Jeffrey Campbell Spike Litas review & tips on buying pre-owned shoes

07:15:00

Hey, cuties! Welcome back to my blog I hope you are all doing well. If you are on my blog for the first time I wish you very warm welcome. Today’s post is going to be a review of my Jeffrey Campbell shoes that I bought recently and also I’m going to give you few helpful tips when you decide to buy pre-owned shoes online.


Hey, slatkiši! Dobro došli nazad na moj blog nadam se da ste svi dobro. Ako ste na mom blogu prvi put želim vam najtopliju dobrodošlicu. Današnji post će biti recenzija mojih Jeffrey Campbell cipela koje sam nedavno kupila i takodje ću vam dati par saveta kada se odlučite da kupite nošene cipele online.




As you already know by the title I bought Jeffrey Campbell spike litas. I wanted this particular pair since they first came out. I love how they look and design of the shoes is just pure perfection. Why I love them the most is because of the spikes on the back, they are totally my style and what I love to wear. Unfortunately, spike litas is discontinued now you can get a classic pair of litas if you are interested check out Jeffrey Campbell website.

Kao što možete da vidite o naslovu model cipela koje sam kupila je Jeffrey Campbell Spike litas. Ovaj model sam želela još od kada se prvi put pojavio u prodaji. Sviđa mi se njihov izgled i dizajn je čisto savršenstvo. Razlog zbog koga mi se najviše sviđaju jeste to što imaju bodlje i totalnu su u mom stilu pošto obožavam stvari koje imaju nitne i bodlje. Na svu žalost ovaj model cipela je povučen iz prodaje, ali možete kupiti i dalje lita model u drugačijem dizajnu ako vas interesuje kakve modele imaju posetite Jeffrey Campbell vebsajt.



When it comes to a pair of litas that I bought all I have to say that your feet would be happy in these shoes. They are extremely comfortable to walk in, I think you can even run in them how comfortable they are. If you are a fan of big chunky shoes these are perfect for you or if you are buying your first pair of heels and you want something comfortable you can’t go wrong with litas. The most important is of course high quality of these shoes. The girl that sold me these shoes bought them a few years ago and they are good as new. Ofc they have few minor scratches, but besides that, they are absolutely amazing.

Kada je u pitanju model lita koji sam ja kupila sve što mogu da kažem je to da će vam stopala biti jako zahvalna na ovim cipelama. Ekstremno su udobne i veoma je lako hodati u njima, mislim da bi čak neko i mogao da trči u njima, što vam govori samo koliko su udobne. Ako ste fan velikih i zanimljivih cipela ovaj model ja savršen za vas, takodje ako želite nešto jako udobno ne možete pogrešiti sa ovim modelom. Takodje vam preporučujem ako kupujete svoj prvi par cipela da nećete pogrešiti sa lita modelom.  Naravno najbitnija stvar jeste kvalitet ovih cipela. Devojka koja mi je prodala ove cipele nosila ih je par godina i kao da su nove. Naravno imaju par ogrebotina, ali pored toga su savršene.



Now when it comes to buying pre-owned shoes here are some few helpful tips:

- if you are buying shoes from eBay or any other website always see how much positive feedback seller has.

- always Aks for photos from every angle and inside of the shoes.

- Make sure that you can return them if they don’t fit you or if they arrive damaged.

- Always ask are shoes damaged or scratched or missing some part of they are damaged ask for a photo.

So that’s few of my tips cuties that I hope is going to help you when you decide to buy your next pair of shoes online.

Kada je u pitanju kupovina cipela online evo par mojih saveta za koje se nadam da će vam pomoći.

- ako kupujete cipele na ebay-u ili bilo kom drugom sajtu uvek proverite koliko pozitivnih ocena ima prodavac

- Uvek pitajte za fotografije iz svakog ugla i unutrašnjosti cipela

- Pitajte da li možete vratiti cipele ako vam ne odgovaraju ili se oštete prilikom transporta.

- Uvek pitajte da li cipele imaju nekog oštećenja ili ogrebotina ako imaju pitajte za fotografije.

To su mojih par saveta za koje se nadam da će vam pomoći.




That’s all for this post cuties! I hope you enjoyed, leave a comment and tell me do you like Jeffrey Campbell shoes? If you do then tell me if you own any pair?

To je sve za ovaj post slatkiši! Nadama se da ste uživali, ostavite komentar i recite mi da li volite Jeffrey Campbell cipele. Ako ih volite da li posedujete neki par?

Takodje ne zaboravite da lajkujete moju fb stranicu i da me pratite me na instagramu da bi četovali! 




Also don't forget to follow my blog via google friend connect to stay updated, and be part of cuties family.



You Might Also Like

14 comments

  1. These are so gorgeous! Would love ones if I was a type of a girl who wears heels haha, would pick my Converse over these any day :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. If you one day decide to invest in pair of heels Jeffrey Campbell is amazing and also I love my converse to :)

      Избриши
  2. Ugh, I love Jeffery Campbell Lita's so much!! Enjoy your new shoes!! ❤️

    www.shoesoversanity.com

    ОдговориИзбриши
  3. I'm so jealous I've wanted a pair of these for years. Enjoy them 😁

    ОдговориИзбриши
  4. This is definitely an interesting piece and a statement shoe. love it... and it looks comfortable too.

    ОдговориИзбриши
  5. Nekad su mi se svidjale ove cipele ali sad malo manje. :) No mislim da se mogu dobro iskombinovati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru. Ove cipele odlicno idu uz skoro svaki outfit :)) ^^ uz dosta toga se mogu kombinovati :)

      Избриши
  6. They look good, might not be my style but they are very edgy and trendy! Enjoy them!

    ОдговориИзбриши
  7. Diven su *_* <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram