January Favourites 2017 CHANEL, Benefit, NYX, Essence, Maybelline, Sephora, AURA, Batiste, Yves Rocher, The Body Shop

10:11:00

Helou slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. U današjem postu ću vam pokazati omiljene proizvode koje sam koristila u januaru. I ove godine ću se truditi da da za svaki mesec postujem favorite. Nadam se da će vam se dopasti ovaj post xo.

Hello cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. In today's post I am going to show you products that I used in January. I am going to try to post favorites for every single moth this year. I hope you are going to enjoy in this post.


Prvo da krenemo sa negom kose. Ovaj proizvod sam otkrila krajem decembra prošle godine, ali ga nisam koristila sve do početka januara. U pitanju je Batiste suvi šampon. Kao što znate ja najviše volim batiste suve šampone, skoro uvek se nadju u mojim faovirtima. Ovaj šampon mi se dopada zato što u sebi ima boje, koja lepo prekriva izrastak i takodje ako vam je teme previše svetlo odnosno belo lepo može i to prekriti, a da ne izgleda veštački. Cena ovog proizvoda je ista kao i kod ostalih Batiste proizvoda i možete ih pronaći u svakoj Lilly drogeriji. 

First, let's start with hair care. This product i discovered in december last year, but I didn't use it until January. It's Batiste dry shampoo. Like you already know I love Batiste dry shampoos, they are always in my favourites. I like this shampoo, because it has a hint of colour in it, and it can cover your roots in between salon visit, an also if you have really light scalp it can cover that, and it will not look fake. Price of this product is same as other Batiste products, and you can find it in Lilly drugstores. 


Sada da predjemo na negu kože. Kao što visite koristila sam samo dva proizvoda za negu tela. Jedan od njih je Yves Rocher losion za telo sa mirisom kokosa, koji pored  svog divnog mirisa savršeno hidrira kožu. Koža je mekana i sjajna što mi se jako dopada. Drugi proizvod je body butter od brenda The Body Shop. Sa njihovim body butterima nema greške. Kada se probudite sem toga što će vam koža biti mekana takdoje ćete osetiti prelep miris vaše kože. Ja vam najtoplije preporučujem body butter u mirisu satsuma zaista je prelep voćni miris. Ako niste ljubitelj vočnih mirisa možete izabrati neke od prelepih cvetnih mirisa.

Now let's move on to Body Care. Like you see I used only to body care products. One of them is Yves Rocher body lotion with smell of coconut, that beside of amazing smell also hydrates perfectly. Skin is smooth and shiny and soft. Second product is body butter by The Body Shop. You can never go wrong with their body butters.  When you wake up your skin will be smooth, and it will smell amazing. I highly recommend you this product. If you don't like fruity scents there is flower scents also.


I za kraj naravno imamo šminku. Moram priznati da nisam tokom Januara koristila novih proizvoda, retko sam se i šminkala, ali ovi proizvodi su se definitivno izdvojili. 

Prvi je Aurin prajmer. Ovaj prajmer je savršenstvo pogtovo za osobe sa masnom kožom. Minimizira pore kao i što piše na pakovanju. Mada je zelene boje tako da morate ga dobro izblendati, ili će vam ostati zeleni tragovi na licu, takodje nemojte koristi previše zato što će vam isušiti lice previše. Sve u svemu za drigerijski proizvod je i više nego dobar. 

Zatim imamo dve podloge. Jedna je Sephorina, druga je Maybelline. O affinimat maybelline podlozi sam pisala još prošle godine i zaista sam oduševljena ovim proizvodom. Na svu žalost ovog proizvoda više nema tak oda mi je ovo zadnja tubica.  Što se tiče Sephoring pudera, na svu žalost drugarica mi je izabrala pogrešnu boju koja je tamnija od mog tena i ima narandžast pod ton, ali kada pomešam dve podloge dobijem nijansu koju mogu da nanesem na lice. Bočica ovog pudera je zaista super, takodje puder ja na pristupačnijoj strani za Sephoru košta svega 12 eura. Pokrivenost mu je srednja i može se dodati još jedan sloj za totalno pokrivenost. Jedino što mi se ne dopada je to što je malo više kremast, očekivala sam da bude više tečniji s obzirom da dolazi u ovakvoj bočici.

Sledeći, proizvod je essence camfluage korektor. Ovaj korekto je čisto savršenstvo. Potrebno vam je vrlo alo proizvoda da pokrijete podočnjake, crvenilo, bubuljice itd... Veoma je pristupačan i dobijate dve nijanse. Meni je ovo drugi po redu pošto sam prvi već iskoristila. Jedina mana je malo se teže blenda i ne trba ga previše naneti inače će krenuti da se gužva i samo će sedeti na licu.

Sledeći proizvod je CHANEL kompaktni puder koji sam kupila kada sam posetila CHANEL radnju u ulici Cambon. Iskreno nisam imala velika očekivanja za ovaj kompaktni puder, ali sam se prijatno iznenadila. Savršeno setuje podlogu, podloga se ne gužva i ne bledi i traje do 5 plus sati što se i očekuje za high end proizvod. 

Sledeći, prizvod je NYX rumenilo u nijansi mauve. Predivna pink nijansa koja će savršeno naglasiti jagodice i dodati boju vašem licu u zimskim danima. Pigmentacija je okay, mada mi se ne dopada to što je previse praškasto, ali sve u svemu nyx ima lepa rumenila. 

Zatim imamo dve senke koje sam koristila. Moram priznati da im pigmentacija nije jača strana, ali ja sam neko ko ne nosi senku često tako da su mi ove dve boje dobro poslužile za neutralan look.

