My experience at CHANEL Rue Cambon \ Moje iskustvo u CHANEL Rue Cambon radnji

09:40:00


Helou slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. Današnji post će biti o mom iskustvu u CHANEL radnji u Rue Cambon ulici. Kao što znate CHANEL je moj najomiljeniji luksuzni brend i po prvi put sam posetila Rue Cambon radnju, bez obzira što sam bila u Parizu hmmm ne znam ni ja tačno koliko puta, ali nikada nisam posetila CHANEL radnju u ulici Cambon, ali za sve postoji prvi put.

Hello cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. Today's post is going to be about my experience at CHANEL Rue Cambon store. Like you already know, CHANEL is my favourite high end brand, and this was my first time visiting rue Cambon store even though I was in Paris many many times, but like I always say there is a frist time for everything.




Načula sam dosta priča o ovoj radnji. Naravno to uključuje i dobra i loša iskustva, tako da u ovom postu ćete pročitati moje iskustvo. Da budem iskrena bila sam dosta uzbudjena što ću posetiti ovu radnju. Ako niste znali ova radnja je otvorena 1918 godina i stan Coco Chanel se nalazi u ovoj zgradi, tako da je ova radnja i sama zgrada puna istorije. Imala sam malu aneksizost kada sam stigla u u ulicu, ali za tim nije bilo potrebe.  Pre ulaska u radnju ljubazni doorman će vam otvoriti vrata i i ljubazno se osmehnuti. Kada udjete sa desne strane se nalaze stepenice koje vode u salon koji je dostupan za probu haute coutre klijenata. Cela radnja je u ogledalia veoma jednostavna klasična sa posebnim šarmom. Svi zaposleni će vam se ljubazno osmehnuti i poželeti dobro došlicu. Radnja je veoma velika i sastoji se od nekoliko delova koji uključuju aksesoare, torbe, beauty deo. Ja sam posetila beauty deo i odlučila se da probam novi CHANEL No5 parfem. Najbolje od svega je što vas niko ne gleda sa visine, možete slobodno isporbati šta god želite pa čak i ako ništa ne kupite, pošto dosta ljudi ne želi da udje u luksuzne radnje baš iz razloga što se zaposleni neljubazno ponašaju. Jedino neprijatno iskustvo koje sam imala jeste u Hermes radnji, tamo su zaposleni jako neljubazni i ako ih pitate nešto jedva odgovre što je jako šteta za tako poznat i uspešan brend.

I heard a lot of stories about this store. Of course that include positive, and negative experiences, so in this post you can read about my experience. I was very excited that I have oppertunity to visit this CHANEL store. If you didn't know this store was open in 1918, and also Coco Chanel's apartmant is in this building, that makes this store and building full of history. I had little anxiety when I arrived in rue Cambon, but there was zero need to be nervous. Before you go in a door man will open your door, and greet you with a big smile. When you get in on your right you will see big painting of Coco Chanel, and iconic stairs that lead to salon when haute couture clients have their fittings. The whole store is covered with mirrors, but it's also really classy with special charm. Every single employe will greet you. Like I said this sore is huge, and has few parts for accessories, bags, shoes, and of course beauty department. I decided to visit beauty department, and try new CHANEL No5 perfume. The best thing is nobody is going to be rude, even if you don't buy anything everyone is gonna treat like you bought the most expensive bag, they really value every single customer and visitor the same. My only bad experience was in Hermes store, everyone there was very rude, and that is shame for such successful brand.


Kao što možete da viditi kupila sam novi CHANEL parfem i novi kompaktni puder. Naravno sve je lepo zapakovano u predivnoj CHANEL kutiji koja je naravno došla sa predivnom mašnom. Drago mi je dosta pažnje posvećuju i na detalje, ipak su neakada male stvari dovoljne da usreće nekoga znam da mene male stvarčice čine jako srećnom.

Like you can see I bought new CHANEL perfume, and new compact powder. Of course everything came packed in beautiful CHANEL box that came wrapped in beautiful bow. I am really glad that they make sure that every single detail is perfect.







Kada smo već kod detalaja, pogledajte kako dobijate račun u maloj knjižici, prosto divno jednostavno se osećate posebno. Takodje kada plaćate račun odvedu vas u posebnu prostoriju u kom se naplaćuje račun dok vam ljubazni prodavac upakuje stvari. Na kraju vas ljubazno pozdrave i naravno požele da ponovo svratite.

Poenta cele priče je da ako ste u Parizu definitivno svratite do CHANEL radnje u Cambon ulici, pošto se definitivno nećete razočarati i uvrerićete se u nivo profesionalnosti i ljubaznosti zaposlen.

When we are about details, just look at receipt. You get your receipt in small booklet, it's just simple, classy, and amazing it will make you feel special. Also there is a separate room for paying. Will you pay lovely sale associate will pack your stuff. In the end they will great you, and tell you that they hope to see you again.

Point of the story is if you are in Paris definitely go to CHANEL store at rue Cambon, and you won't be dissapointed in level of hospitality, and professionalism.




To je sve za ovaj post nadam se da ste uživali, ostavite komentar i recite mi koja je zadnja luksuzna radnja koju ste posetili?

That is all for this post, I hope you enjoyed, leave a comment and tell me which luxury store did you visit recently?


Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!


Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice slatkiša.
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 


You Might Also Like

3 comments

  1. Drago mi je da si se super provela i da je osoblje ljubazno, jer zapravo to je ono najbitnije u radnjama kao sto je Chanel..xo

    https://theninebyivana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Prvi put sam na tvom blogu i nekako sam dospela na ovaj post i ne mogu da ne kazem da mi se sve dopada :) Blog je super. Post je drugaciji i odlicno napisan. Da ne spominjem slike. Ja sam trenutno u Parizu, ako bude prilike bas bih volela da vidim tu prodavnicu o kojoj si pisala :) Svaka cast :) I zapratila sam te, svrati i ti do mene ;)
    http://samo--kazem.blogspot.fr

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram