Review Of Fluffy Fur Case From Velvet Caviar

12:25:00

Hey, cuties! Welcome back to my blog, I hope you are all doing well. If you are on my blog for the first time I wish you very warm welcome. Today's post is going to be a review of cases from Velvet Caviar. You know that I recently bought iPhone X and I basically had only one case that I bought in Apple store so I decided to spoil my self a little bit around Christmas and order cases for both of my phones. I mean I don’t want my 7 plus to be left out. Like always I’m going to tell you price shipping etc so let’s start.

Hey, slatkiši! Dobrodošli nazad na moj blog, nadam se da ste svi dobro. Ako ste po prvi put na mom blogu želim vam najtopliju dobrodošlicu. Današnji post će biti recenzija maski za telefon sa sajta Velvet Caviar. Kao što znate kupila sam iPhone X i imala sam samu jednu masku koju sam kupila u Apple radnji pa sam se odlučila da častim sebe oko Božića i naručila sam maske za oba telefona. Iskreno ne želim da zapostavim moje iPhone 7 plus. Kao i uvek ću pisati o ceni, postarini i svemu što je potrebno da znate pre nego što se odlučite za kupovinu, pa počnimo.




As you can see in the photos these cases are extremely fluffy and soft and I was very superseded by that. I once ordered ‘flufly’  phone case from eBay and that was pure disaster. That case looked like shaved bunny it was awful luckily I got my money back. I had really really low expectations for this case I was expecting a similar experience, but in the end, I was amazed. Both of the cases are so fluffy so soft and beautiful. I like to call them stress relief cases, because when I’m annoyed I basically pet this fluffy amazing fur. 

Now let’s move on to price etc. I bought both o my cases in grey color, but there is a wide range of color to choose from. There is black, pink, white so every one case choose what they like. Also, these cases are made from faux fur. You can order them from velvet caviar website. Price for one case 29,99 so let’s say 30 dollars which a bit on pricey side, but when you compare to quality it’s worth it in the end. They ship worldwide and you can choose between 10 dollars option and 40 dollars express shipping. Me being me and having 0 patience I choose express shipping. They arrived pretty fast, well there was a bit of delay because of Holidays, but in the end, they arrived fast. I didn’t pay customs which is a huge plus and I am so happy about that. 

They are pretty comfortable to hold surprisingly, they make your phone look bigger but in reality, it’s just all of the fluffy fur otherwise you can comfortably hold your phone in your hand. When it comes to protecting these cases don’t offer any protection like lets cases from otter box or any other brand, they are more ecstatically pleasing. If you want a case that offers more protection they have cases like that on their website. I’m someone that never drops phone so I’m pretty comfortable with using any case. The only minus is that fur can cover your camera lens but with a bit of water and toothbrush you can free that space. Also, another nice detail is there are little stones and bow around camera lens which is a very cute and nice detail that even I like. 

Kao što možete videti na fotografijama makse su ekstremno pufnaste i meke i to me je jako iznenadilo. Jednom sam naručila ‘pufnastu’ masku na ebayu i to je na kraju ispala čista katastrofa. Ta maska je izgledala kao da je neko ošišao maog zeku i izlgedala je katatsrofa, sva sreća pa sam dobila svoj novac nazad, Iskreno nisam imala prevelikih očekivanja kada sam naručila ove maske, ali sam se stvarno prijatno iznenadila na kraju. Obe maske su jako pufnaste i meke i naravno izgledaju prelepo. Ja ih zovem maske za opuštanje pošto kada se iznerviram bukvalno mazim masku da se opustim ( čudno lol). 

Sada ćemo preći na bitnije informacije. Obe makse sam kupila u sivoj boji,, ali na sajtu možete izabrati i u drugoj boji. Imaju crnu, roze, belu boju tako da svako može da izaberati boju koja vam e dopada. Takodje, ove makse su napravljenje od lažnog krzna. Naravno možete ih poručiti sa Velvet Caviar vebsajta. Cena jedne maske 29,99 dolara odnosno 30 dollara što je na malo skupljoj strani, ali kada uporedite cenu i kvalitet izrade na krjau se isplati uložiti novca. Ovaj sajte šalje pošiljke u celom svetu i poštarina za Srbiju se kreće od 10 dollara za običnu pošiljku i 40 dollara za ekspres poštarinu. Znajući sebe i činjenicu da imam 0 posto strpljenja ja sam se odlučila za ekspres poštarinu. Veoma brzo su stigle u Srbiju, pošto sam naručila za vreme praznike malo kasnije su stigle, ali na krjau i to je bilo jako brzo u odnosu na standardnu poštarinu. Najbolji deo svega je to što nisam platila carinu što je jako veliki plus i jako sam bila srećna zbog toga, 

Veoma je prijatno držati ih u ruci što je iznenadilo s obzirom da će vam telefon izgledati tri puta veće. Kada je u pitanju zaštita telefona ove makse ne nude zaštitu za telefon kao što nude otter box maske, ili ostali brendovi koji su se specijalizovali za zaštitu od pada, ove makse su estetski lepe. Ako želite makse koje nude dodatnu zaštitu Velevet caviar ima i takvih maski koje možete pogledati na njihovom sajtu. Ja sam neko kome nikada telefon nije ispao iz ruke tako da mogu da koristim koju god masku želim. Jedini minus je to što krzno prekriva kameru, ali uz pomoć vode i četkice za zube možete napraviti mesto za kameru. Još jedan lep detalj su cirkoni i mašna oko kamere, čak se i meni jako dopalo s obzirom da nisam veliki fan cirkona.







To complete this review I am going to give you what I like and don’t like for all other reviews. 

What I like: 

Quality, feel, look, wide range of colors 

What I don’t like:

Lack of protection, camera lens cover

In the end yes I recommend you this case. if you don’t drop your phone and you love fur I recommend you to buy this case. I give it 5 camellias. 

Da završimo ovu recenziju reći ću vam šta mi se dopalo i šta mi se nije dopalo.

Šta mi se dopalo: 

Kvalitet, izgled, veliki izbor boja

Šta mi se nije dopalo:

Manjak zaštite, i pokrivenost kamere

Na kraju sam preporučujem ovu masku. Ako ste neko ko pazi na svaj telefon najtoplije vam preporučujem ovu masku. Ovoj masci dajem 5 kamelija.





That’s all for today's post cuties, I hope you enjoyed. Leave a comment and tell me which phone case do you currently have on your phone and did you ever ordered something from velvet caviar? 

To je sve za ovaj post slatkiši, nadam se da van se dopao. Ostavite kometar i recite mi koju mask trenton mate na telefoni  i da li ste nevada poručivali sa Velvet caviar vebsajta? 


Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 




Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.







You Might Also Like

2 comments

  1. Great review! Love the case and it's so fluffy! Thanks for sharing ♥️ ♥️ By any chance you are interested on doing collaborations, you can check out the collaborations portal of Phlanx.com and connect with amazing brands!

    Xoxo,
    Tiffany

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram