Favourite Summer Skin & Body care products

10:24:00

Summer. It's sunny outside, you go to the pool parties, the weather is nicer and you can wear cute light clothing, but also there is sun damage, sunburns and uv lights and other factors that come with summer and being outside too much. 

For some people, summer is their favorite time of the year, but if you ask me I like spring not too hot not too cold just in the middle.

In this post, I'm going to share my favorite products that I use to protect my face and body from sunlight. 



We are going to start with face care products.

Leto. Sunčano je napolju, ideš na žurke pored bazena, vreme je lepše i možeš da nosiš lakšu odeću, ali tu su takodje opekotine od sunce, oštećenje kože i naravno uv zračenje, a to dolazi u paketu sa letom i ako se previše vremena provede na suncu. 

Za neke ljude leto je najsavršenije godišnje doba, što se mene tiče za mene je proleće najlepše doba iz razloga što nije ni previše toplo ni hladno, vreme je negde u sredini prosto savršeno.

U ovom postu ću sa vama podeliti koje proizvode koristim da zaštitim lice i telo tokom leta.

Počećemo sa proizvodima za negu lica.

For my moisturizer, I use Caudalie hydrating creme, because it's very light while still giving your skin hydration that it needs. Also, doesn't make your skin oily instead it gives you that nice natural glow.  

Next, product is my favorite sunscreen and it's by my favorite skincare brand and that is Lancaster. I already talked about this amazing sunscreen and how amazing it is and why it's important to use sunscreens during summer.



Also, I use two face mists. One of them is also by Caudalie and that is grape water. I love it during the night time cause it gives nice hydration. During the day I use Avon face mist to refresh my face when it gets too hot.

For lips care, I use my favorite lip balm by the body shop that is absolutely amazing.

For body care, I also use Lancaster sunscreen with spf 50. The best thing about this product is it doesn't stick to your clothing and gives you an amazing glow. Oh, one more thing it has the cooling effect which is appreciated during hot days, while everyone is sweating you will be is a bit chilly outside or what? 



Last, products are scents. I have two. One is amazing body mist from Victoria's secret called Aqua Kiss that is light and very refreshing and perfume that I use during summer is by amazing blogger Zorannah that is the perfect combination of sweet and refreshing. Trust me you don't want anything too sweet. Also as you can see I need to purchase the new bottle.




Kao dnevnu kremu koristim Caudile hidrirajuću kremu zato što je lako lagana i pruža koži neophodnu hidrataciju. Neće učiniti da vam koža izgleda masno već će vam dati lep prirodni sjaj.

Sledeći proizvod je moja omiljena krema za lice od jednog od mojih omiljenih brendova za negu kože, a to je naravno Lancaster. Već sam pisala koliko volim ovaj proizvod i koliko je bitno da nosite kremu za zaštitu lica od sunca tokom leta pogotovo.

Takodje koristim dva mista za lice. Jedan je takodje caudalie koji koristim uveče zato sto pruža dodatnu hidrataciju, dok Avon mist za lice koristim tokom dana kada napolju postane pretoplo.

Za negu usnana koristim svoje omiljeno labelo od brenda the body shop koje je jednostavno savršeno.

Za negu tela takdoje koristim Lancaster remu za sunčanje sa spf-om 50. Najbolja stvar u vezi ovog proizvoda je to što se ne lepi za odeću i daje koži nevrovatan sjaj. Da i još jedna ekstra stvar je to što ima efekat hladjenja, tako dok se svi budu kuvali na suncu bičete u fazonu danas je nešto baš hladno zar ne?

Zadnji proizvodi su mirisi. Jedan je od brenda Victoria secret i zove se Aqua kiss koji je jako lagan i osvežavajuć mist, a drugi je parfem od naš najpoznatije blogerke Zorane koji je savršena kombinacije osvežavajućeg i slatkog. Verujte mi ne želite previše slatke proizvode tokom leta.

That's everything for this post. Leave a comment and tell me your favorite summer care products?



To je sve za ovaj post. Ostavite komentar i recite mi vaše omiljene letnje proizvode?




You Might Also Like

4 comments

  1. Odlične fotke! Ove godine leto i nije pravo leto, tako da se ne brinem da ću izgoreti na suncu. Dobro je poneti takve proizvode na letovanje. (:

    Novi post | SOS rubrika | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru. Na svu žalost nismo imali jedan dan da ne pada kiša :/ ali ipak kada je sunce napolju i previše je vruće.

      Избриши
  2. Wonderful collection! Caudalie products have a great quality! I would love to try that Victoria's Secter light mist also, sounds perfect for summer!
    Helene // Beautiful Is My Attire

    ОдговориИзбриши
  3. Thank you so much for your comment. Definitely try Victoria’s secret body mists they are amazing ^^

    ОдговориИзбриши

You should checkout this

My experience at CHANEL in Barcelona

Hey everyone! Welcome back to my blog. In today’s post, I’m going to tell you about my experience in CHANEL. It was my first time buying a...

For business

Име

Имејл адреса *

Порука *

Page views

Instagram