Zatim imamo dva proizvoda za usne. Jedan od njih je Myabelline vivid matte ruž, koji po meni je više hidrirajući. Pigmentacija mu je odlična za drgerisjki proizvod, mada mi je aplikator preveliki za ovako malo pakovanje. Sledeeći proizvod je od benefita i ovaj proizvod sam dobila od prijateljice na poklon. U pitnaju je lip & cheek stain. Ako niste ljubitelj karmina ovaj proizvod je za vas. Ovaj proizvod će naglasiti boju vaših usana i izgledaće prelpo. Ja ga obožavam šta više skoro sam više koristila ovaj poizvod nego karmin. Veoma je lagan i nećete ga osetiti na usanama. Što se tiče obraza nisam ga tu nanosila tako da vam ne mogu o tome išta reći, mada verujem da je i tu super! 

I zadnji proizvod je moj prošlogodišnji favorit u pitanju je Myabelline push up drama maskara. Ova maskara je savršena ako želite da izdužite trepavice. Ne grudva se i lepo pročešlja svaku trepavicu, a pritom ne izgleda kao da imate pet slojeva maskare već izgleda jako prirodno.

For the end we have make up. I must say I didn’t use, and try to many makeup products during January, I rarely did my makeup, but this products definitely stood out.

Frist, product is primer by AURA. This primer is perfect for people with oily skin. It minimises pores, like it says on packaging. Note that this primer is green, so you have to blend it really really well if you don’t want to end up with green lines all over your face, also don’t use too much of this product, because it will dry out your skin to much, but for drugstore product it’s not bad at all.

Next, product are foundations. One of foundation is by Sephora, and other one is by Maybelline. I already talked about Maybelline affinimat foundation last year, and I am really amazed by that foundation. However this foundation is discontinued, and I am really sad about that, and also this is my last tube. When it comes to Sephora’s foundation my friend picked the wrong shade for me it’s too dark, and has orange tone to it, but when I mix with some other foundation I get pretty decent shade that I can wear. Bottle of this foundation ion is really nice, and looks high end, and also price of this foundation is not to bas for sephora. It’s pm pre affordable side, and it costs only 12 euros. Coverage is medium, but you can build it up to full coverage. Only thing that I don’t like about this foundation is that is too creamy. I expected it too be more on liquid side.

Next, product is essence camouflage concealer. This conceals is pure perfection. You need just a little bit of this concealer to cover your under eyes, red areas on your face, pimples etc.. It’s very affordable, and you are getting two shades. This is my second concealer, I already used first one. One down side is that is too hard blend, and if you put it too much it would crease, and you end up looking like a mess.

Next, product is CHANEL compact powder, that I bought when I visited rue Cambon. I had very low expectations for this powder, but I was very surprised in the end. It sets your foundation perfectly so it doesn’t fade ,and stays on the face for 5 plus hours, which is expected for high end product.

Next, product is blush by NYX in shade mauve. Its gorgeous pink shade that will give some colour for your cheek bones during cold winter days. Pigmentation is okay, but this blush is too powdery, but in the end I like it, and NYX has some pretty good blushes.

Next, we have two eyeshadows that I used also by NYX. I have to say pigmentation of these shadows is not really great, but I don’t wear eyeshadow very often so for me it was okay for neutral look.

Next, we have two lip products. One of them is Maybelline vivid matte lipstick. that is more on hydration side. Pigmentation is great for drugstore brand, but applicator is too big for such small packaging. Next, products is by benefit, and this product I received as a gift from my very good friend. It’s lip and cheek stain. If you don’t like lipsticks I would highly recommend you to get his product. This product will make your lips pop, and it would add a great natural colour to your lips. it’s very light so you won’t feel it on your lips. When it comes to checks I have to be honest, I didn’t try wearing it on cheeks, but I am sure it’s also looks great on cheeks.

Last, product is my last year favourite, and that is Myabelline push up drama mascara. This mascara is perfect if you want to make your lashes longer. 












To je sve za ovaj post nadam se da ste uživali. Ostavite komentar i recite mi koju su vaši Januarski favoriti? 

That's all for this post I hope you enjoyed. Leave a comment, and tell me your January favourites?

Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.
Also don't forget to like my fb page, and follow me instagram so we can chat!


Takodje ne zaboravite da pratite blog prko google friend connecta da ostanete u toku i budite deo porodice slatkiša.
Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 




You Might Also Like

8 comments

  1. The Falsies Push Up Drama Mascara is absolutely one of my favorite mascaras!!!!! It gives me a ton of volume and length <3

    www.redlipstickandchampagnedreams.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I totally agree with you I love that mascara too one of my favourite Maybelline product :)

      Избриши
  2. koristila sam batiste sapone za suho pranje kose, bili su mi super, al sam primjetila da mi je kosa jako oslabila i mislim da upravo zbog njega.. otkad sam ga prestala koristiti imam dosta mlade kose, tako da ga vise ne planiram kupiti.. aura primer mi se takoder ne svida jer imaaam jako suhu kozu, pa mi nikako ne odgovara.. essence korektor sam imala, i bio mi je odlican.

    zapratila sam te, nadam se da ces uzvratiti

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema problema zapraticu tvoj blog. Sto se tice suvog sampona pre pranja kose trebas temeljno ocistiti kosu pre pranja uskoro cu uraditi post o tome. Vrlo laki i prakticni rcepti koji ciste sav build up iz kose koji imamo od suvog sampona regeneratora i ostalih proizvoda :) Slazem se da ponekada suvi samponi mogu da prouzrokuju slabljenje pa cak i opadanje kose. Hvala puno na komentaru. :)

      Избриши
  3. Odlični proizvodi :)
    posjeti nas na beseenbepopular.com

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram