price is much higer than other eu countries.

To je sve za ovaj post slatkiši. Nadam se da vam se dopao ostavite komentar i recite mi koji telefon vi imate?

That's all for this post cuties. I hope you liked it, leave a comment, and tell me what phone you have?


Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!


Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice slatkiša.
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 












You Might Also Like

2 comments

  1. AAAaaaaaaa zaljuboila sam se!
    Ali to je nemoguća ljubav. :(
    Super post,lepo odradjen i veoma koristan.
    xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znaš kako je meni i koliko volim Apple :D Nikad ne reci nikad kada je u pitanju ljubav :* <3

      Избриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram